Koniec MMC2013.... przed nami MMC2014
Moderator: Moderatorzy
To ja dodam nieskromnie w temacie dodatkowych klas, że w 2012 na torze, podczas wigilii MMC obiechałem wolnym i ciężkim NB 1.6 110KM wiele 1.8 łącznie z 250KM autem Grzesia.... Nawet dwa razy bo raz prowadził Grześ, a raz Jumpman. Taka sytuacja.
Osobiście w klasach nic bym nie zmieniał. Po cichu liczę, że Qbatron w NA 1.6 pociśnie wszystkie wolnossące NC. Na naszych krętych torach jest to bardzo prawdopodobne.
Osobiście w klasach nic bym nie zmieniał. Po cichu liczę, że Qbatron w NA 1.6 pociśnie wszystkie wolnossące NC. Na naszych krętych torach jest to bardzo prawdopodobne.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
himber pisze:To ja dodam nieskromnie w temacie dodatkowych klas, że w 2012 na torze, podczas wigilii MMC obiechałem wolnym i ciężkim NB 1.6 110KM wiele 1.8 łącznie z 250KM autem Grzesia.... Nawet dwa razy bo raz prowadził Grześ, a raz Jumpman. Taka sytuacja.
Osobiście w klasach nic bym nie zmieniał. Po cichu liczę, że Qbatron w NA 1.6 pociśnie wszystkie wolnossące NC. Na naszych krętych torach jest to bardzo prawdopodobne.
Well, mi na jastrzębiu na krętych odcinkach udawało się dochodzić WRXy, bo goście ewidentnie byli pierwszy raz na torze, co jednak nie zmienia faktu, że kierownicy NC nie zasypują gruszek w popiele i też się szkolą i szykują do sezonu. Szkoleniowego Większość z nas nie za bardzo ma warunki na drugą mazdę do pojeżdżawek, jak Kuba, żeby je udchudzać na maksa.
Jednakowoż, dla mnie eot, nie chcę wyjść na awanturnika (choć chyba już za późno). Zresztą przy zmianach w regulaminie jest szansa, że jakieś NA wejdą do finału, ale średnio je widzę w okolicach podium (of kors mówię o klasie Non/Atom).
Peace!
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Klasa n/a 1.6
Klasa n/a 1.8 i 2.0
Klasa doładowana
?
Klasa n/a 1.8 i 2.0
Klasa doładowana
?
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
himber pisze:Klasa n/a 1.6
Klasa n/a 1.8 i 2.0
Klasa doładowana
?
Moim zdaniem w tym sezonie nie ma co dodawać kolejnej klasy, zobaczymy jak będzie w tym roku i gdzie dodatkowe klasy się sprawdzą i na sezon 2015 można coś takiego wprowadzić ale na pewno nie teraz na wariata.
Rules are made to be broken
himber pisze:Klasa n/a 1.6
Klasa n/a 1.8 i 2.0
Klasa doładowana
?
Jeśli już coś dzielić to uczciwie - klasa n/a 1.6, klasa n/a 1.8, klasa n/a 2.0, klasa doładowane.
EDIT: zdecydowanie jestem za osobna klasa dla aut 1.6, ponieważ bardzo ciężko im będzie z 1.8 i 2.0 a fajnie gdyby jakieś dotarły do finałów.
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
Skoro macie mało zawodników, a chcecie mieć równe szanse, to może wprowadźcie mnożnik jakiś. Tzn 1,6 czas x 1, 1.8 czas x 1,02, 2.0 czas x 1,05.
Wartości oczywiście wziąłem sobie z kosmosu, chciałem tylko zobrazować o co mi chodzi.
ps. nie planuję startować w MMC (przynajmniej na razie) więc nie mam wiele do gadania w waszych zawodach jak by co.
Wartości oczywiście wziąłem sobie z kosmosu, chciałem tylko zobrazować o co mi chodzi.
ps. nie planuję startować w MMC (przynajmniej na razie) więc nie mam wiele do gadania w waszych zawodach jak by co.
Nie jestem weteranem MMC, ale jak tak dalej pójdzie to będziemy robić podział ze względu na opony, zawias, fotele czy wiek kierownika... Trochę nas za mało, i mimo, że profesjonalizacja MMC daje się we znaki, to chyba poziom ciągle mamy na tyle amatorski, że nie ma sensu dzielenie na tyle klas i zrównywanie poziomu co do 1 KM / tonę
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
ciupas pisze:No dobra, zmiany w regulaminie są zajebiste.
O jakich zmianach mowisz? Nie zauwazylem zadnych ostatnio...
himber pisze:Osobiście w klasach nic bym nie zmieniał. Po cichu liczę, że Qbatron w NA 1.6 pociśnie wszystkie wolnossące NC. Na naszych krętych torach jest to bardzo prawdopodobne.
Licze na to samo O ile na lublinie bylo to bardzo realne, o tyle dwie imprezy na ulezu pewnie mi to uniemozliwia - gadaj z driveartem zeby szykan nastawiali
Generalnie ja bardziej niz za 3cia klasa, bylbym za ujednoliceniem opon.
Kierownicy 1,6: jaka jest frajda dostac puchar kiedy klasa liczyla 3identyczne auta? (oczywisie jest ich wiecej, ale ostrzacych zeby na podium chyba nie). Prawdziwa frajda to objechanie mocniejszych!
- Rockatansky
- Donator
- Posty: 1985
- Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
- Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna
Qbatron pisze: Prawdziwa frajda to objechanie mocniejszych!
+1
Rockatansky
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
Qubatron pisze:Generalnie ja bardziej niz za 3cia klasa, bylbym za ujednoliceniem opon
Kuba jestem ZA, ale rozumiem ze kupisz mi komplet takich jak zostana narzucone odgornie?
Ja jestem bardziej za mnoznikiem czasu dla wydmuszek, zeby kazdy mial rowne szanse, albo moze dowazajmy auta do najciezszego jak na gokartach?
Przestancie z takimi propozycjami jak ujednolicanie czegos, bo zaraz polowa nie da rady wystartowac z powodow finansowych.
SpooN pisze:Kuba jestem ZA, ale rozumiem ze kupisz mi komplet takich jak zostana narzucone odgornie?
Ujednolicenie opon oczywiscie od kolejnego sezonu - teraz jest juz za pozno. Ale jakby w polowie tego sezonu padly wytyczne odnoscnie nastepnego, to kazdy zdazy dobic aktualne opony.
Nie uwazasz, że każdy ma swoje ulubione (sprawdzone)?
Większość startuje dla fun-u i nie potrzebuje kupować sobie kompletu slick-ów.
Równie dobrze możemy nakazać jeden model felg, żeby masa koła w każdym aucie się zgadzała.
Większość startuje dla fun-u i nie potrzebuje kupować sobie kompletu slick-ów.
Równie dobrze możemy nakazać jeden model felg, żeby masa koła w każdym aucie się zgadzała.
Wiesz, wszystko mozna regulowac lub nie, ale gumy maja najwieksze znaczenie. Jak ktos nie chce to nie musi zakladac slicka. Zrobilbym tak ze dopuszczona bedzie kazda opona do UHP, ale tylko zatwierdzone modele slickow.
Qbatron pisze:ale tylko zatwierdzone modele slickow.
Spokojnie w regulaminie wystarczy zapis o posiadaniu przez opony homologacji drogowej.
Dużo rozsądniej byłoby dodać zapis do regulaminu o przymusowym BK przed startem.
Wyznaczona osoba przeprowadziłaby szybki przegląd każdego startującego auta, tj. hamulce, pasy, czy fotele są przykrecone, homo opony, czy jest gaśnica, kask, czy auto nie ma wycieków płynów. To dla bezpieczeństwa wszystkich.
SpooN pisze: czy auto nie ma wycieków płynów. To dla bezpieczeństwa wszystkich.
To jeszcze główny wyłącznik prądu, korki od oleju, końcówki węży od chłodnicy oleju, zbiorniczków płynu hamulcowego przewiercone i zadrutowane, w układzie chłodzenia woda lub dopuszczone specyfiki, dodatkowe zamknięcie do maski.
Za chwilę dojdziemy do grzania opon matami. Oczywiście każdy uczestnik zgłasza grupę krwi i podobne dane na wszelki wypadek organizatorowi. Tylko pytanie ilu zostanie uczestników.
