Nie wkreca sie na obroty

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

OldTomFrost
Posty: 631
Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
Lokalizacja: Kraków i okolice

02 paź 2010, 15:07

Niespodziewanie kaprysow Miaty ciag dalszy. Tym raze jednak naprawde juz nie mam pomyslu o co chodzi. Powymianie uszczelniacza walu i zlozeniu wszystkiego do kupy nagle przestala odpalac. Odpala tylko z gazem do podlogi i nie chce sie wkrecac na obroty ?? Mapa w ecumajstrze jest ok i dzialala super, wtryski sa ok, cewki kable i swiece tez. Probowalem rozne konfiguracje z odma nic nie dalo... Wiazka jest ok, kable sprawdzone, wszystko szczelne, pompa paliwowa ok. Naprawde nie mam pomyslu.
AWD + RWD = ;D
Awatar użytkownika
tmx89
Posty: 3044
Rejestracja: 27 cze 2009, 20:49
Model: NA
Lokalizacja: Katowice

02 paź 2010, 17:04

tak wiem że mój przypadek do 1 na milion ale czy sprawdziałes koło pasowe ??
Obrazek
Obrazek
maro-
Posty: 34
Rejestracja: 22 lut 2010, 6:23
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

02 paź 2010, 17:13

hmmm a kolo pasowe to na czym jest zamontowane?.....

myslimy zanim piszemy
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

02 paź 2010, 20:13

OldTomFrost pisze:Powymianie uszczelniacza walu i zlozeniu wszystkiego do kupy nagle przestala odpalac. Odpala tylko z gazem do podlogi i nie chce sie wkrecac na obroty ?? Mapa w ecumajstrze jest ok i dzialala super, wtryski sa ok, cewki kable i swiece tez. Probowalem rozne konfiguracje z odma nic nie dalo... Wiazka jest ok, kable sprawdzone, wszystko szczelne, pompa paliwowa ok. Naprawde nie mam pomyslu.

Hmm. Zagadka. Konieczność otwierania przepustnicy przy uruchamianiu normalnie wskazuje na zbyt dużą dawkę paliwa. Ja bym na początek sprawdził jednak dokładnie czy kabelki do EMa się gdzieś nie porozpinały i czy on jeszcze poprawnie wtryskami steruje. Ewentualność druga, podłączenie czujnika położenia przepustnicy i przepływomierza (a właściwie tu chodzi o czujnik temperatury powietrza). Kwestię rozrządu pomijam, bo zakładam że po wymianie uszczelniacza dobrze wszystko złożyłeś.

Po
eM
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

03 paź 2010, 1:02

Masz EM2 czy EM3?
110@???KM
134@???Nm
OldTomFrost
Posty: 631
Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
Lokalizacja: Kraków i okolice

03 paź 2010, 8:48

Mayk, EM3 FIT
AWD + RWD = ;D
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

03 paź 2010, 12:59

Wyślesz mi projekt na mejla?

Obaczę go, może znajdę coś co mi się nie spodoba :cool:
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

03 paź 2010, 16:02

U mnie na EM detIII też Mizia odpala dłużej. Uprzedzono mnie o tym.

Pozdro.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
rafal
Posty: 945
Rejestracja: 26 maja 2008, 18:41
Lokalizacja: Warszawa Urs/Wil

03 paź 2010, 16:16

pmcomp pisze:U mnie na EM detIII też Mizia odpala dłużej. Uprzedzono mnie o tym.

Pozdro.


ja nie zauwazylem absolutnie zadnej roznicy w czasie odpalania.
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
OldTomFrost
Posty: 631
Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
Lokalizacja: Kraków i okolice

12 paź 2010, 11:49

Update. Sprawa sie rozwiazala, koniec koncow okazalo sie ze rozrzad byl zle zlozony :shock: Walki byly opoznione baaardzo. Szkolny blad ktorego nikt sie nie spodziewal - nie pierwszy raz rozrzad w niej byl przeciez sciagany. Przezyla to dzielnie pomimo tego ze leciala na totalnym braku powietrza.
AWD + RWD = ;D
ODPOWIEDZ