

Moje wymagania i oczekiwania:
Cena: Max 3000zł
Obniżenie: Nie chcę już gleby, ale -35mm musi być
Stan: Nowy
Dwa-trzy wypady na tor w ciągu roku.
W tej cenie mam nowe Bilsteiny B8 i springi H&R. I ku temu się skłaniam.
Pozdr.
DEX
gwinty i inne elementy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
DEXTER pisze:W tej cenie mam nowe Bilsteiny B8 i springi H&R. I ku temu się skłaniam.
DEXTER pisze:No i fajnie.
Tylko nie wiem teraz czy brać Pro-kit czy H&R. Trochę mnie przeraża te -25mm w pro kicie. Przecież to wyjdzie straszna koza, prawie jak seria
Dżunior pisze:ak się okazuje, Bilsteiny z NCfl (NC?) nie są rozkręcane tak jak w poprzednich generacjach i trzeba je przerobić by móc je zregenerować lub zmienić ich charakterystykę.
Dżunior pisze:Czy ktoś z Was ma na wierzchu i mógłby zmierzyć wysokość seryjnych bumpstopów z NC/NCfl?
Dżunior pisze:Czy to możliwe żeby bumpstop tak mocno włączał się do pracy zawieszenia?
Dżunior pisze:Czy wiecie gdzie w PL można dobrać aftermarketowe bumpstopy?
Kostek pisze:Może ktoś ma jakieś zdanie na temat MDU gwintu ?
w sumie nie jest drogie al czy skuteczne ?
http://mtuning.pl/Zawieszenie-gwintowane-MDU-Mazda-MX-5,p,551
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Kostek pisze:Może ktoś ma jakieś zdanie na temat MDU gwintu ?
w sumie nie jest drogie al czy skuteczne ?
http://mtuning.pl/Zawieszenie-gwintowane-MDU-Mazda-MX-5,p,551
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
majkel pisze:Dżunior pisze:Czy wiecie gdzie w PL można dobrać aftermarketowe bumpstopy?
Mail do Shaigha z FCM imho. Nie ma w PL nikogo, kto chociażby w jakimś procencie wie tyle na temat emiksowej zawiechy.
eM
czester_ pisze:Dedykowane do nc i do kupienia w aso:)
nickesh v2.0 pisze:To ja się podepnę trochę do pytania Roberta. Czym się różnią sprężyny z 10th Anniversary (akurat też niebieskie) od zwykłych, OEM-owych?