Z imprezy amatorskiej zrobi się coś jak KJS czy SuperOES.
wojteks pisze:SpooN pisze: czy auto nie ma wycieków płynów. To dla bezpieczeństwa wszystkich.
To jeszcze główny wyłącznik prądu, korki od oleju, końcówki węży od chłodnicy oleju, zbiorniczków płynu hamulcowego przewiercone i zadrutowane, w układzie chłodzenia woda lub dopuszczone specyfiki, dodatkowe zamknięcie do maski.
Za chwilę dojdziemy do grzania opon matami. Oczywiście każdy uczestnik zgłasza grupę krwi i podobne dane na wszelki wypadek organizatorowi. Tylko pytanie ilu zostanie uczestników.
Z imprezy amatorskiej zrobi się coś jak KJS czy SuperOES.
Czytałeś regulanim?
§2. Wymagania techniczne.
Pkt 4. Obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu na teren imprezy samochodów z wyciekami płynów eksploatacyjnych.
Wyobraź sobie, że wystartujesz z wyciekiem, zostawisz na jakimś szybki zakręcie plame oleju, ktoś przy ponad 100km/h wjedzie w to, postawi go bokiem i coś sobie zrobi, bo jak rozbije samochód to mniejszy problem.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Qbatron pisze: Zrobilbym tak ze dopuszczona bedzie kazda opona do UHP, ale tylko zatwierdzone modele slickow.
To nie lepiej od razu tylko zatwierdzone modele , i mamy Spec Miata Polska (lub BMW challenge+klasy) Imho, nierealne na tym etapie (nie wiem czy kiedykolwiek realne), obecny zapis jak najbardziej OK .
SpooN pisze:Czytałeś regulanim?
§2. Wymagania techniczne.
Pkt 4. Obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu na teren imprezy samochodów z wyciekami płynów eksploatacyjnych.
Wyobraź sobie, że wystartujesz z wyciekiem, zostawisz na jakimś szybki zakręcie plame oleju, ktoś przy ponad 100km/h wjedzie w to, postawi go bokiem i coś sobie zrobi, bo jak rozbije samochód to mniejszy problem.
A co to zmienia, nikt z cieknącym autem na tor nie wjedzie ale zdarzają się różne awarie, choćby odkręcenie się złączki węża oleju czy korka spustowego oleju. To że nie było wycieku to nie znaczy że się nie pojawi ale przyczyny trzeba ograniczać.
-
- Donator
- Posty: 1246
- Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
- Model: NB
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Poznań
Wszystkim wymyslajacym klasy, opony, absy, klatki i ułamki centymetrów sześciennych pojemności, polecam przypomnieć sobie wyniki z Kielce. Na podium były osoby które pierwszy raz przyjechały na tor i miały głęboko te wszystkie niuanse techniczne. Także jedzmy wszyscy po naukę i zabawę, a zawody na 0,003 s. organizuje PZM.
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
-
- Donator
- Posty: 1246
- Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
- Model: NB
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Poznań
DEXTER pisze:No właśnie, pamiętajcie, że czarny koń tegorocznego MMC czyli matusz auto ma już gotowe!
Odezwał się ten co się boi opony wysmarowane pastą do butów trawą zabrudzić na którą na pewno by wyleciał
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
PatiEK pisze:Rozważacie zrobienie "wyścigu" na koniec, dla chętnych? Wpuścić na raz więcej pojazdów.
Ehhh, marzy mi się taka formuła , oczywiście dzisiaj jeszcze nierealna - prędzej zrobię licencję i sejem na Torze Poznań w WPP będę jeździł ze startu wspólnego , niż na MMC . A jak już do tego dojdzie, od razu buduje wydmuszkę na bazie NA tylko po to
Torów do wyścigów równoległych nie ma dużo. Trzeba byłoby ścigać sie na torach szutrowych. Do tego obostrzenia dotyczące bezpieczeństwa - klatka zgodna z załącznikiem, FIA kask, kubeł, kołnierz. Oczywiście wszystkie 1.6. Chętnie bym w to wszedł, ale czy znaleźli byśmy z 30 chętnych?
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin