[Warszawa] - Zabezpieczenie antykorozyjne
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Widziałem, że jest temat o zabezpieczeniu w Warszawie, ale tu poza pytaniem gdzie (tamten wątek jest dość stary i namiary są nieaktualne), pytanie czy w ogóle do zabezpieczenia nowej ND od spodu szukać kogoś, kto się zna na Mazdach i zrobi to z sensem (jest taki ktoś w ogóle w Warszawie/okolicach?), czy po prostu poszukać "jakiegokolwiek" warsztatu (np. z Auto Blakiem na Farbiarskiej miałem dotąd bardzo dobre doświadczenia, ale oni są głównie na VW nastawieni, choć i inne samochody też u nich widywałem)?
Jakoś do warsztatu przy dealerze nie mam zaufania w tym zakresie. Może niesłusznie?
Jakoś do warsztatu przy dealerze nie mam zaufania w tym zakresie. Może niesłusznie?
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
I jak wybrałeś? Mi zaoferowali w ASO za 1500 zł, widzę w Feuvert 700 zł, nie wiem tylko czy czegoś nie schrzanią... A na pewno będę chciał to zrobić przy odbiorze.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Też się jeszcze zastanawiam.
Dealer twierdził, że w tych nowych problem został wyeliminowany, ale nie wiem czy mu wierzyć.
Przy najbliższej wizycie w ASO (na razie z braku innych opcji korzystam z Auto 2000 na Ostrobramskiej)
mam zamiar się dopytać ale słyszałam, że taką usługę można za ok 600-700 zł wykonać - gdzie? Nie wiem. ;/
Dealer twierdził, że w tych nowych problem został wyeliminowany, ale nie wiem czy mu wierzyć.
Przy najbliższej wizycie w ASO (na razie z braku innych opcji korzystam z Auto 2000 na Ostrobramskiej)
mam zamiar się dopytać ale słyszałam, że taką usługę można za ok 600-700 zł wykonać - gdzie? Nie wiem. ;/
ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
Gdybym kupował nowy samochód i miał nim jeździć dłużej niż 3 lata to od razu po wyjeździe z salonu jechałbym na zabezpieczenie podwozia. Koszt pomijalny przy cenie samochodu, a jak robić to od razu, żeby brud nie powchodził w zakamarki. Tym bardziej jeśli mówimy o samochodach tak podatnych na korozję jak mazdy
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Namówiliście mnie jadę w czwartek zrobić ;]
Na modlińską 229 - KROWN
koszt 550 pln
Na modlińską 229 - KROWN
koszt 550 pln
ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
Produkt nazywa się tak jak firma -"KROWN" i zajmują się tylko tym.
ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
ACID pisze:Produkt nazywa się tak jak firma -"KROWN" i zajmują się tylko tym.
klub ma tam zniżke 10% viewtopic.php?f=31&t=16201
szok!
ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
Zdecydowanie wolałbym typową antykorozję jaką robi np pepeg. Krown to jakiś cudowny środek, który niby zabezpiecza blachę, smaruje elementy mechaniczne, dobrze robi elektryce i nie wiadomo co jeszcze. Do tego jest nietrwały (trzeba powtarzać co roku), można go nakładać na mokre elementy, jest ekologiczny i bezbarwny No coś mi tu nie pasuje.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Nie wiem - zostawiłam rano odebrałam wieczorem - nie chciałam na to patrzeć
Właśnie siedzę w Arkadii, czekam aż na myjni doprowadzą ją do stanu używalności.
Choć Pan w Krown zarzekał się, że umyte oddadzą. Ha ha ha...
Jeszcze mam na liście powłokę ceramiczną przed zimą :]
Ktoś, coś się orientuje w temacie? Bo ja na razie wiem tylko tyle, że chcę ją i nie idzie za tym żadna wiedza merytoryczna
:]
Właśnie siedzę w Arkadii, czekam aż na myjni doprowadzą ją do stanu używalności.
Choć Pan w Krown zarzekał się, że umyte oddadzą. Ha ha ha...
Jeszcze mam na liście powłokę ceramiczną przed zimą :]
Ktoś, coś się orientuje w temacie? Bo ja na razie wiem tylko tyle, że chcę ją i nie idzie za tym żadna wiedza merytoryczna
:]
ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Msdetail nasz nadworny spec
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Warszawa?
Jeżeli chodzi o mnie, to tylko Marcin (MS Detail).
viewtopic.php?f=31&t=11792
Robi wszystkie moje samochody, znajomych, a i kilka perełek robił dla Ardor Auctions (a tam tanich aut nie ma).
