majkel_c pisze:Hmm, a coś to zmienia ?
Zastanawiałem się głośno, czy ona by nie przeszkadzała w podniesieniu wyżej silnika, ale chyba sam sobie odpowiedziałem

pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
majkel_c pisze:Hmm, a coś to zmienia ?
majkel_c pisze:Hmm, a coś to zmienia ?
Imho pierwsza metoda jest wygodniejsza i jakaś taka dość standardowa.
irakleo pisze:Zawsze możesz otworzyć maskę
gdzie trzeba odkrecić miliard śrubek dla jednej uszczelki...
Blade pisze:Czy po wymianie baterii w pilocie trzeba go na nowo programować ?
arturo_tiburon pisze:Blade pisze:Czy po wymianie baterii w pilocie trzeba go na nowo programować ?
absolutnie nienie znam takiego pilota co gubi się po wyjęciu zasilania napewno nie robi tego pilot mazdy
oncia pisze:Są piloty co gubią programy , niektóre już po minucie np rower .
MiC pisze:w zasadzie od samego poczatku mam problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Raz wchodzi a niekiedy musze jeszcze raz wysprzeglic a i tak wejdzie z malym zgrzytem. Przy kreceniu do odcinki mam problem zeby zrobic zmiane 2/3. Jest opor, musze odpuscic i ponowic.
Da sie to jakos ustawic? Poprawic prowadzenie czy cus?
Jakies koncepcje?
hella_flush pisze:Dobry wieczór.
Czy komuś się o uszy obiła wartośc momentu dokręcania kół rozrządu?
Pozdrawiam
MiC pisze:w zasadzie od samego poczatku mam problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Raz wchodzi a niekiedy musze jeszcze raz wysprzeglic a i tak wejdzie z malym zgrzytem. Przy kreceniu do odcinki mam problem zeby zrobic zmiane 2/3. Jest opor, musze odpuscic i ponowic.
Da sie to jakos ustawic? Poprawic prowadzenie czy cus?
Jakies koncepcje?
Kitson pisze:hella_flush pisze:Dobry wieczór.
Czy komuś się o uszy obiła wartośc momentu dokręcania kół rozrządu?
Pozdrawiam
Może [URL=http://www.miata.net/garage/torque.html]tutaj[/URL] hmm?
Kitson pisze:czy podnośnik szyby z NB jest kompatybilny z NA?
Kurak pisze: Czy z NA podejdą do NB
Kurak pisze: z NBFl do NB
Kołek pisze:Ktoś wie czym może być spowodowane niskie napięcie w światłach postojowych ? Mam tam zamontowane żarówki led i cały czas mi się przepalają.
Kitson pisze:Ciekawi mnie, czy faktycznie możliwa jest zmiana parametrów seryjnych amorów mazdy - tak, żeby były przystosowane do niższej sprężyny i żeby było sztywniej, a przy okazji żeby wróciły do swojej sprawności, jaką miały 19 lat temu.
Kitson pisze:Jeśli miałbym kupować nowe za ca. 300zł za sztukę, albo mieć customizowane za powiedzmy 150-200/sztukę, to jest to ciekawa alternatywa.
majkel_c pisze:kup używane bilsteiny i oddaj je w łapy zerkopolowych fachmanów