Re: ALTERNATYWA DLA BBR SUPER 200 / BBR SUPER 220

MAZDA MX5 ND1 - UPGRADE MOCY DO 200 HP

Ogłoszenia sponsorowane

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

05 lis 2021, 20:58

Koledzy, jakby nie patrzeć silna grupa się zebrała. Do każdego z zainteresowanych wysłałem już PW z instrukcjami.
Pamiętajcie o wpisaniu swojego nicka w tytule przelewu. Na wpłatę zaliczki dajmy sobie plus minus 2 tygodnie. Po upływie terminu będę monitował, gdyby ktoś zapomniał itd. Jeżeli ktoś chciałby się jeszcze dopisać bez problemu chętnego doklepiemy. Czas do końca listopada. Na przełomie listopada i grudnia chciałbym dokonać płatności za wałki. Jak wpłyną zaliczki będziemy indywidualnie umawiali towarzystwo na konkretne terminy do doktora Mariusza i doktora DiSiego. :winner: :winner: :winner: :D
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

10 lis 2021, 8:40

Koledzy, mały update, z zaliczkami czekamy już tylko na 2 osoby. Jak tylko będzie komplet rozpoczynamy zabawę 🖐
Awatar użytkownika
enzoMK
Donator
Donator
Posty: 147
Rejestracja: 21 kwie 2021, 20:41
Model: NC FL2
Lokalizacja: SI

10 lis 2021, 10:17

Czy w tej "promocji" jest szansa na wałki ze strojeniem do NCFL :?:
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

10 lis 2021, 18:56

enzoMK pisze:
10 lis 2021, 10:17
Czy w tej "promocji" jest szansa na wałki ze strojeniem do NCFL :?:
Po konsultacji z ekipą poszło do Ciebie PW :D
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

16 lis 2021, 11:50

Panowie, proces zaliczkowania zakończony powodzeniem. W dniu jutrzejszym odbiorę zamówione przez Was graty, a w przeciągu paru dni zaczniemy wspólnie budować grafik. Aby uniknąć zamieszania z terminami, z każdym z Was skontaktuję się osobiście.
Last call, gdyby ktoś chciał jeszcze dołączyć do zamówienia. :git:
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

17 lis 2021, 20:02

To lecimy z tematem 🤪👍
IMG_20211117_205728759~2.jpg
IMG_20211117_205728759~2.jpg (1.93 MiB) Przejrzano 4454 razy
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 996
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

19 lis 2021, 13:39

:winner: :winner: :winner: :winner:
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

11 gru 2021, 10:56

Siemka, po jednym z ostatnich strojeń Doktora DiSiego postanowiłem wrzucić Wam „forumowego” posta w kontekście układu wydechowego. Pewnie nic odkrywczego nie napiszę w tym zakresie, niemniej jednak być może znajdzie się ktoś na tym forum, komu w jakikolwiek sposób ten post pomoże w doborze rozwiązań dotyczących tego obszaru w Waszym samochodzie Większość z Was jest świadoma jak istotnymi elementami w silniku wolnossącym jest układ dolotowy i wydechowy. Nad tym drugim doktoryzowaliśmy się jakiś czas temu porównując przede wszystkim sekcje centralne stock vs 2.5”. Oczywiście rozważamy w tym momencie bardzo nietypowy silnik, jakim jest dwulitrowy SkyActiv - G. Już dawno z chłopakami z ekipy doszliśmy do wniosku, że 2.5” sekcja centralna do układu wydechowego nie wnosi nic poza:
- wzrostem nakładów finansowych
- wzrostem hałasu
- obniżeniem wydajności silnika
Kilka lat temu sam wpadłem w tę pułapkę kupując 2.5” środek od BBR GTi. Efekt? Jak wyżej niestety. Zapytacie pewnie jaki zatem setup? Nasza rekomendacja poniżej, i absolutnie nie ma to znaczenia jakie finalnie zastosujecie w tym silniku wałki, czy zostawicie stock, czy też będzie to BBR, Odula, proponowany w wątku Świątek czy jeszcze coś skastomizowanego przez jakiegoś innego producenta:

- kolektor? 4-1 lub 4-2-1 wedle preferencji, z doświadczenia przyrosty daje 4-1
Nie testowany układ z walkami ŚWIĄTKA / Kolektorem 4-2-1 wkrótce będzie przebadany. W układzie z walkami w stocku zdecydowanie 4-1
- sekcja centralna? Stock. Można zastosować rozwiązanie Mazdy z końcowym Bastuck. Mazda skróciła środkowe 2.25” i przed tłumikiem końcowym zastosowała 2.5”. Tego typu rozwiązanie względnie utrzymuje poziom hałasu na wodzy i pomaga tunerowi w uzyskaniu przybliżonego przyrostu mocy do końcowych typu Cobalt, Ulter, Goodwin Racing czyli końcowych generujących zdecydowanie wyższe poziomy hałasu.
- końcowy? Luźny przelotowy, końcowy wydech, może być również aktywny.

Układ jest prosty, luźny kolektor wydechowy —> zwężenie w środku —> znowu rozprężamy spaliny jakimś sensownie brzmiącym końcowym.

Nie ma sensu moim zdaniem „topić” pieniędzy w środek, który nie przynosi nawet odrobiny korzyści.
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

12 gru 2021, 10:05

Setup wydechowy nr 1:

1. Kolektor 4-1 BBR GTi
2. Środek MG Motorsport 2.5"
3. Końcowy MG Motorsport
image00029.jpeg
image00029.jpeg (465.45 KiB) Przejrzano 4251 razy



Setup wydechowy nr 2:

1. Kolektor 4-1 Archouse
2. Środek stock 2.25"
3. Końcowy Bastuck
image00056.jpeg
image00056.jpeg (158.96 KiB) Przejrzano 4251 razy
Zdecydowanie gładszy przebieg krzywych mocy i momentu w zestawie nr 2. W przypadku systemu nr 1 będziemy podmieniać środek na stock. W przypadku auta numer 2 należy sprawdzić katalizator, ewentualnie świece. Auto z końcowym Bastuckiem robiło 164 HP, po kolektorze 4-1 generowało 181 HP, natomiast po wałkach 195 HP. Nie jest to zły wynik, co nie zmienia faktu, że wyraźnie odbiega od normy.
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

15 gru 2021, 9:34

Wczorajsze pomiary potwierdziły to co sugerujemy od dłuższego czasu. Kolejna ND z Bastuckiem na końcu i stockowym środkiem 2.25". Jeden z płynniejszych wykresów. Witamy Pana w klubie 200+, plusik wprawdzie niewielki, niemniej jednak zadowolenie kierownika najważniejsze :D Miło ciśnie się SkyActiva w ND1 do 7500 prawda? :winner:



2B1935E9-5165-4534-9C71-A9393640DA3C.JPG
2B1935E9-5165-4534-9C71-A9393640DA3C.JPG (453.25 KiB) Przejrzano 4192 razy
82AF578F-E692-4116-984A-C1C918C9A732.JPG
82AF578F-E692-4116-984A-C1C918C9A732.JPG (194.04 KiB) Przejrzano 4192 razy
AF9047D2-F931-4337-96DE-7388885A123B.JPG
AF9047D2-F931-4337-96DE-7388885A123B.JPG (214.01 KiB) Przejrzano 4192 razy
IMG_0610-1.jpg
IMG_0610-1.jpg (1.78 MiB) Przejrzano 4192 razy
MX-5 FSD .jpg
MX-5 FSD .jpg (457.58 KiB) Przejrzano 4192 razy
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

17 gru 2021, 17:54

No fajnie sie cisnie do 7500rpm ale od 6400 nic sie nie dzieje. A sorry, dzieje sie, spadek momentu ;)
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

18 gru 2021, 10:53

Do 7000 moc jest praktycznie stała, auto będzie dzięki temu skutecznie przyspieszało. Kolejne 500 obrotów też może się czasem przydać

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

18 gru 2021, 12:50

Niemal stala to jest od 6400 do 6800. Pozniej spada, przeciez wiem ze to widzisz :D
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

18 gru 2021, 13:12

Oj żebyś przypadkiem nie wyczuł tego spadku o 1-2KM na dupohamowni zresztą nawet wyzej gdy moc bardziej spada to i tak przyspieszenie na danym biegu będzie lepsze niż po zmianie na wyższy bieg. To już całkiem serio.

Naprawdę najbardziej liczy się to jak auto jedzie, myślę że nie jest źle.