No i człowiek jest swój
Jeżeli chodzi o mnie, to tylko Marcin (MS Detail).
viewtopic.php?f=31&t=11792
Robi wszystkie moje samochody, znajomych, a i kilka perełek robił dla Ardor Auctions (a tam tanich aut nie ma).
No i człowiek jest swój
Bardzo dziękuję! ;] Akurat lektura do poniedziałkowej kawy. :*
ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
RIP ND 2.0 2017
- mike_d
- Donator
- Posty: 1186
- Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Karai
- Lokalizacja: Poznań
Od siebie polecę Artura z Kępna (emixfajf tu na forum) - robił mi mojego NDka i profi robota; całość zajęła kilkanaście godzin (i to z moją pomocą bo zależało mi żeby wyjechać jeszcze tego samego dnia) - odkręcone wszysko co trzeba było; każdy możliwy zakamarek zrobiony i wytłumaczony dlaczego tak (i powierzchnie, i profile zamknięte).
GGoworek pisze:Skuteczność trudno mi będzie ocenić, bo moje zawieszenie i tak wygląda jakby składało się głównie z rdzy, ale zobaczymy...
Jak wygląda sytuacja w tym momencie? Zabezpieczenie powstrzymało rudą? Wciąż się trzyma po roku?
Chcę zabezpieczyć moją 6stkę, niestety mało rzetelnych opinii o Krown'ie, może ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia ?
W sumie nie zaglądałem ostatnio pod spód, więc nie wiem czy rdza się nie nasiliła, ale na pewno nie widać jej nigdzie z wierzchu. Jeżdżę praktycznie codziennie, cały rok - na przeglądzie w maju wyglądało w sumie tak samo jak przed zimą, ale nie zwracałem za bardzo uwagi, a mam już i tak tyle rdzy że trudno to ocenić.
Jeśli chodzi o to czy się trzymało to ostatnio czyściłem podłużnice z błota po nieplanowanym offroadzie i jak macałem palcem w środku to dalej były tłuste. Przez sporą część roku nadmiar tego środka potrafił ulać mi się na maskę w trasie (ze szczeliny między maską a zderzakiem), więc generalnie wewnątrz elementów trzyma się to dość dobrze.
W miejscach gdzie ten olej spłynął mi na lakier dość długo (po kilku myciach myjką ciśnieniową) było widać, że woda od razu odpada, no ale w końcu zmyło się do końca. Nie wiem jak długo utrzymało się na podwoziu, bo nie zaglądałem, ale na pewno w końcu kałuże itp to zmyły. Sam lakier się nie odbarwił, nie zmatowił ani nic, tylko bardziej się brudził w tych miejscach (bo kurz kleił się do oleju tam gdzie wypłynął szczelinami).
W tym roku planuję zabezpieczyć znowu, bo IMO najbardziej newralgiczne miejsca w Miacie, czyli wnętrza profili są dalej wysmarowane tym środkiem, więc powinny być zabezpieczone przed wilgocią.
W garażu się nie wczołgam na tyle żeby popatrzeć, ale zajrzę pod spód przy wymianie opon i dam znać
Jeśli chodzi o to czy się trzymało to ostatnio czyściłem podłużnice z błota po nieplanowanym offroadzie i jak macałem palcem w środku to dalej były tłuste. Przez sporą część roku nadmiar tego środka potrafił ulać mi się na maskę w trasie (ze szczeliny między maską a zderzakiem), więc generalnie wewnątrz elementów trzyma się to dość dobrze.
W miejscach gdzie ten olej spłynął mi na lakier dość długo (po kilku myciach myjką ciśnieniową) było widać, że woda od razu odpada, no ale w końcu zmyło się do końca. Nie wiem jak długo utrzymało się na podwoziu, bo nie zaglądałem, ale na pewno w końcu kałuże itp to zmyły. Sam lakier się nie odbarwił, nie zmatowił ani nic, tylko bardziej się brudził w tych miejscach (bo kurz kleił się do oleju tam gdzie wypłynął szczelinami).
W tym roku planuję zabezpieczyć znowu, bo IMO najbardziej newralgiczne miejsca w Miacie, czyli wnętrza profili są dalej wysmarowane tym środkiem, więc powinny być zabezpieczone przed wilgocią.
W garażu się nie wczołgam na tyle żeby popatrzeć, ale zajrzę pod spód przy wymianie opon i dam znać
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
Wczoraj skorzystałem z usługi Krown Polska w Warszawie na Bodycha 41.
Autko umówione było na 11:00, 3 godziny czekania i gotowe.
Przed usługą, obsługa wytłumaczyła mi co będzie się działo przez najbliższe parę godzin i dni.
Na początku trochę dymi się spod maski i budzi to zdziwienie parkujących na światłach obok samochodów
Wiedziałem, że samochód na początku może gorzej hamować, jednak i tak trochę mnie to zaskoczyło.
Podobnie z przyczepnością opon, które też pokryła mgiełka olejowa.
Po usłudze auto jest dokładnie myte z zewnątrz .
Obsługa zalecała przez pierwsze 3 dni parkowanie poza garażem, wybrałem jednak kropelki oleju na posadce.
Cała usługa wykonana profesjonalnie.
Na moim samochodzie nie było rdzy i mam nadzieję, że tak już zostanie.
Autko umówione było na 11:00, 3 godziny czekania i gotowe.
Przed usługą, obsługa wytłumaczyła mi co będzie się działo przez najbliższe parę godzin i dni.
Na początku trochę dymi się spod maski i budzi to zdziwienie parkujących na światłach obok samochodów
Wiedziałem, że samochód na początku może gorzej hamować, jednak i tak trochę mnie to zaskoczyło.
Podobnie z przyczepnością opon, które też pokryła mgiełka olejowa.
Po usłudze auto jest dokładnie myte z zewnątrz .
Obsługa zalecała przez pierwsze 3 dni parkowanie poza garażem, wybrałem jednak kropelki oleju na posadce.
Cała usługa wykonana profesjonalnie.
Na moim samochodzie nie było rdzy i mam nadzieję, że tak już zostanie.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Ja w końcu też pojechałem ze trzy tygodnie temu, może cztery do Krowna na Bodycha.
Wrażenia podobne - najbardziej szokujący jest ten dym spod maski. Gdyby nie ostrzegli zawczasu, byłbym w ciężkim przestrachu.
Natomiast trzeba przyznać, że po kilku już myciach, cały czas na szybie przy uszczelce w jednych drzwiach mam warstwę tego dziegciu. Czyli środek tak łatwo nie schodzi.
Wbrew zapowiedzi natomiast, z hamulcami nie miałem problemów (dla pewności faktycznie po wyjeździe z zakładu zrobiłem kilka mocniejszych hamowań przed wyjazdem na Jerozolimskie).
Potwierdzam również, że klapa od bagażnika "podcieka" od wewnątrz po zabezpieczeniu.
Natomiast w garażu podstawiłem pod Dyzię kartony i rzeczywiście naciekło sporo (w sensie liczby plam, bo same plamy nie są jakieś przeraźliwie wielkie). Muszę się wreszcie zebrać i kartony wyrzucić (co nie jest takie proste, bo przecież spod samochodu nie wyszarpię, a jak już wyjadę, to gdzieś jadę i nie chce mi się jeszcze zawracać tego i owego zbieraniem kartonów, więc Dyzia od prawie miesiąca stoi na pieluszkach
Wprawdzie na ten moment nie planuję puszczania Dyzi w śnieg z solą w zimę, ale jesień jeszcze długa. Przynajmniej troche mniej stresować się będę.
Wrażenia podobne - najbardziej szokujący jest ten dym spod maski. Gdyby nie ostrzegli zawczasu, byłbym w ciężkim przestrachu.
Natomiast trzeba przyznać, że po kilku już myciach, cały czas na szybie przy uszczelce w jednych drzwiach mam warstwę tego dziegciu. Czyli środek tak łatwo nie schodzi.
Wbrew zapowiedzi natomiast, z hamulcami nie miałem problemów (dla pewności faktycznie po wyjeździe z zakładu zrobiłem kilka mocniejszych hamowań przed wyjazdem na Jerozolimskie).
Potwierdzam również, że klapa od bagażnika "podcieka" od wewnątrz po zabezpieczeniu.
Natomiast w garażu podstawiłem pod Dyzię kartony i rzeczywiście naciekło sporo (w sensie liczby plam, bo same plamy nie są jakieś przeraźliwie wielkie). Muszę się wreszcie zebrać i kartony wyrzucić (co nie jest takie proste, bo przecież spod samochodu nie wyszarpię, a jak już wyjadę, to gdzieś jadę i nie chce mi się jeszcze zawracać tego i owego zbieraniem kartonów, więc Dyzia od prawie miesiąca stoi na pieluszkach
Wprawdzie na ten moment nie planuję puszczania Dyzi w śnieg z solą w zimę, ale jesień jeszcze długa. Przynajmniej troche mniej stresować się będę.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Ja zrobiłem w zeszłym roku... i oglądałem samochód miesiąc temu u Kokona (przy okazji montażu frame railsów).
Dół cały, a jeżdżę całą zimę nie zważając na sól, śnieg i deszcz.
Czy to zasługa Krowna - nie wiem, ale w tym roku tam wracam - profilaktycznie.
P.S. Ja zapomniałem i za bramą zrobiłem takiego boooooooka, że na sekundę czułem się jak prodrifter... na sekundę, bo co zaczęło się jak piękny ślizg, skończyło się ustawieniem maski w kierunku wjazdu do Krown .
Trzeba na furę uważać po odbiorze.
Dół cały, a jeżdżę całą zimę nie zważając na sól, śnieg i deszcz.
Czy to zasługa Krowna - nie wiem, ale w tym roku tam wracam - profilaktycznie.
P.S. Ja zapomniałem i za bramą zrobiłem takiego boooooooka, że na sekundę czułem się jak prodrifter... na sekundę, bo co zaczęło się jak piękny ślizg, skończyło się ustawieniem maski w kierunku wjazdu do Krown .
Trzeba na furę uważać po odbiorze.
Ja zabezpieczałem tu http://www.autozabki.pl/zabezpieczenia- ... ne-32.html
facet używa preparatu Waxoyl nie mam zastrzeżeń co do wykonanej pracy podwozie + profile 800 stów
zrobił mi również polerkę co za skutkowało mega efektem na czerwonym lakierze, dla zainteresowanych fotkami z prac polecanego warsztatu zapraszam PW
facet używa preparatu Waxoyl nie mam zastrzeżeń co do wykonanej pracy podwozie + profile 800 stów
zrobił mi również polerkę co za skutkowało mega efektem na czerwonym lakierze, dla zainteresowanych fotkami z prac polecanego warsztatu zapraszam PW
Obiecałem, że dam znać po wymianie opon Rdza jak była rok temu tak nie zniknęła i jest dalej, ale na moje oko jej nie przybyło (zdjęcie sprzed roku jest wcześniej w tym wątku dla porównania). Wahacze wyglądają nawet jakby lepiej niż je zapamiętałem, ale to pewnie kwestia tego że rdza sobie nasiąknęła tym środkiem i jest po prostu ciemniejsza.
Na samej blacharce nie widać, żeby działo się cokolwiek złego.
Na samej blacharce nie widać, żeby działo się cokolwiek złego.
A czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć, czy warto w ogóle stosować ten specyfik na rdzę ? Moja mazda od spodu jest dość ruda, jednak każdy mechanik mówi, że to tylko wierzchnia warstwa i szkoda by auto w takim stanie się popsuło od spodu.
Może jednak warto dorzucić kilka złotówek i nie tylko zabezpieczyć ale też wyczyścić ?
Czy ktoś poleca jakąś inna usługę w okolicach W-wa ?
Może jednak warto dorzucić kilka złotówek i nie tylko zabezpieczyć ale też wyczyścić ?
Czy ktoś poleca jakąś inna usługę w okolicach W-wa ?
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
cameleeck pisze:A czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć, czy warto w ogóle stosować ten specyfik na rdzę ? Moja mazda od spodu jest dość ruda, jednak każdy mechanik mówi, że to tylko wierzchnia warstwa i szkoda by auto w takim stanie się popsuło od spodu.
Może jednak warto dorzucić kilka złotówek i nie tylko zabezpieczyć ale też wyczyścić ?
Czy ktoś poleca jakąś inna usługę w okolicach W-wa ?
tu masz namiar na gościa który robi antykorozję tak jak sie powinno:
http://wyszynski.net.pl/
Jest drogo i są kolejki
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Póki co zrobiłem Krowna - ale trochę wkurza mnie te 550 zł co rok i wolałbym zrobić raz, a porządnie. Jak jest z gwarancją po zrobieniu z odkręcaniem i wierceniem w profilach zamkniętych? Wg mnie może być problem, czy się mylę?
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Wojtek Wawa pisze:Póki co zrobiłem Krowna - ale trochę wkurza mnie te 550 zł co rok i wolałbym zrobić raz, a porządnie. Jak jest z gwarancją po zrobieniu z odkręcaniem i wierceniem w profilach zamkniętych? Wg mnie może być problem, czy się mylę?
Poczekaj, 550 to już po rabacie, czy przed, bo nie pamiętam?
Zdziwiłbym się gdyby nie było problemu z gwarancją w wypadku ingerencji fizycznej w element (wiercenie).
- Gieras
- Donator
- Posty: 357
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Jako w miarę świeży posiadacz NC chciałbym was zapytać gdzie w Warszawie lub okolicy +50km maxie do polecenia warsztat, w którym można zabezpieczyć antykorozyjnie podwozie/podłogę samochodu i dokonać ewentualnego usunięcia rudej np z podłogi bagażnika o dołu pojazdu.
Będę wdzięczny za wszelkie rekomendacje w tym zakresie.
Będę wdzięczny za wszelkie rekomendacje w tym zakresie.