Czaterja
Kącik dużego spamera
Moderator: Moderatorzy
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Zapewne nikogo to nie dziwi:) Ja bym chciał tylko silnik od niej do swojej czerwieni;)
Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 15:44 przez Karolina, łącznie zmieniany 2 razy.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
silnik 1700 $ + przesylka + oplaty do tego skrzynia, poloski, naped, mocniejssze tarcze mocniejsze hamulce, wymiana chlodnicy. silnik jest juz kompletny podejrzewam ale widzialem juz to u was gdzies w temacie mazdaspeed...
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1685&highlight=mazdaspeed - temat forum
http://www.partsgroup.com/store.aspx?category=Miata-Engine&Page=6 - a tu silnik
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1685&highlight=mazdaspeed - temat forum
http://www.partsgroup.com/store.aspx?category=Miata-Engine&Page=6 - a tu silnik
widmo pisze:Szczerze powiem, że Madzia jest za szybka
Karolina pisze:Nic nie rozumiem Widmo. Chciałeś swoja mazdę uturbiać do 240KM a madzia mająca 190KM jest za szybka?
widmo pisze:Juz wlasnie nei chce uturbiac
widmo pisze:Majk jesli chesz mozemy sie zgadac i zamowic kilka silnikow speeda...bedzie jeden koszt przesylki bo tez chce kupic sobie silnik
??? Bo chcialem uturbic silnik 1.8 ale okazuje sie ze lepiej kupic gotowy silnik + pare czesci dlategp nei chce juz uturbiac. mazda z tym silnikiem jest za szybka ale trzeba bedzie popracowac i doskonalic umiejetnosci prowadzenia szybkiego wozu
ma 300 KM zreszta nie ma co juz roztrzasac. to nie forum o jaguarach
Zreszta jak uturbisz i napiszesz ze ma 410 KM to czemu ktos mialby sie wysmiewac?
ze nie ma seryjnie takiego modelu nie znaczy ze tyle nie moze miec. Prawda ?
Zreszta jak uturbisz i napiszesz ze ma 410 KM to czemu ktos mialby sie wysmiewac?
ze nie ma seryjnie takiego modelu nie znaczy ze tyle nie moze miec. Prawda ?
Nie no ok..ja tam nawet nie wiem czy w mojej jest 90 KM 85 czy 100 to najlepiej sprawdzic zawsze . Tylko tak sobie mysle ze jak masz 0 KM to 5 a 15 KM robi roznice a nie wiedzialem ze to tez da sie wyczuc jak np masz 145 KM albo 155 KM za malo jestem obeznany w tych tematach. A jak ktos wstawi sobie ten NOS czy cos i np ma 190 KM to o ile moze sie zwiekszyc moc na czas takiego strzalu ?
Jaguar XK8 - 290 koni na silniku 10 km robi różnicę. Jak ścigałem się kiedyś na prostej z grafem (miał BP, 140 km, 16" felgi, ja mam BP-Z3, 146 km, 16 felgi) to mu odchodziłem na odcinku (około 350 metrów) o ponad półtorej długości auta, jak zmienił felgi na 15" to już tylko o troszkę ponad pół długości, jak zaczęło mi sprzęgło ślizgać to było równo Jeździliśmy z rolki (2gi bieg, 60 km/h) na 3ci sygnał dźwiękowy. Czasowo to mała różnica (ułamki sekundy), "długościowo" spora
tel: 500294594 skype: lediable86
Tak, czy siak...ja podsumowałbym to tak, że gdyby była jeszcze jedna MX-5MS w podobnej cenie i bezwypadkowa, to poszłaby równie szybko... Podejrzewam, że co trzeci z klubowiczów szybko zaczął myśleć o sprzedaniu swojej mx-5 i wyprawie do widmo po to monstrum...
R.E.D. pisze:ok to ja mam teraz powazne pytanie do nabywcy
co robi ze swiatlami? wymienia czy kupuje przeglady? bo jesli chce wymienic to ja bym byl chetny na kupno
A dlaczego miałby kupować przeglądy? Ksenony w msm mają homologację - w końcu seryjnie montowane
tel: 500294594 skype: lediable86
leDiable pisze:Ksenony w msm mają homologację - w końcu seryjnie montowane
europejską ??
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Z tego co gdzieś czytałem to jeżeli masz auto z ksenonami fabrycznie zamontowanymi i nie masz np spryskiwaczy do nich bo fabryka tego nie przewidziała (tyczy się to głównie starych aut) to nie masz obowiązku wymiany świateł. Podobnie z systemem poziomowania. Natomiast jeżeli chcesz zamontować ksenony to nic nie stoi na przeszkodzie jeżeli auto ich seryjnie nie miało jeżeli zamontujesz lampy z homologacją dla ksenonów, żarniki z homologacją spryskiwacze opryskujące klosz lampy oraz system poziomowania. Dlatego zabawa w homologowane ksenony w autach bez ksenonów jest droga
tel: 500294594 skype: lediable86
Światła w każdej MIACIE nie przejdą badania technicznego z dwóch powodów:
1. Brakuje postojówek (te łatwo dorobić)
2. Lampy mijania świecą symetrycznie.
imho najlepiej kupić zwykłe lampy od wersji europejskiej i ew. pomalować środek na czarno (bez odbłyśników). Sam się zastanawiam czy tego nie zrobić w swoim aucie
1. Brakuje postojówek (te łatwo dorobić)
2. Lampy mijania świecą symetrycznie.
imho najlepiej kupić zwykłe lampy od wersji europejskiej i ew. pomalować środek na czarno (bez odbłyśników). Sam się zastanawiam czy tego nie zrobić w swoim aucie
Łoś
Lampy w miatach nie spełniają polskich wymogów ale są fabrycznie montowane takie jakie są. Nie znam się na prawie ale wydaje mi się że przegląd by przeszły. Opel Tigra ma seryjnie przyciemniane boczne szyby (klaposzybę też) i nie ma problemów z przeglądami tego auta mimo że też "nie spełnia" Polskich wymogów A pamiętam jak się wykłócałem przy pierwszym przeglądzie jak tigrą jeździłem..
tel: 500294594 skype: lediable86
Uczciwy diagnosta nie powinien dopuścić do ruchu aut z czerwonymi kierunkowskazami, symetrycznymi lampami z przodu i niehomologowanymi ksenonami - tak stanowi prawo. A że praktyka wygląda tak jak wygląda, pozostawie bez komentarza.
Jeszcze jedno:
Na całą UE dla danego modelu/wersji obowiązuje jedna homologacja! Mazdaspeed nigdy nie była sprzedawana oficjalnie na naszym kontynencie, więc takowej homologacji nie posiada. Można ją zarejestrować jedynie w ramach importu prywatnego zgodnie z wymogami naszego prawa. To, że diagnosta przymyka oko - patrz wyżej :/
Jeszcze jedno:
Na całą UE dla danego modelu/wersji obowiązuje jedna homologacja! Mazdaspeed nigdy nie była sprzedawana oficjalnie na naszym kontynencie, więc takowej homologacji nie posiada. Można ją zarejestrować jedynie w ramach importu prywatnego zgodnie z wymogami naszego prawa. To, że diagnosta przymyka oko - patrz wyżej :/
Łoś
Patrz wyżej, w naszym kraju wiele ludzie potrafią zrobić, czy legalnie? Można polemizować ;/
Łoś
Proponuję przenieść wątek do nowego topicu.
Łoś
ok, ok, mehau masz absolutną rację co do przepisów...nie w tym rzecz....rzecz w tym, że w Polsce zbyt często dzieje się to:
A co najgorsze policja nawet nie reaguje...nie wspominając już o pseudoksenonach, które stają się jakimś koszmarem na drogach
mehau pisze:A że praktyka wygląda tak jak wygląda, pozostawie bez komentarza.
A co najgorsze policja nawet nie reaguje...nie wspominając już o pseudoksenonach, które stają się jakimś koszmarem na drogach