mutra pisze: ↑25 sty 2019, 22:59
DawidWRB pisze: ↑25 sty 2019, 21:51
1. Chezus - X + doorbary + frogarmsy
2.Mutra - V+harnessbar +doorbary + może frogarmsy w zależności od ceny/spasowania
3. Fumo - V + doorbary (może X w zależności od ceny)
4. Kociem - X
5. szymek - X (jeśli zbierze się 10 osób)
6. DawidWRB - X
Ktoś rozbudowywał X do półklatki lub posiada taką od Cybula?
Brozyn miał taką u siebie - zagadaj do niego.
viewtopic.php?f=22&t=17723&hilit=klatka+cybul
Dzięki wielkie!
Być może będę jeszcze zainteresowany frogarmsami, ale muszę poczytać, czy faktycznie coś dają w nbfl sportive. Gdzieś przeczytałem, że ta wersja jest sztywniejsza od zwykłych na/nb, muszę zweryfikować prawdziwość tego stwierdzenia.
Druga sprawa jest taka, że ponoć frogarmsy niwelują efekt "podnoszenia" auta przy wyższych prędkościach.
"1. The highway straight line stability was significantly increased. Prior to the installation I felt like I was getting lift at high speeds and now that has virtually disappeared. I can only attribute it to being chassis flex that I was actually feeling."
Jak pierwszy raz przejechałem się mx5 to właśnie coś podobnego czułem jakoś powyżej 130-140km/h, ale nie potrafiłem tego nazwać. Tak jakby przednie koła zaczynały się odrywać od ziemi i stabilność pojazdu spadała. Ktoś coś wie na ten temat, a może też tego doświadczył?