Mazda NB(FL) w najnowszym numerze czasopisma Motor
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 16 mar 2010, 12:05
- Model: Inny
- Wersja: Z4M
- Lokalizacja: W-wa / Frauenfeld
- Kontakt:
Cześć
Informacja dla gap W najnowszym numerze Motoru, w dziale używane znalazła się Mazda Mx-5
Jeśli ktoś już kupił czasopismo, zachęcam do ściągnięcia danego artykułu również w formie elektronicznej - jako kopię zapasową
[URL=http://www.sendspace.com/file/dr749z]LINKACZ[/URL]
pass: miata
Z artykułem w więszkości można sie zgodzić, z dwoma drobnymi wyjątkami;)
1. orientacyjne ceny - dość zadbany egzemplarz za 15-16 tysięcy ?
2. osiągi nb 1.8 powinno być 8,3 (lub 8,4) zamiast wspomnianych 8,0
Informacja dla gap W najnowszym numerze Motoru, w dziale używane znalazła się Mazda Mx-5
Jeśli ktoś już kupił czasopismo, zachęcam do ściągnięcia danego artykułu również w formie elektronicznej - jako kopię zapasową
[URL=http://www.sendspace.com/file/dr749z]LINKACZ[/URL]
pass: miata
Z artykułem w więszkości można sie zgodzić, z dwoma drobnymi wyjątkami;)
1. orientacyjne ceny - dość zadbany egzemplarz za 15-16 tysięcy ?
2. osiągi nb 1.8 powinno być 8,3 (lub 8,4) zamiast wspomnianych 8,0
szatraś pisze:Z artykułem w więszkości można sie zgodzić, z dwoma drobnymi wyjątkami;)
1. orientacyjne ceny - dość zadbany egzemplarz za 15-16 tysięcy ?
2. osiągi nb 1.8 powinno być 8,3 (lub 8,4) zamiast wspomnianych 8,0
Ad 1 - może ceny są w USD
Ad 2 - matematyczne zaokrąglenie < 0,5 do 0, >0,5 do 1
Karol B.
Ongiś ciemnozielona Żabusia NB 1.8. oraz
Czerwony Kapturek NC 20th Anniversary Edition 1.8 nr 1217/2000
Ongiś ciemnozielona Żabusia NB 1.8. oraz
Czerwony Kapturek NC 20th Anniversary Edition 1.8 nr 1217/2000
-
- Posty: 1049
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Jest w tym artykule, tyle błędów, że szkoda pisać. Autor tekstu jest amatorem i nie ma pojęcia o mx-5. Informacje o maździe tylko z grubsza się zgadzają, a to już przynosi ujmę takiemu periodykowi jak Motor.
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
No i te cewki padające po 100-130tys. km..... każdemu i zawsze.....
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Blade pisze:Don Corleone w pilotce ?
Si, to sem ja
szatraś pisze:orientacyjne ceny - dość zadbany egzemplarz za 15-16 tysięcy ?
Część błędów z głównej części tekstu udało mi się poprawić przed drukiem, choć jak przeczytałem to i tak nie wszystkie, ale o tych cenach dowiedziałem się dopiero po zakupie gazetki. Nieźle się uśmiałem, bo są wręcz absurdalnie optymistyczne
dmk pisze:No i te cewki padające po 100-130tys. km..... każdemu i zawsze.....
No chyba się zgodzisz, że cewka jest jedną z pomyłek Mazdy i bolączką NB. Szansa na to, że nie padnie nie jest wielka
.
szatraś pisze:[URL=http://www.sendspace.com/file/dr749z]LINKACZ[/URL]
pass: miata
Czy tylko ja mam problem z otworzeniem linku? Może ktoś to zapisać np. w jpeg?
Karol B.
Ongiś ciemnozielona Żabusia NB 1.8. oraz
Czerwony Kapturek NC 20th Anniversary Edition 1.8 nr 1217/2000
Ongiś ciemnozielona Żabusia NB 1.8. oraz
Czerwony Kapturek NC 20th Anniversary Edition 1.8 nr 1217/2000
karol pisze:szatraś pisze:[URL=http://www.sendspace.com/file/dr749z]LINKACZ[/URL]
pass: miata
Czy tylko ja mam problem z otworzeniem linku? Może ktoś to zapisać np. w jpeg?
Mówisz i masz
[URL=http://www.filesonic.com/file/505617714/IMG_3122.JPG]http://www.filesonic.com/file/505617714/IMG_3122.JPG[/URL]
Ja doświadczam szarpiącego sprzęgła, czytałem o tym, że to wada już wcześniej czekam aż padnie w końcu żeby wmontować odchudzony zamach i jakieś fajne sprzęgło.
Pozdro
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
soya pisze:mi cewka nigdy nie padła ale 2k ? naprawde tyle kosztuje oryginalna ?
Warszawa AZauto 2200 z jakimiś tam groszami
.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Tycjan pisze:Jest w tym artykule, tyle błędów, że szkoda pisać. Autor tekstu jest amatorem i nie ma pojęcia o mx-5. Informacje o maździe tylko z grubsza się zgadzają.
+1, kupa bzdetów, w dodatku napisanych niezbyt poprawną polszczyzną...
Tycjan pisze:a to już przynosi ujmę takiemu periodykowi jak Motor.
Oj, Tycjan, przecież Motor to od dawna motoryzacyjny odpowiednik Superaka czy Fucktu, czego się spodziewałeś po ludziach, którzy piszą, o każdym aucie, że jest rodzinne a główną wadą Caymana jest brak tylnej kanapy... Nie wspominając o tym, że 10 s do setki to dla nich bardzo dobre osiągi...
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
O! Auto morisa Szkoda tylko, że artykuł taki bezkrytyczny.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
"Silnik umieszczony mniej więcej pośrodku auta" hmmmm........
"Składanie dachu zajmuje nawet mniej niż pół minuty"....fakt, 5 sekund to mniej niż pół minuty:).....masakra. Gdybym nie miał i nie znał auta - autor bardziej mnie zniechęcił niż rozbudził miłość od pierwszego wczytania.
"Składanie dachu zajmuje nawet mniej niż pół minuty"....fakt, 5 sekund to mniej niż pół minuty:).....masakra. Gdybym nie miał i nie znał auta - autor bardziej mnie zniechęcił niż rozbudził miłość od pierwszego wczytania.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
cyzo pisze:"Składanie dachu zajmuje nawet mniej niż pół minuty"....fakt, 5 sekund to mniej niż pół minuty:).....masakra.
Oj tam oj tam.
W oryginale było "około półtorej", ale redaktor widzę nie uwierzył w moje przekonywania, że 10s to maksimum
.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 06 paź 2009, 20:22
- Lokalizacja: wrocław
"silnik umieszczony mniej wiecej po środku"nie bardzo rozumiem twojej wypowiedzi hmmmm.....?Wydaje mi sie , że to fajnie kiedy mazda mx-5 jest opisywana w magazynie motoryzacyjnym.Jeśli chodzi oskładanie dachu-niektórzy składaja go w 5 sekund a inni robią to w pół minuty(wszystko zależy od tego w jakim stopniu chcesz zadbac o tylną szybke.Ty masz NB wiec posiadasz szklaną szybke i tobie zajmuje to pięć sekund)W poprzednich mazdach nie dbałem o to i musiałem wymieniać szybke raz na dwa lata."Gdybym nie miał i nie znał auta-rozwiń swoja wypowiedz .Pozdrawiam.
czy silnik w Maździe umieszczony jest po środku?moris schawess pisze:"silnik umieszczony mniej wiecej po środku"nie bardzo rozumiem twojej wypowiedzi hmmmm.....?
Wydaje mi sie , że to fajnie kiedy mazda mx-5 jest opisywana w magazynie motoryzacyjnym.
Tak - bardzo fajnie, że jest opisywana w magazynie. Tylko szkoda, że w tym opisie jest tyle nieścisłości.
...jeszcze inni w 3 minuty bo muszą nałożyć persening...czy jak to się tam ten pokrowiec nazywa.Jeśli chodzi o składanie dachu-niektórzy składaja go w 5 sekund a inni robią to w pół minuty
."Gdybym nie miał i nie znał auta-rozwiń swoja wypowiedz
No więc...każdy z nas wie, że w mx-5 można zakochać się od pierwszej przejażdżki. Kiedy wpadłem na pomysł, żeby kupić sobie jakąś "zabawkę" - po przeczytaniu kilku postów na tym forum o wielkim bananie na ustach po przejechaniu skrzyżowania bokiem, o ściąganiu dachu jednym ruchem ręki - kiedy tylko świeci słońce a obok chodnikiem idą fajne laski, o jeżdżeniu do domu jak najdłuższą drogą, itd.... wiedziałem, że muszę ją mieć. TERAZ, JUTRO....NATYCHMIAST.
Gdybym nie miał tego auta - po przeczytaniu tego artu. wiedziałbym, że: silnik jest w środku, dach trzeba rozkładać pół minuty, po 100 tyś km rozwali Ci się cewka, która kosztuje 2k, rdzewieją progi. Nawet jeżeli po tych "zachętach" udałbym się na poszukiwania mojej mx-5 - ze studenckim budżetem w kieszeni zaraz po knajpianej pracy w UK, wspomaganym rodzicielską zapomogą w postaci - 12 k PLN..szybko by się okazało, że brakuje mi 10k. na "dość" zadbany egzemplarz.
Wszystkie znane mi artykuły na temat MX-5 tryskają energią i radością.....ten jest smutny.
Nie takie było założenie "Jinba Ittai"
Amen.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 06 paź 2009, 20:22
- Lokalizacja: wrocław
Cytuje tekst z artykułu:
"Klasyczny układ w którym silnik znajduje sie z przodu i napedza koła tylne, pozwala na optymalne rozłozenie mas" Jaki środek?W kazdym aucie sa wady i zalety.To że progi rdzewieja to ja doskonale wiem.Z twojej wypowiedzi wnioskuje że zepsuło ci sie kilkka żeczy w aucie i jest żle.Kupując auto z przebiegiem 100tyś musisz się liczyć że cos może po jakims czasie być nie ok.Rdzewieja progi? zgadza się ale to tylko dlatego że poprzedni właściciel nie dbał o to aby kanaliki odpływowe były drożne.Pretensje do kogo?Do Mazdy?Wysypała ci sie cewka jest to cześc która ma prawo sie zepsuć?Jeszcze jedno pytanie co takiego jest smutnego w tym tekście?.Ten artykuł ma zachęcić ludzi do kupowania tego samochodu.Niewazne czy to jest NA-NB-NC.Poczytaj troche literatury na temat tego samochodu to moze zrozumiesz o co chodzi w mx-5.Pozdrawiam.
"Klasyczny układ w którym silnik znajduje sie z przodu i napedza koła tylne, pozwala na optymalne rozłozenie mas" Jaki środek?W kazdym aucie sa wady i zalety.To że progi rdzewieja to ja doskonale wiem.Z twojej wypowiedzi wnioskuje że zepsuło ci sie kilkka żeczy w aucie i jest żle.Kupując auto z przebiegiem 100tyś musisz się liczyć że cos może po jakims czasie być nie ok.Rdzewieja progi? zgadza się ale to tylko dlatego że poprzedni właściciel nie dbał o to aby kanaliki odpływowe były drożne.Pretensje do kogo?Do Mazdy?Wysypała ci sie cewka jest to cześc która ma prawo sie zepsuć?Jeszcze jedno pytanie co takiego jest smutnego w tym tekście?.Ten artykuł ma zachęcić ludzi do kupowania tego samochodu.Niewazne czy to jest NA-NB-NC.Poczytaj troche literatury na temat tego samochodu to moze zrozumiesz o co chodzi w mx-5.Pozdrawiam.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Cyzo, mieszasz strasznie zdania z artykułów Motoru i TG, dlatego wychodzi z tego chaos.
Uporządkuj myśli, napisz jeszcze raz o co Ci chodzi, bo jak słusznie Moris prawi, mieszasz bigos łokciem.
Uporządkuj myśli, napisz jeszcze raz o co Ci chodzi, bo jak słusznie Moris prawi, mieszasz bigos łokciem.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Panowie - moje wypowiedzi dotyczą TYLKO I WYŁĄCZNIE tekstu zamieszczonego w MOTORZE!!! i smutnego opisu MX-5 jaki tam zamieszcono - ok? Tam piszą o silniku w środku, rdzewiejących progach, cewkach itd. i tego własnie artykułu moje szyderstwa dotyczą.
Moris - cos czuję, że nie przeczytałeś artykułu zamieszczonego w pierwszym poście. Przeczytaj...a zrozumiesz:)
A teraz zakończmy czepialstwo i cieszmy się słońcem:)
Moris - cos czuję, że nie przeczytałeś artykułu zamieszczonego w pierwszym poście. Przeczytaj...a zrozumiesz:)
A teraz zakończmy czepialstwo i cieszmy się słońcem:)
"Silnik umieszczony mniej więcej pośrodku auta" - perełka jakbym Lamborgini albo inne Ferrari widział
ale i tak ocena końcowa (auta) ma 5*****
ale i tak ocena końcowa (auta) ma 5*****
516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.