Witam wszystkich.
Jestem od niedawna nowym posiadaczem Miaty NB z 94. Przyjemność z jazdy niezapomniana, szczególnie z otwartym dachem. Nawet gdy na dworze 8 stopni to ogrzewanie włączone i bez dachu można bez problemu czerpać przyjemność z jazdy. Niestety gdy wracam z pracy około 1:00 w nocy to już dach założony, i tu zaczyna się mój problem, ponieważ gdy samochód już mi się nagrzeje (co nie trwa długo) i z nawiewu zaczyna docierać ciepłe powietrze to tym powietrzem nie da się oddychać. Po prostu śmierdzi, i to nie grzybem, bo moja miata nie ma klimy tylko jakby starą grzaną otuliną, czy może mocno zakurzonymi szmatami. Generalnie bardzo gryzący i nieprzyjemny zapach. Zmniejszam temperaturę i zapach powoli zanika.
Gdzieś się doczytałem, że może to spalony olej gdzieś z komory silnika się przedostaje do układu i on tak śmierdzi,
ale silnik jest czysty i nie ma wycieków.
Więc Panowie pomocy, zima się zbliża a bez ogrzewania ciężko będzie.
Smród z nawiewu.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Tak na wstępie to jak NB to nie 94, bo je od 1998 klepali.
A co do tematu- Otwórz maskę i po lewej stronie, za uszczelką komory silnika i przed podszybiem jest wlot powietrza do kabiny- nie pamiętam, czy tam po drodze jakieś plastiki i osłonki są, ale ewentualnie rozmontuj i sprawdź, czy nie powpadały tam jakieś liście itp. i nie zaczęło to gnić.
A co do tematu- Otwórz maskę i po lewej stronie, za uszczelką komory silnika i przed podszybiem jest wlot powietrza do kabiny- nie pamiętam, czy tam po drodze jakieś plastiki i osłonki są, ale ewentualnie rozmontuj i sprawdź, czy nie powpadały tam jakieś liście itp. i nie zaczęło to gnić.
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
rachey pisze:Tak na wstępie to jak NB to nie 94, bo je od 1998 klepali.
A co do tematu- Otwórz maskę i po lewej stronie, za uszczelką komory silnika i przed podszybiem jest wlot powietrza do kabiny- nie pamiętam, czy tam po drodze jakieś plastiki i osłonki są, ale ewentualnie rozmontuj i sprawdź, czy nie powpadały tam jakieś liście itp. i nie zaczęło to gnić.
Jeśli chodzi o sam smród łatwiej to sprawdzić na zamkniętym obiegu