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

18 gru 2021, 13:30

Nie wiem dlaczego czarowanie liczbami zawsze musi byc na plus, nie na minus :D ale ok :D
Jak cokolwiek idzie do gory to zawze jest to WZROST! ale jak cos idze w dol to juz jest ''raczej nieodczuwalne'' :D
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

20 gru 2021, 9:48

bjorm pisze:
17 gru 2021, 17:54
No fajnie sie cisnie do 7500rpm ale od 6400 nic sie nie dzieje. A sorry, dzieje sie, spadek momentu ;)
A to moment powinien do 7500 wzrastać? :D
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

20 gru 2021, 10:03

bjorm pisze:
18 gru 2021, 13:30
Nie wiem dlaczego czarowanie liczbami zawsze musi byc na plus, nie na minus :D ale ok :D
Jak cokolwiek idzie do gory to zawze jest to WZROST! ale jak cos idze w dol to juz jest ''raczej nieodczuwalne'' :D
Ktoś tu czaruje liczbami? :shock:

A to czy liczby są na + czy na - weryfikuje na końcu kierowca / właściciel.

Gdzieś kiedyś słyszałem że u góry jedzie się mocą....

BTW - wrzuć swój wykres, chętnie obejrzę jak moment rośnie do odcięcia.

P.S. Zawsze można wrzucić kit BBR :D
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1630
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

20 gru 2021, 13:45

Alex pisze:
18 gru 2021, 13:12
Oj żebyś przypadkiem nie wyczuł tego spadku o 1-2KM na dupohamowni Obrazek zresztą nawet wyzej gdy moc bardziej spada to i tak przyspieszenie na danym biegu będzie lepsze niż po zmianie na wyższy bieg.
Well, nie zawsze.
Przypominam:
viewtopic.php?p=453261#p453261
Na samym końcu czwórki i piątki wchodzimy już w obszar, w którym lepsze przyśpieszenie jest na wyższym biegu.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

20 gru 2021, 14:40

MMRS pisze:
20 gru 2021, 10:03
bjorm pisze:
18 gru 2021, 13:30
Nie wiem dlaczego czarowanie liczbami zawsze musi byc na plus, nie na minus :D ale ok :D
Jak cokolwiek idzie do gory to zawze jest to WZROST! ale jak cos idze w dol to juz jest ''raczej nieodczuwalne'' :D
Ktoś tu czaruje liczbami? :shock:

A to czy liczby są na + czy na - weryfikuje na końcu kierowca / właściciel.

Gdzieś kiedyś słyszałem że u góry jedzie się mocą....

BTW - wrzuć swój wykres, chętnie obejrzę jak moment rośnie do odcięcia.

P.S. Zawsze można wrzucić kit BBR :D
Nie pisalem ze ty czarujesz liczbami, tylko chodzilo mi o interpertacje liczb przez Alexa.

Moj wykres nie jest taki zajebisty jak wasz, spokojnie :D

To czy liczby sa ok czy nie, nie weryfikuje kierowca. Bo nie piszemy o realcji liczb vs odczucia tylko o czytaniu samych liczb z wykresow. Ja np mam rownoczesnie gołe 1.8, modowane 2.0 i 2.5 z kompresorem, i nawet jezdzac 1.8 mam zajebista frajde, o czym liczby nie wspominaja zadnego slowa :D
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

20 gru 2021, 15:24

TerminatorPi pisze:
Alex pisze:
18 gru 2021, 13:12
Oj żebyś przypadkiem nie wyczuł tego spadku o 1-2KM na dupohamowni Obrazek zresztą nawet wyzej gdy moc bardziej spada to i tak przyspieszenie na danym biegu będzie lepsze niż po zmianie na wyższy bieg.
Well, nie zawsze.
Przypominam:
viewtopic.php?p=453261#p453261
Na samym końcu czwórki i piątki wchodzimy już w obszar, w którym lepsze przyśpieszenie jest na wyższym biegu.
Ohoho! Nie wiedziałem że komuś tj Tobie chciało się bawić w robienie wykresów trakcyjnych. Szacun


Bjorm: moment kiedyś musi zacząć spadać. Bo jakby tak nie było to byśmy kręcili i kręcili wyżej wyzej i wyzej aż w końcu silnik by się musiał rozlecieć Obrazek

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

21 gru 2021, 1:10

Tym razem czerwona dama, ciekawe czy kierownik opanował maszynę w tę zimną grudniową noc :diablo:

Odezwij się jak dolecisz do domu :twisted:
MX-5 BI 770AA 1.jpg
MX-5 BI 770AA 1.jpg (494.08 KiB) Przejrzano 3974 razy
kolektor 4-1 / Pb95 / DiSi Tune Soft vs kolektor 4-1 / wałki Świątek / Pb98 / DiSi Tune Soft :senkju:
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

21 gru 2021, 18:50

Kolejne ND w klubie 200 👈
Doktor DiSi znowu na desancie 👈💉🥷
Obowiązkowego szczepienia ciąg dalszy 💉💉💉


