HHO
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
czas mija moze juz ktos probowal z wodorem ?
http://www.v-max.sklep.pl/product.php?id_product=1655 ?
tutaj tłumaczą coś innego http://www.youtube.com/watch?v=zy1GdP4GYkM
http://www.v-max.sklep.pl/product.php?id_product=1655 ?
tutaj tłumaczą coś innego http://www.youtube.com/watch?v=zy1GdP4GYkM
"Wymaganie od wyzyskiwanego niewolnika, żeby rozpaczał po śmierci oprawcy, wydaje się przesadnym okrucieństwem"
no patrzcie państwo, mnie w szkole uczyli zupełnie odwrotnie, niecne dranienastępuje proces elektrolizy wody, której produktem jest mieszanina wodoru i tlenu czyli tzw. gaz HHO (w odróżnieniu od czystego wodoru nie jest on wybuchowy)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieszanina_piorunuj%C4%85ca
Mieszaninę piorunującą tlen-wodór można otrzymać przez połączenie gazów uzyskanych w wyniku elektrolizy wody.

Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
ooo patrze mój temat. planuje rozpocząć próby w marcu. mam teraz kupe rzeczy na glowie i nie mam czasu wejsc do garazu, ale praktycznie od poczatku marca rusze z kopyta. mam pomysl na modyfikacje takiej instalacji, i zejście na maksymalnie niskie zuzycie bezyny do granic śmiechu. zobaczymy co wyjdzie. i od marca zapraszam do wymiany poglądów oraz doświadczeń. powiem tylko ze instalacje będziemy testować jednocześnie w 2 samochodach bmw 316i e36, i MX-5 BP 

-
- Posty: 1304
- Rejestracja: 24 maja 2010, 12:26
- Model: Inny
- Wersja: Subaru Outback H6
- Lokalizacja: Łódź
Przecież to nie ma prawa dać jakiegokolwiek zysku z prostego bilansu energetycznego...
Nawet zakładając, że podanie wodoru w jakikolwiek sposób zmniejszyłoby spalanie (poprzez zapotrzebowanie na odpowiednio mniejsze dawki benzyny), to skądś ten wodór wziąć się musi. Z elektrolizy? A co potrzebne jest do przeprowadzenia elektrolizy? Prąd. A skąd się bierze? Z alternatora. A co napędza alternator? Oh, wait... Zwiększenie obciążenia alternatora = zwiększenie spalania. A do tego dochodzi jeszcze niska sprawność wszystkich wymienionych urządzeń przetwarzających energię... Litości.
To urządzenie jest świetne... pod warunkiem, że nim handlujesz
Edit: ale wstyd, temat ma 2 strony i już w nim pisałem
Nawet zakładając, że podanie wodoru w jakikolwiek sposób zmniejszyłoby spalanie (poprzez zapotrzebowanie na odpowiednio mniejsze dawki benzyny), to skądś ten wodór wziąć się musi. Z elektrolizy? A co potrzebne jest do przeprowadzenia elektrolizy? Prąd. A skąd się bierze? Z alternatora. A co napędza alternator? Oh, wait... Zwiększenie obciążenia alternatora = zwiększenie spalania. A do tego dochodzi jeszcze niska sprawność wszystkich wymienionych urządzeń przetwarzających energię... Litości.
To urządzenie jest świetne... pod warunkiem, że nim handlujesz

Edit: ale wstyd, temat ma 2 strony i już w nim pisałem

no właśnie, już raz to tutaj przerabialiśmy
tym niemniej ciekawym jestem eksperymentu Michała i po prostu zaczekam na relację.
Pod warunkiem oczywiście, że Michal_R tym nie handluje

tym niemniej ciekawym jestem eksperymentu Michała i po prostu zaczekam na relację.
Pod warunkiem oczywiście, że Michal_R tym nie handluje

Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
nie, spoko Panowie, nawet jeśli to by wypaliło nie mam zamiaru otwierać straganu, anilinii produkcyjnej
zakładając taki bilans energetyczny turbo też nie miałoby racji bytu. bądź co bądź hamuje przepływ spalin i i obniża sprawność silnika-tak jak alternator przy zwiększonym obciążeniu. jednak procesy fizyko-chemiczne pozwalają osiągnąć przyrost mocy (w to chyba nikt nie wątpi). tu może też da się coś ugrać o ile wszyscy na youtube się nie zmówili. Myślę, że nie ma sensu tu wymyślać ktoma racje i kto jakie sprawności wyliczył. ja spróbuję jak tylko czas mina to pozwoli i nie omieszkam pochwalić się rezultatem jaki by nie był.

Witam. Posiadam dostęp do generatorów HHO. W audi 80 1.9TD mojego ojca jest zamontowane. Twierdzi, że wzrosła moc i zmalało spalanie.
Czy ktoś z was bawi/bawił się w takie rzeczy? Jestem ciekaw jak będzie to współgrać z benzynowym 1.6 w mojej miatce.
Mam zamiar takie coś sobie zamontować i się przekonać(chyba, że wybijecie mi to z głowy;D). Czeka mnie tylko hamownia przed i po. Jeżeli będzie na plus opiszę cały zabieg w swoim topicu, wówczas będę mógł załatwić takie generatory dla potencjalnych chętnych (o ile to będzie faktycznie działałać)
Pozdrówka!
Czy ktoś z was bawi/bawił się w takie rzeczy? Jestem ciekaw jak będzie to współgrać z benzynowym 1.6 w mojej miatce.
Mam zamiar takie coś sobie zamontować i się przekonać(chyba, że wybijecie mi to z głowy;D). Czeka mnie tylko hamownia przed i po. Jeżeli będzie na plus opiszę cały zabieg w swoim topicu, wówczas będę mógł załatwić takie generatory dla potencjalnych chętnych (o ile to będzie faktycznie działałać)

