Z ciekawości zapytałem o dostępność i cenę - odpowiedź: "Niedostępne, obecnie na zamówienie indywidualne, aktualna cena przy zakupie 4 sztuk 282zł/szt "pistenbully pisze: ↑12 gru 2019, 9:31Mi oferowano tutaj: https://sklep.carstuff.pl/ za 243 zł za sztukę, ALE, w rozmiarze 195/50 R15 i z odbiorem na miejscu a nie z wysyłką.
Poradnik początkującego forumowicza
Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez początkujących forumowiczy pytania
Moderator: Moderatorzy
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
Hej, dzisiaj byłem oglądać NBka. Dobrze, nie było, tragicznie też nie. Najbardziej martwią mnie podłużnice - lekko stukałem od strony kół, zakładam, że gdybym uderzył mocniej to byłaby dziura. Ale to nie wszystko, bo bardzo mnie zaniepokoiła strona silnika. Jest to do odratowania? Z tego co się orientuje to minimum 2tyś nie będzie moje. Auto pochodzi z Kątków Wrocławskich, więc się domyślam, że podłużnice były tylko zalepione, żeby nie było nic widać.
Podłużnica od strony pasażera przed lekkim stukaniem: No i po lekkim obijaniu: Strona kierowcy - zaznaczony element wyglądał na jakąś łatę, którą dało się podważyć No i strona pasażera od komory silnika. Pytam, ponieważ w temacie podłużnic moja wiedza jest niestety niewystarczająca
Podłużnica od strony pasażera przed lekkim stukaniem: No i po lekkim obijaniu: Strona kierowcy - zaznaczony element wyglądał na jakąś łatę, którą dało się podważyć No i strona pasażera od komory silnika. Pytam, ponieważ w temacie podłużnic moja wiedza jest niestety niewystarczająca
Jak w 90% nb i nbfl. Kup NA albo NC
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
W BMW nie istnieje godność
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 724
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Pozostaje rower
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Prośba - jak macie poniżej 10 postów - czytajcie komunikat jaki pojawia się po wciśnięciu 'wyślij' - zobaczycie, że post wymaga akceptacji.
Zamiast wciskać 8-9 razy ... w ten sposób w spokojny wieczór taki admin / moderator zostaje zaatakowany mailami i pytanie: chce mu się wejść na forum i kliknąć akceptację (jednego finalnie posta i kasowanie pozostałych 8 identycznych), czy rozsiądzie się w fotelu i sięgnie po wino?
Cierpliwości.
Dzięki tej funkcji znacznie spadła liczba asów z allegro ... ale nie twórzmy nowej kategorii asów - tych, którzy czytać nie potrafią, ok?
Będziemy wdzięczni.
Zamiast wciskać 8-9 razy ... w ten sposób w spokojny wieczór taki admin / moderator zostaje zaatakowany mailami i pytanie: chce mu się wejść na forum i kliknąć akceptację (jednego finalnie posta i kasowanie pozostałych 8 identycznych), czy rozsiądzie się w fotelu i sięgnie po wino?
Cierpliwości.
Dzięki tej funkcji znacznie spadła liczba asów z allegro ... ale nie twórzmy nowej kategorii asów - tych, którzy czytać nie potrafią, ok?
Będziemy wdzięczni.
