21 gru 2014, 18:31
wieksze katy przydaja sie przy wyzszych predkosciach np na torze Poznan gdzie zakrety pokonuje sie nawet z predkosciami 160km/h. dla zakretow do 100km/h 1,5 stopnia raczej powinien starczyc. bardziej bym podazyl w rozbieznosci zbieznosci wieksze niz katy. to daje znacznie wiecej i duzo szybciej daje sie odczuc roznice w prowadzeniu.np auto nei skreca dajemy rozbieznosc na przodzie po -20 minut na strone i zaczyna ochoczo skrecac. albo auto szybko traci przyczepnosc kol tylnych napedzanych wiec dajemy zbieznosc na tyle po plus 20 minut na strone i juz jest lepiej.
dodtkowo twardosc zawieszenia czy twardosc bokow opon ma wplyw na to jak powinnismy ustawiac katy kol.
gdy mamy r888 czy ad08r to potrzebne sa duzo mniejsze negatywy niz przy cywilnych miekkich uhp np rainsportach.
wiec lepiej zainwetowac w r888 i dac mniejsza katy co wplynie pozytywnie na droge hamowania i trakcje na prostej.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 6:07 przez
piwo, łącznie zmieniany 2 razy.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód