[Warszawa] Lekcja u Wróbla
Moderator: Moderatorzy
Czytałem wątki Wróblowe i widziałem, że umawiacie się czasami z nim w kilka samochodów na Ułężu, jak to wygląda w praktyce?
Czy jest sens / możliwość umówić się na Bemowie w kilka osób dla obniżenia kosztów, czy na Bemowie trzeba się po prostu liczyćz kosztami indywidualnej lekcji?
(1 runda się zbliża, a ja nie umiem jeździć : )
Czy jest sens / możliwość umówić się na Bemowie w kilka osób dla obniżenia kosztów, czy na Bemowie trzeba się po prostu liczyćz kosztami indywidualnej lekcji?
(1 runda się zbliża, a ja nie umiem jeździć : )
gzy
Kilka lat temu można było iść w dwie osoby jednym autem i jeździć na zmianę; większą grupą nie było żadnego sensu bo czas przypadający na głowę byłby żaden. Na pierwsze zetknięcie z tematem raczej nie szukałbym kogoś do spółki tylko skupił się na jeździe i przyjmowaniu prawd emitowanych z prawego fotela.
I know I get a lot of stick from the other two idiots about thinking this, but the MX-5 is a car that smiles when you drive it. It wants to be driven, in the way that those husky dogs actually enjoy pulling sledges. - James May
gzy pisze:Czy jest sens / możliwość umówić się na Bemowie w kilka osób dla obniżenia kosztów, czy na Bemowie trzeba się po prostu liczyćz kosztami indywidualnej lekcji?
Jest sens, ale nie żadne grupowe, tylko indywidualne zajęcia. Szkolenia na rozecie to zupełnie co innego niż pojeżdżawki na lotnisku. Takie indywidualne szkolenie trwa około godziny i będziesz się uczył techniki manewrów. Do bólu, jak już opanujesz precyzyjnie technikę skręcania na mniejszej prędkości to Ci Wróbel prędkość zwiększy i abarot od nowa, aż będziesz pokonywać alejki rozety poprawnie i prawidłowo dobierać tor jazdy. Taka godzina daje więcej niż przejechane setki kilometrow po lotnisku.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Hmm... brzmi dobrze, ile cos takiego kosztuje i gdzie jakies info/kontakt mozna znalezc?
Edit: ok, znalazlem rspw.pl, ale jakby ktos mial wiecej rad, czy informacje o znizkach/targowaniu sie, to bardzo chetnie
Edit: ok, znalazlem rspw.pl, ale jakby ktos mial wiecej rad, czy informacje o znizkach/targowaniu sie, to bardzo chetnie
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
majkel pisze:Taka godzina daje więcej niż przejechane setki kilometrow po lotnisku.
@majkel - uważasz, że taka godzina - półtorej wystarcza, żeby się czegoś nauczyć?
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
Nauczyć - nie, poznać własne ograniczenia i dowiedzieć sie nad czym pracować - tak. Przynajmniej z moich doświadczeń. Taka lekcja to tylko wstęp do wielkiej, długiej i bolesnej pracy własnej. Przynajmniej z moich doświadczeń... ale trzeba od tego zacząć, bo własne nawyki są zgubne.
Zresztą nie tylko Wróbel uczy, na Bemowie za WORD'em jest Akademia Jazdy z ludźmi, którzy bywali na podium rajdowych mistrostw Polski. Podjechać, pogadać, pomarudzić - nic nie kosztuje.
Zresztą nie tylko Wróbel uczy, na Bemowie za WORD'em jest Akademia Jazdy z ludźmi, którzy bywali na podium rajdowych mistrostw Polski. Podjechać, pogadać, pomarudzić - nic nie kosztuje.
Andrzej
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Jestem umówiony za dwa tygodnie na godzinną lekcję. Dam wam znać jak to wygląda i czy warto;)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Jaki koszt? Taki jak "godzinny prezent", czyli 249PLN?
Jak z dostępnością terminów?
Jak z dostępnością terminów?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Ja się dziś umówiłem na niedzielę, pan W domyślił się, że pomysł wziął się z forum, jak zdradziłem jakim samochodem przyjadę. Wypytywał mnie o jakieś ploty co do 25lecia - ale przyznałem zgodnie z prawdą że obieg informacji wewnątrz klubu aż tak dobrze nie funkcjonuje.
Tak. 250pln, nie dopytywałem się o zniżkę, może następnym razem.
Lekcje są indywidualne i odbywają się w piątki, soboty, niedziele, bo musi zebrać się kilku klientów, żeby był sens "otwierać lotnisko" : )
Z czego wnioskuję, że w parę osób, które mają elastyczne godziny pracy można by się umówić na jakiś dzień powszedni.
Tak. 250pln, nie dopytywałem się o zniżkę, może następnym razem.
