[Warszawa] Spotkania w każdy czwartek 20.00

Lato - Stadion / Zima - Arkadia

Dział o spotkaniach regionalnych - planowane spotkania, relacje z minionych spotów.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

19 sty 2018, 11:16

U mnie spalanie wzrosło ... dziwna sprawa :D

... i nie wiedziałem, że w Warszawie tyle Subaru jest. Co skrzyżowanie jakieś mijałem - kilka nawet się zgubiło, bo krążyło po rondach i nie wiedziało, który zjazd wybrać :)
Obrazek
Awatar użytkownika
kammich
Posty: 2925
Rejestracja: 24 lip 2009, 9:55
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

19 sty 2018, 11:17

Jechalem daily :P w mazdzie tez by pewnie wzrosło :D

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

20 sty 2018, 0:42

Powiem Ci, Arvi, że dobrze się wstrzeliłeś z opuszczeniem spota :) . My tam jeszcze z pół godziny staliśmy i jak już wyjechaliśmy, wszystko topniało i zaczął padać deszcz :(
Awatar użytkownika
LuckyMarciano
Posty: 7
Rejestracja: 22 sty 2018, 20:11
Model: ND RF
Wersja: 1,5
Lokalizacja: Ząbki o. Warszawy

23 sty 2018, 15:51

Czy w tym tygodniu też będzie spotkanie? Ja wybieram się po raz pierwszy, chętnie się z Wami zapoznam :)
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3593
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

23 sty 2018, 15:58

Będzie - jak zawsze :)
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

23 sty 2018, 15:59

Ooooo... 1,5.
Nareszcie jakiś porządny eNDek !!!

Będziemy, będziemy. Czasami jest dwóch, czasami jest około 10 Miat - reguły nie ma :)
Obrazek
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1662
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

23 sty 2018, 21:09

Arvinski pisze:Ooooo... 1,5.
Nareszcie jakiś porządny eNDek !!!

Dobra, dobra. Jeszcze pamiętam jak mi na światłach przy Łopuszańskiej okrzyczałeś Dyzię, że piękna :P
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

23 sty 2018, 21:22

Urody Wam nie brakuje, żeby nie było ... tylko te silniki macie za duże.
Ja to lubię się nagimnastykować nim 100 km/h na liczniku zobaczę... u Was to za łatwe.
Dlatego cieszy mnie widok 1.5
Obrazek
Awatar użytkownika
ACID
Posty: 94
Rejestracja: 13 lip 2017, 16:11
Model: ND
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

24 sty 2018, 7:59

Malkontent się znalazł :D
Za duże, za szybkie... no nic w nich fajnego nie ma oprócz blachy :D
:D ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
dziubek
Donator
Donator
Posty: 125
Rejestracja: 26 lis 2014, 17:56
Model: NC FL
Wersja: Karai
Lokalizacja: Warszawa

25 sty 2018, 10:38

Będzie ktoś dzisiaj na spocie NC/NCfl 1.8 i przewiezie na prawym? Miałem NBfl 1.6, teraz myślę nad powrotem (chyba innej drogi nie ma :D ), zastanawiam się nad 1.8 NCfl, ale czy silinik jest choć trochę żwawszy czy będzie tak samo...
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

25 sty 2018, 10:59

ACID pisze:Malkontent się znalazł :D
Za duże, za szybkie... no nic w nich fajnego nie ma oprócz blachy :D


Kolor nie ten, felgi bez parapetu, kierownica za duża, fotele niewygodne ... można by tak bez końca, ale przecież to oczywiste, że wynika to z zazdrości, więc delektować się należy każdą uwagą :)

A tak na serio: w mieście nie poruszam się szybciej niż 100/120 - w zależności od warunków i natężenia ruchu. Już raz straciłem prawo jazdy i życie na prawym jest dla mnie dramatem (tym bardziej, że ówczesna partnerka 2x rozbiła w tym okresie mój samochód). Dlatego od tamtej pory nie szukam samochodów, które jak najszybciej osiągają 100 km/h, a jak to robią (obroty wysoko, mnóstwo hałasu, etc.) :D

