Co się dzieje, Silnik rozgrzany - falują obroty zwłaszcza jak w okolicach 80 wcisnę sprzęgło – wtedy następuje nurkowanie.
Na wolnych obrotach silnik pracuje płynnie ale co jakiś czas nim lekko szarpnie. Po wcześniejszym podjechaniu do elektromechanika i podpięciu samochodu do kompa jak przyczynę wskazał przepływomierz i jego błąd
Ostatnio wymieniłem kable NGK - po dwukrotnym ataku kun aktualnie owinięte są twardym peszlem,
–Nowe świece Świece NGK
–Nowy przepływomierz
–Nowa cewka Oyodo. W starej (chyba oryginalnej) cewce jedno z gniazd było całkowicie białe od środka z takim utlenionym proszkiem.
–Przepustnica i silnik krokowy także były wyczyszczone. Samochód wydaje się mieć nominalną moc.
Pomimo coraz dłuższej listy wymienionych rzecz nadal samochód nie działa jak powinien. Bardzo proszę o pomoc.
Co jeszcze można jeszcze sprawdzić? Czujniki? Wtryski? EGR?
Falujące obroty - silnik nierówno pracuje
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Ja bym jeszcze wyczyścił kolektor dolotowy od środka, a szczególnie jeden kanalikw rogu, który podobno ma wpływ na obroty. Poszukaj filmików na yt.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Mi to pomogło ale nie miałem aż tak źle jak ty.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