Lekcje są indywidualne i odbywają się w piątki, soboty, niedziele, bo musi zebrać się kilku klientów, żeby był sens "otwierać lotnisko" : )
Z czego wnioskuję, że w parę osób, które mają elastyczne godziny pracy można by się umówić na jakiś dzień powszedni.
gzy
Sigma pisze:@majkel - uważasz, że taka godzina - półtorej wystarcza, żeby się czegoś nauczyć?
Tak. To jest bardzo intensywna godzina. Możesz sobie zaordynować oczywiście sesję 2 godzinną, tyle że to nie ma sensu. Po godzinie masz dość, łapy bolą od kręcenia kierą, percepcja siada i ogólnie wyglądasz jak pies Pluto
Zasadniczo takie zajęcia polegają na jeżdżeniu po terenie rozety, tyle że nie na czasówkę, tylko w wirtualnych alejkach tworzonych przez las słupków. Wróbel Ci ustawia prędkość, którą masz utrzymać i kilka sekund przed manewrem podaje Ci alejkę w którą masz pojechać. Masz moment na dobranie optymalnego toru i wykonanie manewru. Po chwili masz komentarz czy było dobrze czy źle i ewentualnie co powinieneś zrobić aby nie wykonywać panicznych ruchów w trakcie Jak kursant nie łapie słowami, to się zamieniacie miejscami i dostajesz pokaz jak się maszyna zachowuje w zależności od tego w jaki sposób dany manewr wykonasz. I tak lecisz, raz prawo, raz lewo, manewr po manewrze co kilka sekund. Jak już Ci się wydaje, że jesteś Kubicą przy 40 na godzinę, to prędkość idzie w górę, albo jakieś biegi masz zmieniać, tak aby za prosto nie było. I tak przez całe zajęcia. Generalnie bardzo warto nawet taką pojedynczą sesję sobie zafundować. Nie ma to wiele wspólnego z pojeżdżawkami lotniskowymi. Tam Wróbel nie zwraca uwagi na wiele elementów, na zajęciach indywidualnych jesteś przećwiczony do bólu ze wszystkich drobiazgów, począwszy od takich detali podstawowych jak trzymanie łap na kierownicy w trakcie jej kręcenia i poprawne wykonanie zmiany biegu. Notabene jestem ciekaw ilu naszych mistrzów MMC na tym by się wyłożyło i musiało wrócić do podstawówki
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
podpisuję się po tym co napisał majkel! Było super, na pewno chętnie wybiorę się jeszcze raz tylko najpierw w ruchu cywilnym utrwalę sobie jak mam prawidłowo kręcić kierownicą...
Ja miałem co prawda wersję dla początkujących, ustalone z góry trasy po których robiłem po kilka kółek w lewo i w prawo, w tym po słynnej rozecie (a przynajmniej jej części). Tor jazdy i biegi miałem narzucone, ale i tak miałem problemy żeby poprawnie przejchać zakręty... Byłem wcześniej na szkoleniu "kontroli poślizgu" na okęciu i mam wrażenie, że tu było jednak, fajniej, szybciej, taniej i lepiej.
Ja na pewno chętnie wybiorę się jeszcze raz.
Ja miałem co prawda wersję dla początkujących, ustalone z góry trasy po których robiłem po kilka kółek w lewo i w prawo, w tym po słynnej rozecie (a przynajmniej jej części). Tor jazdy i biegi miałem narzucone, ale i tak miałem problemy żeby poprawnie przejchać zakręty... Byłem wcześniej na szkoleniu "kontroli poślizgu" na okęciu i mam wrażenie, że tu było jednak, fajniej, szybciej, taniej i lepiej.
Ja na pewno chętnie wybiorę się jeszcze raz.
gzy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć, podczas dzisiejszej lekcji rozmawiałem troszkę o naszym forum. Generalnie jest szansa na zniżki za lekcje!
Warunek jest prosty, zbieramy 4-5 osób na indywidualne lekcje w weekend i mamy na start 10% zniżki. Tak więc zamiast 200 płacimy 180zł.
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany piszcie, zawsze będzie troszkę taniej.
Tak jak mówił gzy lekcje są świetnie prowadzone i chce się wracać. Również nie sądziłem na początku jak skomplikowane może być kręcenie kierownicą:D
Warunek jest prosty, zbieramy 4-5 osób na indywidualne lekcje w weekend i mamy na start 10% zniżki. Tak więc zamiast 200 płacimy 180zł.
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany piszcie, zawsze będzie troszkę taniej.
Tak jak mówił gzy lekcje są świetnie prowadzone i chce się wracać. Również nie sądziłem na początku jak skomplikowane może być kręcenie kierownicą:D
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Wstępnie ustaliłem , że się odezwę w tej sprawie. Mogę się oczywiście tym zająć.
Generalnie terminy będą dowolne tylko trzeba wszystkich na raz zgłosić by rabaciki obowiązywały. Myślę, że na początek warto zoorganizować to w jedną sobotę lub niedzielę serią. Potem będzie można porozmawiać o stałych zniżkach dla tych osób które przyjechały + o zniżkach dla osób z forum które chciały by się pojawić. Myślę, że jemu również zależy na tym by interes się kręcił:)
Jeśli dobrze pamiętam:
Pierwsza lekcja 1,5h - 350zł
1h - 250zł (wg. mnie godzina to za mało)
Każda następna lekcja 200zł/h.
Przy min. 5 osobach w MX-5 mamy rabacik 10%, a potem się zobaczy.
W przyszłym tygodniu święta więc proponuję wstępnie 26 lub 27.04. Jeśli macie inną propozycję terminu (maj po wypłacie ) napiszcie. Listę mogę odświeżać, potrzebuję tylko imię, nazwisko i telefon na PW.
Jeśli termin 26 wchodzi w grę to zapisy do 20.04 muszą być.
Godziny ustalimy potem i prześlę wszystko do Piotra Wróblewskiego.
Generalnie terminy będą dowolne tylko trzeba wszystkich na raz zgłosić by rabaciki obowiązywały. Myślę, że na początek warto zoorganizować to w jedną sobotę lub niedzielę serią. Potem będzie można porozmawiać o stałych zniżkach dla tych osób które przyjechały + o zniżkach dla osób z forum które chciały by się pojawić. Myślę, że jemu również zależy na tym by interes się kręcił:)
Jeśli dobrze pamiętam:
Pierwsza lekcja 1,5h - 350zł
1h - 250zł (wg. mnie godzina to za mało)
Każda następna lekcja 200zł/h.
Przy min. 5 osobach w MX-5 mamy rabacik 10%, a potem się zobaczy.
W przyszłym tygodniu święta więc proponuję wstępnie 26 lub 27.04. Jeśli macie inną propozycję terminu (maj po wypłacie ) napiszcie. Listę mogę odświeżać, potrzebuję tylko imię, nazwisko i telefon na PW.
Jeśli termin 26 wchodzi w grę to zapisy do 20.04 muszą być.
Godziny ustalimy potem i prześlę wszystko do Piotra Wróblewskiego.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
czester_ pisze: Mogę się oczywiście tym zająć.
I jeszcze raz dzięki.
Zaraz na PW wysyłam swoje dane o których pisałeś.
Co do terminów, to dla mnie ten ostatni weekend kwietnia odpada (albo inaczej: ja odpadam w tym terminie) bo w kategorii: Zloty Ogólnopolskie są akurat w tym czasie Bieszczady.
Co do kolejnych weekendów - temat otwarty (prośba tylko o wcześniejszą informację - do Warszawy mam 300 km).
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
BTW. Opłaca Ci się taki kawał? Nie ma nic bliżej np. w Krakowie?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Poszło PW - generalnie chętnie się przyłączę do jakiejś majowej grupy.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Chłopaki, z tego co widzę pierwszą lekcję organizujemy w maju. Napiszcie jeszcze ile czasu... 1,5 czy godzina.
Pewnie jutro (mam nadzieję) coś więcej się ruszy bo dziś był Ułęż więc większość offline.
Pewnie jutro (mam nadzieję) coś więcej się ruszy bo dziś był Ułęż więc większość offline.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
To piątka już jest! Teraz tylko terminy zgrać bo każdemu co innego pasuje:)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Dla mnie 17-18 tez jest ok, raczej 1,5h.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Odświeżam zatem:
Na tą chwile mamy taką listę:
nick ||| termin ||| godzin
1. flatline ||| 10/11 lub 17/18.05 ||| 1,5h
2. jarek_ku ||| ---- ||| ---
3. skoczek ||| ---- ||| ---
4.szczupak ||| 17/18.05 ||| ---
5. do[man] ||| 10/11 lub 17/18.05 ||| ---
6. gzy ||| 17/18.05 ||| ---
7. czester_ ||| dowolny ||| 1h
Napisałem do Piotra Wróbla maila z pytaniem jak to zorganizować, czy potrzebuje zaliczki oraz czy termin musi być wspólny czy możemy się umawiać jak chcemy. Dam znać co i jak gdy dostanę odpowiedź.
Na tą chwile mamy taką listę:
nick ||| termin ||| godzin
1. flatline ||| 10/11 lub 17/18.05 ||| 1,5h
2. jarek_ku ||| ---- ||| ---
3. skoczek ||| ---- ||| ---
4.szczupak ||| 17/18.05 ||| ---
5. do[man] ||| 10/11 lub 17/18.05 ||| ---
6. gzy ||| 17/18.05 ||| ---
7. czester_ ||| dowolny ||| 1h
Napisałem do Piotra Wróbla maila z pytaniem jak to zorganizować, czy potrzebuje zaliczki oraz czy termin musi być wspólny czy możemy się umawiać jak chcemy. Dam znać co i jak gdy dostanę odpowiedź.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60