Dla takich jak ja 1,6 90KM jest idealne. Z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem walczysz o życie z każdym przebytym kilometrem, pot ścieka po plecach, kierownica się wyrywa, palce białe od siły nacisku, silnik wyje - myśli nie słychać, a na liczniku 54 km/h :). Policja z fotoradarem patrzy się jak na debila po zrobieniu zdjęcia (i zweryfikowania prędkości), a ty walczysz dalej :)

Wiem, że tak w 1.5 nie będzie, ale podobno kręci się wyżej i nie skutkuje to prędkością 150 km/h - jak w NCfl 2.0 - po chwili nieuwagi.

Sorry za offtop :)
Obrazek
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1662
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

25 sty 2018, 11:35

Arvinski pisze:A tak na serio: w mieście nie poruszam się szybciej niż 100/120 - w zależności od warunków i natężenia ruchu.

W mieście zazwyczaj nie wolno więcej niż 50 :P (ok, czasem jest 70/80)
Dla takich jak ja 1,6 90KM jest idealne. Z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem walczysz o życie z każdym przebytym kilometrem, pot ścieka po plecach, kierownica się wyrywa, palce białe od siły nacisku, silnik wyje - myśli nie słychać, a na liczniku 54 km/h :). Policja z fotoradarem patrzy się jak na debila po zrobieniu zdjęcia (i zweryfikowania prędkości), a ty walczysz dalej :)

No ja chyba za stary jestem i za bardzo potrzebuję czegoś "pośrodku". Gdybym chciał samochodu na tor, pewnie nie obraziłbym się na takie doznania (zgodnie z dewizą "it's more fun to drive slow car fast than to drive fast car slow"). A ja chcę mieć (przynajmniej na ten moment) coś trochę bardziej sportowego "duchem" niż Passat (a na przykład koncepcja hot-hatchy do mnie kompletnie nie trafia), ale jednak z możliwością względnie komfortowego (choć żona ma tu ździebko inne zdanie) używania jako daily. Dlatego dla mnie zaletą jest to, że jeśli chcę, mogę wylecieć na siódemkę, zapiąć szóstkę i jechać prawie dieslowo. A jak będę chciał coś wyprzedzić, redukcja o dwa biegi i jechano :D
Wiem, że tak w 1.5 nie będzie, ale podobno kręci się wyżej i nie skutkuje to prędkością 150 km/h - jak w NCfl 2.0 - po chwili nieuwagi.

Oj, są gorsze samochody pod tym względem. Np. współczesny mercedes w dziewięciobiegowym automacie :D
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4740
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

25 sty 2018, 11:51

Arvinski pisze:Dla takich jak ja 1,6 90KM jest idealne. Z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem walczysz o życie z każdym przebytym kilometrem, pot ścieka po plecach, kierownica się wyrywa, palce białe od siły nacisku, silnik wyje - myśli nie słychać, a na liczniku 54 km/h :). Policja z fotoradarem patrzy się jak na debila po zrobieniu zdjęcia (i zweryfikowania prędkości), a ty walczysz dalej :)

Sorry za offtop :)

do takich zastosowan polecam Picanto 1.0. Serio! Mega krotka skrzynia, mega waskie opony, silnik calkiem fajnie wyje, komfort prawie jak w MX, male zwinne jak gokart, na mokrym a czesto i suchym zrywa latwo trakcje na 1 i 2 biegu, powyzej zas zdycha. By osiagnac predkosc przekraczajaca przepisy wymagana jest spora dawka cierpliwosci.

Moje ulubione sluzbowe auto :lol:
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

25 sty 2018, 13:50

TerminatorPi pisze:W mieście zazwyczaj nie wolno więcej niż 50 (ok, czasem jest 70/80)


Sić ;)

Alex pisze:do takich zastosowan polecam Picanto 1.0.