A więc zaczynając od początku to ok. miesiąc temu zakochałem się w MX-5 NA. Długo szukałem samochodu dla siebie i gdy zobaczyłem tego małego roadsterka to oszalałem na jego widok. Postanowiłem, że Miata pierwszej generacji zostanie moim samochodem. Pojawił się tylko jeden problem, do zdawania prawa jazdy brakuje mi jeszcze 4 lat. I stąd moje pytanie o cenę. Ile na ten moment realnie kosztuje pierwsza MX-5 I skąd opłaca się ją kupić? Sprawdzałem już ceny na portalach aukcyjnych, ale tam różnice w cenach są gigantyczne więc pytam tutaj. Dodatkowo chciałbym się spytać o ile zmieniają się ceny tych samochodów z roku na rok, żeby wiedzieć ile za te 4-5 lat to piękne autko będzie kosztowało, bo nie wiem czy już zbierać. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Witam. Nie udało mi się wyszukać podobnego tematu, więc owy zakładam. Orientuje się ktoś, ile kosztuje Mazda MX5 NC 2.0 z miękkim dachem? Taka w dość dobrym stanie, bez oznak korozji. Dałoby radę tak za 32 tysiące czy muszę się liczyć z większymi kosztami? Komuś udało się kupić jakąś zadbaną Mazdę za takie pieniądze? I jak to jest z kolorem czerwonym?Doszły mnie słuchy, że są troszkę droższe. Z góry dziękuję za odpowiedź
Ze względu na fakt, że prawko będziesz miał za 4 lata, to szukałbym jak najszybciej fajnej bazy w przedziale 8-12k (taka, w której rdza jest powierzchowna, a nie że brak elementów do których można spawać) i powoli sobie działał. Za te 4 lata wyjechałbyś autem jak z salonu zakładając że poświęcałbyś mu kilka godzin tygodniowo. No i sporo byś się nauczył... Ale to też zależne czy masz garaż pod ręką, narzędzia, i chęci. Jeśli chodzi o zadbane sztuki to w sezonie trzeba położyć minimalnie 2 dychy. Teraz może znalazłbyś coś wartego uwagi i bez większych problemów z rdzą w okolicach 15k. Auto to już raczej nie staniejeZonsZ pisze: ↑27 wrz 2020, 17:23A więc zaczynając od początku to ok. miesiąc temu zakochałem się w MX-5 NA. Długo szukałem samochodu dla siebie i gdy zobaczyłem tego małego roadsterka to oszalałem na jego widok. Postanowiłem, że Miata pierwszej generacji zostanie moim samochodem. Pojawił się tylko jeden problem, do zdawania prawa jazdy brakuje mi jeszcze 4 lat. I stąd moje pytanie o cenę. Ile na ten moment realnie kosztuje pierwsza MX-5 I skąd opłaca się ją kupić? Sprawdzałem już ceny na portalach aukcyjnych, ale tam różnice w cenach są gigantyczne więc pytam tutaj. Dodatkowo chciałbym się spytać o ile zmieniają się ceny tych samochodów z roku na rok, żeby wiedzieć ile za te 4-5 lat to piękne autko będzie kosztowało, bo nie wiem czy już zbierać. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- Liliputek
- Donator
- Posty: 979
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Zapraszam do śledzenia wątku viewtopic.php?f=19&t=31694&view=unread#unread
Na pierwszej stronie wszystkie imprezy miatowe.
Na pierwszej stronie wszystkie imprezy miatowe.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2021, 21:14
- Model: NB
- Lokalizacja: Włocławek
Takie pytanko mam, jak wygląda jazda mx5 bez klimy? Czy faktycznie jest to nie do zniesienia w lato czy da się bez tego żyć?
Da się żyć ale co to za życie? Jak jest patelnia i korek np na autostradzie to można ugotować własne jajka W złych warunkach też lepiej bo odparowujesz wszystko w moment.bikerpoland pisze: ↑28 lut 2021, 12:00Takie pytanko mam, jak wygląda jazda mx5 bez klimy? Czy faktycznie jest to nie do zniesienia w lato czy da się bez tego żyć?
- Krzemol
- Posty: 45
- Rejestracja: 08 sie 2018, 13:26
- Model: NB
- Wersja: 1.6 110KM '00r
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Liznąłem trochę upałów po zakupie (ale już końcówkę właściwie) i ja uważam, że da się żyć. Ale ile ludzi tyle opinii
Suzuki Swift 1.0 53KM '99r (05.12 - 05.14)
Suzuki Swift 1.3 68KM '99r (05.14 - 09.16)
Alfa Romeo 166 3.2 V6 240KM '04r (09.16 - 11.20)
Mitsubishi Colt 1.3 75KM '00r (01.18 - 08.18)
Mazda5 2.0 143KM '06r (05.18)
Mazda MX-5 1.6 110KM '00r (09.20)
Suzuki Swift 1.3 68KM '99r (05.14 - 09.16)
Alfa Romeo 166 3.2 V6 240KM '04r (09.16 - 11.20)
Mitsubishi Colt 1.3 75KM '00r (01.18 - 08.18)
Mazda5 2.0 143KM '06r (05.18)
Mazda MX-5 1.6 110KM '00r (09.20)
-
- Donator
- Posty: 3685
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Jazda nie sprawia problemów(nb) nawet w 30 stopniowym upale. Gorzej jak musisz zwolnić albo stoisz w korku- z góry grzeje, z dołu grzeje , z nawiewów ciepłe powietrze...bikerpoland pisze: ↑28 lut 2021, 12:00Takie pytanko mam, jak wygląda jazda mx5 bez klimy? Czy faktycznie jest to nie do zniesienia w lato czy da się bez tego żyć?
