Miejsce do doskonalenia umiejętności w Warszawie

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

emo66
Posty: 12
Rejestracja: 15 cze 2008, 14:45
Lokalizacja: Warszawa

09 sie 2008, 22:25

Witam.
Jestem od niedawna posiadaczem Mazdy. Jest to mój pierwszy tylno napędowy samochód, a zewsząd grzmią że to jeździ się zupełnie inaczej i że w ogóle to jest tylko dla orłów, wiec jeżdżę jak "dziad". Sparaliżowany wizją utraty przyczepności na kolejnym zakręcie. Ale do rzeczy. Czy znacie może jakieś miejsce w Warszawie gdzie można w miarę "bezpiecznych" warunkach zobaczyć jak to jest kiedy się wykręci bączka, albo lekko przydriftuje w zakręcie. Tak z dala od ludzi i ewentualnego patrolu. Ja znalazłem coś takiego dzisiaj niedaleko szpitala na Szaserów. Ale miejscówka wyłącznie na bączki i krótki drift w zakręcie.
Cientki
Posty: 527
Rejestracja: 28 cze 2007, 22:58
Lokalizacja: Warszawa

09 sie 2008, 22:52

Parkingi pod m1 w markach :wink:
Dizajer
Posty: 1101
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:04
Lokalizacja: Poznań / Kujawy
Kontakt:

10 sie 2008, 0:29

Żeby miata straciła przyczepnośc to trzeba ją do tego zmusić :) Jak popróbujesz gdzies na parkingu to sam sie przekonasz jak to sie klei do asfaltu.
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1846
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

10 sie 2008, 14:57

wpadnij w któryś czwartek na teatralny o 21... pogadamy itd może skoczymy gdzieś pojeździć "boki" :)
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
skandal
Posty: 17
Rejestracja: 19 lip 2008, 16:18
Lokalizacja: Warszawa

10 sie 2008, 21:57

co tydzień odbywają się rallysprinty pod stadionem X-lecia...

na parkingu ustawiana jest trasa i wg niej jeździ się na czas ... można się wiele przy okazji nauczyć !

szczegóły na www.ak-centrum.pl
start kosztuje 50 zł !
GRAF
Posty: 298
Rejestracja: 05 cze 2008, 21:35
Lokalizacja: Kraków

10 sie 2008, 23:50

z mojego krotkiego doswiadczenia z tylnim napedem i szpera w MX5 widze ze mazda trzyma sie bardzo dobrze, ale jak traci przyczepnosc to granica jest bardzo cienka (szczegolnie na mokrym) - trzeba cwiczyc cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc
ps: polecam dobre nowe opony wtedy trzyma sie duzo lepiej ale trudniej baczki kreci
blaise
Posty: 442
Rejestracja: 24 kwie 2008, 1:05
Lokalizacja: wa-wa bielany
Kontakt:

11 sie 2008, 9:30

skandal pisze:co tydzień odbywają się rallysprinty pod stadionem X-lecia...

na parkingu ustawiana jest trasa i wg niej jeździ się na czas ... można się wiele przy okazji nauczyć !

szczegóły na www.ak-centrum.pl
start kosztuje 50 zł !


w jaki dzien odbywaja sie te wyscigi?
emo66
Posty: 12
Rejestracja: 15 cze 2008, 14:45
Lokalizacja: Warszawa

11 sie 2008, 16:41

skandal pisze:co tydzień odbywają się rallysprinty pod stadionem X-lecia...

na parkingu ustawiana jest trasa i wg niej jeździ się na czas ... można się wiele przy okazji nauczyć !

szczegóły na www.ak-centrum.pl
start kosztuje 50 zł !


To niezłe, może przejadę się w tę środę. Na początek jako widz. A jeśli chodzi o doskonalenie umiejętności to naturalnie już trochę sobie podriftowałem, ale zależy mi na miejscu w którym można przesadzić, żeby wiedzieć jak to jest kiedy się traci kontrolę, wyciągnąć z tego naukę i nikomu nie zrobić przy tym krzywdy.
skandal
Posty: 17
Rejestracja: 19 lip 2008, 16:18
Lokalizacja: Warszawa

13 sie 2008, 16:10

blaise pisze:w jaki dzien odbywaja sie te wyscigi?

w tym tygodniu wyjątkowo w środę
normalnie we wtorki o 20.00



emo66 pisze: ale zależy mi na miejscu w którym można przesadzić, żeby wiedzieć jak to jest kiedy się traci kontrolę, wyciągnąć z tego naukę i nikomu nie zrobić przy tym krzywdy.


no na rallysprintach jest wiele miejsc gdzie można użyć fantazji ...
pozatym słupki są dużo bardziej miękkie niż krawężniki , drzewa etc. możesz mi zaufać :)

polecam też pomoc doświadczonych rajdowych kierowców jak ARKA NOWIKOWA czy innych ... jak zapytasz kogoś z organizatorów to Ci wskażą :)

ogólnie podaczas zapoznania z trasą można się po niej przejść , zobacz gdzie są dziury itd... gdzie można się bez problemu i konsekwencji obrócić raz czy dwa :)

no i pamiętaj że na zjazdach w stronę ulicy trzeba uważać :shock:
blaise
Posty: 442
Rejestracja: 24 kwie 2008, 1:05
Lokalizacja: wa-wa bielany
Kontakt:

18 sie 2008, 9:40

czy wymagane jest posiadanie kasku? moze sa w stanie cos wypozyczyc?
skandal
Posty: 17
Rejestracja: 19 lip 2008, 16:18
Lokalizacja: Warszawa

18 sie 2008, 9:53

najlepiej mieć swój , ale oczywiście jak nie masz to wypozyczysz na miejscu od innego kierowcy !
ODPOWIEDZ