Dobrze wiedzieć. Z dwoma eMXami w domu rozglądam się za dupowozem, coby chociaż psa w komfortowych warunkach we dwójkę do weta zabrać. Co prawda marzy mi się Multipla, ale Twoje argumenty są całkiem zacne :)
Obrazek
kermit01
Posty: 1417
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
Model: Inny
Wersja: Japoński :P
Lokalizacja: Warszawa

25 sty 2018, 13:59

Multipla? Jak będziesz niegrzeczny to moze ktoś Ci podrzuci wieczorem pod dom :)
Awatar użytkownika
ACID
Posty: 94
Rejestracja: 13 lip 2017, 16:11
Model: ND
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

25 sty 2018, 14:28

O co kaman z tą Multiplą? Już nawet w klanie w którym gram w COC wszyscy się z niej naśmiewają, mam wrażenie, że coś mnie ominęło w 2017 :D

https://www.youtube.com/watch?v=B2goBI5h44k
:D ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

25 sty 2018, 16:19

Podobno ktoś kiedyś instalował alarm do multipli:)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
LuckyMarciano
Posty: 7
Rejestracja: 22 sty 2018, 20:11
Model: ND RF
Wersja: 1,5
Lokalizacja: Ząbki o. Warszawy

25 sty 2018, 18:04

Panowie, dzisiaj musiałem niezapowiedzianie zastąpić kolegę w pracy - zachorował... nie mogę przyjechać, za to w przyszłym tygodniu będę już na 100%!!!
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3593
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

25 sty 2018, 18:13

Widzisz Arvi - przestraszyłeś Luckiego :P
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

26 sty 2018, 7:30

ACID pisze:O co kaman z tą Multiplą?


Obiekt szydery ze strony ludzi, którzy nią nigdy nie jechali :).

Na poważnie: niesamowicie brzydki samochód (mimo tego ma pewną duszę), który jest nieprawdopodobnie tani w zakupie i w utrzymaniu (można iść do ASO z 200 zł i zrobić pełny przegląd - czasami trzeba dopłacić 50 złotych jak okaże się, że silnik jest do wymiany). Nieprawdopodobnie pojemny (wyjęcie tylnej kanapy tworzy z niego mini Transita) i przestronny w środku. Można nawet trafić na silnik, który z fabryki wyszedł zagazowany.

Generalnie mam przeczucie, że Multipla jest tak samo obciachowa, jak MX-5 pedalska. Tak się przyjęło i już.
Moim zdaniem jest to samochód optymalny na dupowóz dla ludzi, którzy jeżdżą tak absurdalnymi samochodami jak my (można przetransportować komplety kół zima/tor/lato, można przetransportować silnik/skrzynię/torsen, a nawet HT.

Dla mnie ideał stosunku oryginalności do ceny do praktyczności, a fakt, że tak wiele osób go hejtuje powoduje, że jest jeszcze tańszy - mi pasuje taki system :)

tomasz01 pisze:Widzisz Arvi - przestraszyłeś Luckiego :P


Tym, że człowiek, który lubi 1.5 lubi zarazem Multiplę, czy tym, że typ, który lubi 1.6 90KM chwali 1.5? Czy both? :D
Obrazek
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3593
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

26 sty 2018, 7:55

Multipla ma chyba tylko problem z korozją, ale nie jest to nic czego nie znamy ;)
I zdecydowanie Multipla I - ta z wieloma oczami. Też przyznaję, że ten samochód coś w sobie ma...

Arvi 0 Multipla pewnie przeszła bez większego echa. Ale 1.6 90 i 1.5 to już było za dużo :lol:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4740
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

26 sty 2018, 9:39

tomasz01 pisze:Arvi 0 Multipla pewnie przeszła bez większego echa. Ale 1.6 90 i 1.5 to już było za dużo :lol:

nie martw sie Arvi, tez jestem fanem ND 1.5, 90ki troche mniej, tzn. po odmuleniu moze byc bo w serii jest to zasadniczo inny silnik od narwanego 1.5 w ND. I nawet rozumiem sens istnienia Multipli, co jednak nie oznacza ze chcialbym ja miec. Ale np. Nissana Qube czy inne Daihatsu Materia to moze i bym chcial :D

aha, jakbys jeszcze myslal o Picanto 1.0 to tylko z LPG. Ten silnik pozwala sobie na wiele w kwestii spozycia :lol:
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

26 sty 2018, 10:10

tomasz01 pisze:Ale 1.6 90 i 1.5 to już było za dużo


Muehehehe... no cóż. Od kiedy jestem na forum to magicznie 90KM odstrasza wszystkich: "szukam MX-5 - byle nie 90KM" :)

Alex pisze:Ale np. Nissana Qube czy inne Daihatsu Materia to moze i bym chcial


Qube jest obłędny. Multipla nie jest może mym samochodem marzeń, ale biorąc pod uwagę, że każda złotówka idzie na MX-5 (a teraz mamy w rodzinie dwie) to jest to samochód, który idealnie pasuje dla biednego właściciela :)

Potężny nam się off-top zrobił, ale miło, że jest na forum kilku fanów 1.5 - bo rozumiem dlaczego ludzie biorą 2.0, gdyż jest to wersja o wiele lepiej wyposażona (bodajże torsen, Bile, fotele w skórze i chyba trochę elektroniki więcej), tak dla wyposzczonego właściciela 90KM nawet goła konfiguracja 1.5 to skok w XXI wiek - idealnie by było, gdyby można by się pozbyć jeszcze tego tabletu :).

Mi się marzy pierwszy przeszczep 1.5 do NA. Bo z tego co czytałem i oglądałem to jest to idealny silnik pod MX-5. I w klasie najniższej na MC można by zostać i w końcu wpierdzielić tym wszystkim eNCekom z 1.8 :)

Zainteresowanych spotkaniami coczwartkowymi - sorry za potężną dygresję :).
Obrazek
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1662
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

26 sty 2018, 11:24

Alex pisze:
tomasz01 pisze:Arvi 0 Multipla pewnie przeszła bez większego echa. Ale 1.6 90 i 1.5 to już było za dużo :lol:

nie martw sie Arvi, tez jestem fanem ND 1.5,

Mam wrażenie, że 1,5 cierpi też trochę z powodu polityki Mazdy, która daje trzy gotowe wersje (na niektórych rynkach więcej, ale też bez szału, bo maksymalnie chyba pięć widziałem) i tyle. Nie możesz więc mieć 1,5 I np. grzanie dupki. Bo nie.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

27 sty 2018, 12:48

Pal sześć grzanie dupki. Można sobie dokupić maty po taniości. Ale ten brak Torsena... :(
Zgredu
Posty: 20
Rejestracja: 09 sty 2018, 21:50
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Plewiska

31 sty 2018, 23:35

Bardzo przepraszam za OffTop do OffTopu, ale czy ktoś się wybiera w ten czwartek (1 lutego) na spotkanie? :P
Jestem tu świeży, więc chętnie bym podjechał do Warszawy poznać innych miatowiczów :)
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3593
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

31 sty 2018, 23:45

Zawsze ktoś się wybiera ;)
Zgredu
Posty: 20
Rejestracja: 09 sty 2018, 21:50
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Plewiska

01 lut 2018, 20:50

Obowiązki mnie zatrzymały w domu niestety, a deszcz upewnił, że może lepiej przyjechać w inny czwartek xD
Trochę żałuję, że za tydzień o tej porze będę kilkaset km dalej, bo pożarłbym trochę pączków w miatowym towarzystwie :D
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

08 lut 2018, 19:34

Wpadłby ktoś po mnie? ;)
cortesgcc
Posty: 6
Rejestracja: 04 lut 2018, 22:03
Model: NB

08 lut 2018, 19:49

Ktoś będzie dziś? Jaka lokalizacja?
ODPOWIEDZ