40610FBD-678C-48FF-B6CA-D2742732726E.jpeg
40610FBD-678C-48FF-B6CA-D2742732726E.jpeg (3.61 MiB) Przejrzano 3929 razy
28DDFFA5-9525-4A2A-8CF1-93383422EE22.jpeg
28DDFFA5-9525-4A2A-8CF1-93383422EE22.jpeg (89.87 KiB) Przejrzano 3929 razy
2F9954DB-B19E-4A03-96C3-7A00EB966A7E.jpeg
2F9954DB-B19E-4A03-96C3-7A00EB966A7E.jpeg (58.81 KiB) Przejrzano 3929 razy
P.S. Jest feedback z autostrady, szpiedzy donieśli że zap……a 🚀🚀🚀
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1630
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

21 gru 2021, 18:58

Alex pisze:
20 gru 2021, 15:24
TerminatorPi pisze:
Alex pisze:
18 gru 2021, 13:12
Oj żebyś przypadkiem nie wyczuł tego spadku o 1-2KM na dupohamowni Obrazek zresztą nawet wyzej gdy moc bardziej spada to i tak przyspieszenie na danym biegu będzie lepsze niż po zmianie na wyższy bieg.
Well, nie zawsze.
Przypominam:
viewtopic.php?p=453261#p453261
Na samym końcu czwórki i piątki wchodzimy już w obszar, w którym lepsze przyśpieszenie jest na wyższym biegu.
Ohoho! Nie wiedziałem że komuś tj Tobie chciało się bawić w robienie wykresów trakcyjnych. Szacun
Jak pisałem, akurat wtedy za bardzo nie miałem co robić więc chciało mi się poszukać danych "nominalnej krzywej" ze standardowego silnika.
Jakby ktoś chciał sobie przeliczyć na podstawie swoich danych, bo np. ma tabelkę ze swojego hamowania, mogę arkusz udostępnić.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

21 gru 2021, 19:53

Dane bez problemu można udostępnić 😶
Andrzej, kierownik tego bałaganu to spoko gość. 🙋👍🙃
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

22 gru 2021, 15:43

Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2021, 7:53

W końcu jakieś ND2, jak dotąd były trzy, ta jest czwrta. Poprzednim razem były setupy trochę niemierzalne w kontekście wałków od Świątka, jeden to kolektor BBR plus Świątki, drugi to wałki BBR plus kolektor ArcHouse, trzeci to kolektor SPS i Świątki - w końcu kolektor ArcHouse plus Świątki. Chyba nie wyszło najgorzej vs poprzednie sztuki :winner: :diablo:
image00054.jpeg
image00054.jpeg (3.31 MiB) Przejrzano 3728 razy
image00039.jpeg
image00039.jpeg (3.34 MiB) Przejrzano 3728 razy
image00037.jpeg
image00037.jpeg (2.46 MiB) Przejrzano 3728 razy
image00030.jpeg
image00030.jpeg (3.11 MiB) Przejrzano 3728 razy
image00012.jpeg
image00012.jpeg (105.69 KiB) Przejrzano 3728 razy
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2021, 7:57

No i z kronikarskiego obowiązku ND1 w setupie ArcHouse / Świątki 8-)
image00009.jpeg
image00009.jpeg (1012.09 KiB) Przejrzano 3727 razy

image00004.jpeg
image00004.jpeg (256.8 KiB) Przejrzano 3727 razy
image00001.jpeg
image00001.jpeg (347.71 KiB) Przejrzano 3727 razy
Tu fajnie widać jakie straty dół względem góry. O opinię trzeba pytać Maćka :D
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

30 gru 2021, 8:13

wykres "serii" ND1 (171.9KM, 223,7Nm) to pelen oryginal czy po remapie?
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2021, 11:27

Alex pisze:
30 gru 2021, 8:13
wykres "serii" ND1 (171.9KM, 223,7Nm) to pelen oryginal czy po remapie?
To seria, ale auto przyjechało na aktywnym przelocie, więc końcowy podczas pomiaru był otwarty.
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2021, 16:01

Tak BTW jedno z powyższych to testówka europejskiej centrali Mazdy 🙂 Większość reklam i spotów kręcono na tym aucie.
Legendarne LEV MX526 - pierwsze ND2 w Europie 😁😁😁
1BECB47F-4F69-4271-8CFA-5FBB40DA9569.jpeg
1BECB47F-4F69-4271-8CFA-5FBB40DA9569.jpeg (123.61 KiB) Przejrzano 3680 razy
ODPOWIEDZ