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2021, 21:14
- Model: NB
- Lokalizacja: Włocławek
Powiem tak, dużo motocyklem jeździłem więc też na światłach stoisz i się wkurzasz bo gorąco i to zazwyczaj w czarnym kombinezonie. Ale słyszałem wiele opinii że nie da się bez klimy. Dzieki za odpowiedzi
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
7 lat posiadalem NA bez klimy i uważałem że nie jest to rzecz konieczna. Nawet na dwutygodniowy wyjazd na Bałkany.
Ale NC bez klimy już nie chciałem. Sam tego do końca nie rozumiem
przy użyciu Tapatalka
Ale NC bez klimy już nie chciałem. Sam tego do końca nie rozumiem
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Peecer
- Donator
- Posty: 2655
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
W Polsce sporadycznie, wręcz na palcach jednej ręki mogę policzyć, ile razy wykorzystałem "klimę". Natomiast Portugalia i płd. Hiszpania - tam sobie nie wyobrażam, gdzie przy temp. otoczenia powyżej 30 stopni miałbym jeździć bez "klimy". Do czego zmierzam - bez dachu szło wytrzymać - ale gdy było już jak na patelni, słońce zaczynało palić skórę na rękach i pod białą czapką z daszkiem mózg zaczynał się gotować, to dach trzeba było zamykać - a wtedy - no sorry ale bez "klimy" czekaj na zachód gdy temp. spadnie. Inaczej jesteś jak kurczak w piekarniku. Ale każdy ma inną odporność i każdy inaczej to odbiera.bikerpoland pisze: ↑28 lut 2021, 12:00Takie pytanko mam, jak wygląda jazda mx5 bez klimy? Czy faktycznie jest to nie do zniesienia w lato czy da się bez tego żyć?
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2113
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
W NA zdarzają się dachy z odpinaną tylną szybą. Wydaje się, że wówczas można jechać w cieniu ale z przewiewem prawie jak top down. Ponadto wyżsi kierowcy nie łapią insektów we fryzurę na autostradzie.
Choć klimy to nie zastąpi. Klima jest konieczna jedynie w zatwardzonym korku. Jeżeli się jedzie, choćby powoli jakiś tam przewiew jednak jest.
No i odczucia zależą od tapicerki.
Choć klimy to nie zastąpi. Klima jest konieczna jedynie w zatwardzonym korku. Jeżeli się jedzie, choćby powoli jakiś tam przewiew jednak jest.
No i odczucia zależą od tapicerki.
Odpinana szyba jest mega! Do tego szyby lekko uchylone i masz przeciąg z cieniem. Bat antenki do bagażnika (by nie świszczała) i żadne skwary autostrady nie straszny. Przećwiczone w drodze nad Adriatyk.pistenbully pisze: ↑28 lut 2021, 15:46W NA zdarzają się dachy z odpinaną tylną szybą. Wydaje się, że wówczas można jechać w cieniu ale z przewiewem prawie jak top down. Ponadto wyżsi kierowcy nie łapią insektów we fryzurę na autostradzie.
Choć klimy to nie zastąpi. Klima jest konieczna jedynie w zatwardzonym korku. Jeżeli się jedzie, choćby powoli jakiś tam przewiew jednak jest.
No i odczucia zależą od tapicerki.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2021, 21:14
- Model: NB
- Lokalizacja: Włocławek
Jak odróżnić winyl od moheru? Tak wiem głupie pytanie ale jeszcze się nie znam na cabrio
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 lut 2021, 21:14
- Model: NB
- Lokalizacja: Włocławek
Ok, na żywo zobaczę.
A dacie radę poznać po fotce?
Który ma jakie plusy / minusy
Dziękuję za odpowiedzi
A dacie radę poznać po fotce?
Który ma jakie plusy / minusy
Dziękuję za odpowiedzi
- Załączniki
-
- Screenshot_20210301-103257.jpg (610.67 KiB) Przejrzano 4240 razy
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3777
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Materiał/moher (na plus użytkowanie zimą, bardziej odporny na zniszczenia, konieczność impregnacji. Vinyl bezobsługowy jeżeli chodzi o dbanie wizualne ale za to bardziej podatny na pękanie).
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba