BOV-y
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli dobrze kojarzę nazywa się to dokładnie ByPass Valve. Działa na tej samej zasadzie co BOV tylko nie syczy jak w...rwiony parowóz:) Myślę że muszą dobrze trzybać ciśnienie skoro pracują w instalacjach seryjnych na różnych doładowaniach...
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
irakleo pisze:Właśnie w tym rzecz - chcę uniknąć dźwięku upuszczanego powietrza....
Zawsze mozesz podlaczyc BOV'a jako DV czyli zamiast wentylcji do atmosfery wpinasz przed turbine

irakleo pisze:Znacie, macie jakaś opinię na temat zaworów fabrycznych montowanych w "samochodach dla ludu"
Hej,
to co pokazales na zdjeciu to najpopularniejszy DV (zawor recyrkulacyjny) membranowy wystepujacy np w calej grupie VAG czy tez Porsche.
Wbraw roznym internetowym opiniom dziala dobrze jak jest sprawny i przy seryjnym lub niewiele wiekszym cisnieniu doladowania.
Jednym z najlepszych zamiennikow tego zarowu jest np Forge 007

lub APR

lub TurboSmart

Do samochodow z MAFem polecam zdecydowanie DV membranowe gdyz zapelniaja generalnie wieksza szczelnosc niz tloczkowe (nawet te 2-tloczkowe)
Pozdr !
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
irakleo pisze:może ktoś testował properfekta z fotki poniżej?
Dobry, gwiżdżący, głośny, wymienilem po 3 miesiacach bo przechodnie mysleli , ze jedzie pociąg

Zdecydowanie lepiej wybierz typ II.

-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Cientki pisze:Czym sie rozni TYP I od TYP II ?
pewnie tym:
Fiveopac pisze:Dobry, gwiżdżący, głośny, wymienilem po 3 miesiacach bo przechodnie mysleli , ze jedzie pociągMiekka sprezyna.
Zdecydowanie lepiej wybierz typ II.
2ka "syczy", 1dynka "piszczy"
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in