Pozdrówka!
Hakuuna ma Miataaa!
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
viewtopic.php?f=25&t=7008&hilit=hho
było. Wystarczyło wrzucić w szukajkę "HHO" Już od paru lat 90% Mazd jeździ na tym. Hamownie potwierdzają wzrost mocy i zmniejszone spalanie. mamy też już głównego dostawcę tego wynalazku i zarazem sponsora rajdów MMC.
A tak na poważnie to jest to bullshit, ale z chęcią zobaczyłbym porównanie wykresów hamowni przed i po.
pozdrawiam
było. Wystarczyło wrzucić w szukajkę "HHO" Już od paru lat 90% Mazd jeździ na tym. Hamownie potwierdzają wzrost mocy i zmniejszone spalanie. mamy też już głównego dostawcę tego wynalazku i zarazem sponsora rajdów MMC.
A tak na poważnie to jest to bullshit, ale z chęcią zobaczyłbym porównanie wykresów hamowni przed i po.
pozdrawiam

Edit: Pisałem na świeżo z tapatalka i nie ogarnąłem tematu. a w temacie się już wypowiadałem, imo nie działa, EOT.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2014, 16:05 przez Szczupak, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Przeczytane od deski do deski
.
Mam znajomego co właśnie w to się bawi, także zagadam z nim
.
Co do zużycia silnika, niestety nie wiem jak w benzynie to się zachowuje, ale 1.9TD w Audi jak był niezniszczalny taki pozostał
.

Mam znajomego co właśnie w to się bawi, także zagadam z nim

Co do zużycia silnika, niestety nie wiem jak w benzynie to się zachowuje, ale 1.9TD w Audi jak był niezniszczalny taki pozostał

Hakuuna ma Miataaa!
Ja gdzieś czytałem na elektrodzie chyba opis o co chodzi (może chodzić) z wtryskiem wody/mgiełki w kolektor.
W skrócie chodzi i to że przy obciążeniu innym od maksymalnego (gaz w podłodze) mamy za dużą komorę spalania w stosunku do ilości mieszanki co powoduje spadek sprawności. Wtryśnięcie wody do cylindra powoduje jej odparowanie (gwałtowne zwiększenie objętości) co de facto zmniejsza nam komorę spalania poprawiając sprawność silnika samego w sobie.
Nie zwiększa to mocy, jedynie zmniejsza zużycie benzyny. Aczkolwiek to była tylko hipoteza i dalej w temacie wypowiadał się ktoś kto testował podobne rozwiązanie (tą opisaną zasadę) i raczej nie udało mu się jej potwierdzić.
A spalanie wodoru z jakiegoś magicznego generatora to bullshit faktycznie. Odparowanie wody nie powoduje jej rozpadu na wodór i tlen... A elektroliza zużywa kosmiczne ilości prądu. Bilans energetyczny "elektrolizowego" ogniwa wodorowego i spalenia tegoż wodoru w tym samym tlenie będzie zawsze ujemny, albo uzyskujemy perpetum mobile.
W skrócie chodzi i to że przy obciążeniu innym od maksymalnego (gaz w podłodze) mamy za dużą komorę spalania w stosunku do ilości mieszanki co powoduje spadek sprawności. Wtryśnięcie wody do cylindra powoduje jej odparowanie (gwałtowne zwiększenie objętości) co de facto zmniejsza nam komorę spalania poprawiając sprawność silnika samego w sobie.
Nie zwiększa to mocy, jedynie zmniejsza zużycie benzyny. Aczkolwiek to była tylko hipoteza i dalej w temacie wypowiadał się ktoś kto testował podobne rozwiązanie (tą opisaną zasadę) i raczej nie udało mu się jej potwierdzić.
A spalanie wodoru z jakiegoś magicznego generatora to bullshit faktycznie. Odparowanie wody nie powoduje jej rozpadu na wodór i tlen... A elektroliza zużywa kosmiczne ilości prądu. Bilans energetyczny "elektrolizowego" ogniwa wodorowego i spalenia tegoż wodoru w tym samym tlenie będzie zawsze ujemny, albo uzyskujemy perpetum mobile.
instalacje HHO
po co sie pytam? pomijam ze to cos WOGOLE NIE DZIALA - sprawdzone organoleptycznie.
ma mniej palic, to kupic cos co mniej pali... ma miec wiecej mocy - turbo, kompresor, tuning N/A
co do wtrysku cieczy do silnika ( oprocz ropy/beny, gazu - ktory jest gazem, lun N2O - ktory tez jest gazem) to polecam zglebic temat wtrysku wody z metanolem... spalanie nie spadnie - moc wzrosnie

ma mniej palic, to kupic cos co mniej pali... ma miec wiecej mocy - turbo, kompresor, tuning N/A
co do wtrysku cieczy do silnika ( oprocz ropy/beny, gazu - ktory jest gazem, lun N2O - ktory tez jest gazem) to polecam zglebic temat wtrysku wody z metanolem... spalanie nie spadnie - moc wzrosnie
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest
Abbey Motorsport
NB'00 NR-Limited - jest
Abbey Motorsport