Koniec MMC2013.... przed nami MMC2014

Wszystko związane z sezonem 2014 cyklu MiataMiniChallenge

Moderator: Moderatorzy

matusz
Donator
Donator
Posty: 1246
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
Model: NB
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Poznań

18 lut 2014, 8:38

Gdzie to się robi, bo nie widzę...
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

18 lut 2014, 8:39

matusz pisze:Gdzie to się robi, bo nie widzę...


http://www.mx5klubpolska.pl/ kliknąć na MMC2014 i tam jest rejestracja uczestnika :D

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
matusz
Donator
Donator
Posty: 1246
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
Model: NB
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Poznań

18 lut 2014, 9:03

Już zarejestrowany, ale sądzę, że jest to miejsce trudne do znalezienia, ponieważ gro osób w ogóle nie patrzy na tą stronę tylko od razu wchodzi na stronę forum...
Dozo!
matusz
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

18 lut 2014, 9:27

noto prosba jeszcze o zrobienie drobnego pożądku bo teraz to chyba część rzeczy jest na stronie a część nie wiem gdzie...
np. konto do wpłaty... regulamin... :facepalm:
skoro jest na stronie zakładka MMC2014 to dobrze by było gdyby tam pojawiły się te wszystkie informacje wraz z kalendarzem... :kciuk:

Po za tym maile rejestracyjne trafiają do spamu :kciukdol:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

18 lut 2014, 9:29

Jaro pisze:noto prosba jeszcze o zrobienie drobnego pożądku bo teraz to chyba część rzeczy jest na stronie a część nie wiem gdzie...
np. konto do wpłaty... regulamin... :facepalm:
skoro jest na stronie zakładka MMC2014 to dobrze by było gdyby tam pojawiły się te wszystkie informacje wraz z kalendarzem... :kciuk:
Po za tym maile rejestracyjne trafiają do spamu :kciukdol:


W gmailu ? Kliknij że to nie spam to przestaną.

Materiały się w miedzyczasie uporządkuje, na razie chodzi o to aby się szybko mozna było zarejestrować.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

18 lut 2014, 9:35

a zapłacić ? :ryjezesmiechu: :ryjezesmiechu: :ryjezesmiechu:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Kinio
Donator
Donator
Posty: 685
Rejestracja: 05 wrz 2011, 14:45
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

18 lut 2014, 9:53

Co w przypadku jeśli istnieje szansa, że zmienimy samochód a chcielibyśmy się zarejestrować? Podawać dane obecnego mx'a a w razie co później wysłać korektę? Czy jest jakiś limit osób czy można spokojnie czekać do pierwszych rund z rejestracją sezonową (to może wtedy już nie wystąpi powyższy konflikt :> )
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

18 lut 2014, 10:23

Kinio pisze:Co w przypadku jeśli istnieje szansa, że zmienimy samochód a chcielibyśmy się zarejestrować? Podawać dane obecnego mx'a a w razie co później wysłać korektę? Czy jest jakiś limit osób czy można spokojnie czekać do pierwszych rund z rejestracją sezonową (to może wtedy już nie wystąpi powyższy konflikt :> )


Imo skoro czas jest do kwietnia to nikt nie musi się zapisywać na wyścigi, ta lista nie ma ograniczeń więc ciśnienie zostawcie sobie na zapisywanie się na konkretne rundy bo tam będzie liczyła się kolejność no i będą limity 8-)
Rules are made to be broken
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

18 lut 2014, 12:03

Qbatron pisze:3.Co gdy auto bedzie mialo szyby poliwęglanowe, maske z laminatów itp?
6.Co gry auto bedzie mialo semislicki po docieiu na deszcz, ktore wtedy tracą homologację drogową?
8."Przejazd proby" czyli przejazd mierzony tak? Czyli doskonalenie techniki bedzie mozna wykonywac bez kasku, lub chociaz pilot nie bedzie musial kasku posiadac? Czy bedzie mozliwosc wypozyczenia kasku?

3. Auto ma być kompletne tzn zamknięte. Niedopuszczalne jest zdejmowanie oryginalnych zderzaków, masek itp. Chodzi o to, żeby to nie był wrak race. Auto musi być estetyczne i zarazem bezpieczne.
6. Opona ma mieć fabryczną homologację drogową. Docinać możesz jak chcesz.
8. W przejazdach mierzonych, tam gdzie napięcie jest największe, obowiązkowy kask obowiązuje wszystkich w aucie. Organizator postara się, aby na miejscu była możliwość wypożyczenia kasku, choć nie zawsze będzie taka możliwość i zaleca się posiadanie własnego dopasowanego kasku. Obowiązują kaski wyłącznie stosowane w motosporcie. Rowerowe, narciarskie itp zostawiamy w domu

Qbatron pisze:12 w odniesieniu do 5: przy trzech przejazdach danej proby dzieląc przejazdy jeden z kierowcow nie ma mozliwosci byc klasyfikowanym, co wtedy?

Nic, nie będzie klasyfikowany. Dwóch kierowców jednym autem w ramach jednej opłaty startowej to ukłon w stronę 3 może 4 aut gdzie taka sytuacja czasami występuje. Jeżeli ilość przejazdów mierzonych prób będzie nieparzysta podczas danej rundy to odbędzie się to ze stratą dla jednego z kierowców takiego zespołu, który nie będzie klasyfikowany. Kierowcy chcący jeździć taką samą ilość przejazdów mierzonych jednym samochodem mogą opłacić dwa miejsca.

Qbatron pisze:4 w odniesieniu do 1: Kiedy beda znane wyznaczone miejsca na reklamy oraganizatorow? Warto je znac planując oklejenie sponsorskie

Orientacyjne pola na których zawodnicy będą zobowiązani umieścić reklamę MMC:
MMCrezerwa01.jpg

MMCrezerwa02.jpg

MMCrezerwa03.jpg
MMCrezerwa03.jpg (62.26 KiB) Przejrzano 1503 razy


Oznaczenie boczne oczywiście jest symetryczne z obu stron samochodu.
Przypominam, że sponsor indywidualny jak i sama jego reklama musi być zaakceptowana min. 14 dni przed rundą.


Kinio pisze:Co w przypadku jeśli istnieje szansa, że zmienimy samochód a chcielibyśmy się zarejestrować? Podawać dane obecnego mx'a a w razie co później wysłać korektę? Czy jest jakiś limit osób czy można spokojnie czekać do pierwszych rund z rejestracją sezonową (to może wtedy już nie wystąpi powyższy konflikt :> )


Rejestracja będzie możliwa cały sezon i jest obowiązkowa razem z uiszczeniem opłaty na sezon. Podczas rundy startują zarejestrowani zawodnicy. Rejestracja i uiszczenie opłaty sezonowej przed 1 kwietnia skutkuje otrzymaniem gratis: koszulki, smyczy i naklejek MMC. Warto. Rejestracja nie jest gwarancją dostania się na rundę. Tutaj decyduje kolejność zapisów, kto pierwszy ten lepszy. Dodam, że środki sezonowe zabezpieczą sprzęt gaśniczy, medyczny i wizualizację MMC w obu seriach EAST i WEST.

Zmienić auto zawsze możesz. Klasyfikacja sezonowa serii dotyczy startu w 4 rundach danej serii tylko tym samym autem, ale jeżeli Ci na tym nie zależy możesz na każą rundę przyjechać innym MX-5 :) Każda runda to osobne zawody.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, 16:33 przez himber, łącznie zmieniany 1 raz.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

18 lut 2014, 12:22

19 osób które zarejestrowały się do godziny 13:20 dzisiaj proszone są o uzupełnienie rozmiaru koszulki!! Należy wybrać link edycyjny, który przyszedł do Was emailem :mrgreen:
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Ortalion
Posty: 618
Rejestracja: 05 kwie 2010, 9:09
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

18 lut 2014, 12:24

Done :)
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

18 lut 2014, 12:25

No dobra to może kolejny raz zapytam :
NUMER KONTA

Ps. Wróżem nie jestem
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Ortalion
Posty: 618
Rejestracja: 05 kwie 2010, 9:09
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

18 lut 2014, 12:28

Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

18 lut 2014, 12:30




Ale czy jesteś pewny bo nigdzie nie ma informacji że wpłacamy na klubowe :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :kciuk:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

18 lut 2014, 12:32

Jaro pisze:



Ale czy jesteś pewny bo nigdzie nie ma informacji że wpłacamy na klubowe :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :kciuk:


Miałeś to napisane po wciśnięciu guziczka "rejestruj" :D Tak, na razie bez zmian, na klubowe.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

18 lut 2014, 18:18

Pytanie z serii dziwnych czy na MMc przejdzie mocowanie gaśnicy na czymś takim:
http://autosiatki.pl/uchwyty-na-gasnice/

Czy musi byc coś przykręcanego? Bo nie znalazłem takiego dedykowanego miejsca w mojej nbfl.
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

18 lut 2014, 18:31

Lucas Z pisze:Pytanie z serii dziwnych czy na MMc przejdzie mocowanie gaśnicy na czymś takim:
http://autosiatki.pl/uchwyty-na-gasnice/

Czy musi byc coś przykręcanego? Bo nie znalazłem takiego dedykowanego miejsca w mojej nbfl.


Myślę że to jest ok, oczywiście w bagarku ;)
Rules are made to be broken
Kinio
Donator
Donator
Posty: 685
Rejestracja: 05 wrz 2011, 14:45
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

19 lut 2014, 23:28

Z innego tematu:

himber pisze: Na ALL STAR MMC zapraszonych będzie 40 najlepszych klasyfikowanych zawodników EAST i WEST. Klasyfikacja to start w czterech rundach danej serii jednym samochodem. Także zaliczenie 3 rund umożliwi na udzial w all star tylko jako widz :mrgreen:


Jesteście pewni że po 20 osób z east i west przejedzie wszystkie 4 rundy? Jednak zastanowiłbym się czy nie lepiej kwalifikować na podstawie 3 najlepszych wyników z 4 bo może się okazać, że zabraknie wam osób do nagradzania :>

Patrzyliście może na statystyki z zeszłorocznego mmc ile osób walczyło o podium nie biorąc pod uwagę x lecia gdzie większość przyjechała bo był zlot? (bo z tego co pamiętam liczyły się 3 najlepsze wyniki)
Szczupak
Posty: 1631
Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

19 lut 2014, 23:33

himber pisze:Każdy dostanie gratis komplet (a prawdopodobnie nawet dwa komplety) naklejek z numerem startowym na sezon. Będą wymagane na każdej rundzie!!! Magnetyczne naklejki na wzór numerów startowych będzie można ogarnąć we własnym zakresie. Jak ktoś bardzo chce. Wzór udostępnię jak będzie gotowy.


a ile kosztuje dodatkowy komplet? wzięliście pod uwagę osoby, którym nie do końca się uśmiecha jeździć od kwietnia do września oklejonymi jak choinka? bo o ile małe naklejki są spoko, o tyle ilość miejsca, jaką sobie teraz zarezerwowaliście jest dość spora... co więcej - muszę do tego zdjąć niektóre swoje aktualne naklejki :/
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

19 lut 2014, 23:43

Kinio zwrócił uwagę na ciekawą rzecz, którą wszyscy (w tym ja) pominęli. Szczerze wątpie, że znajdzie się 40 osób, które przejadą wszystkie 4 rundy. Moim zdaniem wręcz ten, kto wystartuje w 2 rundach, ale obie wygra czy stanie przynajmniej na pudle, bardziej zasługuje na bycie w finale niż ktoś, kto doczłapuje się na szarym końcu, ale przejechał każdą rundę. No bo w tej chwili to wygląda tak, że promowane jest bardziej szastanie kasą niż umiejętności, sorry. Chciałem przejechać w 3 rundach i ewentualny finał, jeśli punktów by wystarczyło, bo nie bardzo widział mi się gnanie w piątek wieczorem raptem 300 km do Bydgoszczy, żeby być na miejscu w sobotę rano. Ale nie zauważyłem wcześniej tego zapisu. W tym przypadku w tej chwili do finału myślę, że zakwalifikuje się tak z 20, max 25 osób. Ale to tylko taka moja opinia 8-)
Obrazek
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

20 lut 2014, 7:25

Kinio i fifomaniak dobrze że zwróciliście na to uwagę, rzeczywiście trzeba to przemyśleć i tak uczynimy :kciuk:

Szczupak założenie jest takie że wszyscy jeżdżą z naklejkami od 1 do ostatniej rundy, drugi komplet ma być awaryjnym jeśli z jakichś wyjątkowych względów będzie trza się ich pozbyć na trochę między rundami.
Musimy mieć na uwadze, że ten element jest jedną ze składowych promowania MMC, co w oczywisty sposób daje nam wszystkim same plusy(sponsorzy, media etc.) :kciuk:
Rules are made to be broken
Awatar użytkownika
Rockatansky
Donator
Donator
Posty: 1979
Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna

20 lut 2014, 8:00

Szczupak w temacie naklejek pojawił się opcjonalny pomysł Mayk'a dot. numerów magnesowych.
Osobiście chętnie przyjmę dwa komplety numerów od Organizatorów, ale indywidualnie chętnie zakupię też magnesowe.
Rockatansky

I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

20 lut 2014, 8:53

Hantkus pisze:Kinio i fifomaniak dobrze że zwróciliście na to uwagę, rzeczywiście trzeba to przemyśleć i tak uczynimy :kciuk:



Kinio i fifomaniak dzięki za uwagi. Niestety nie ma nad czym myśleć. Na ALL STAR zapraszamy 40 najlepszych zawodników MMC obu serii, którzy zostali sklasyfikowani w przynajmniej jednej serii (4 rundy i start tym samym autem). Jeżeli zostaną miejsca, w co wątpię, to zostanie ogłoszona lista dla pozostałych w kolejności zajętego miejsca. W zeszłym roku klasyfikowanych było 24 zawodników jakże lokalnych zawodów MMC 2013. ALL STAR to impreza kończąca sezon dla najlepszych driverów MMC, nagradzająca także powtarzalność i uczestnictwo w całej serii. Organizator przewidział miejsca, dla widzów na imprezie finałowej.

Szczupak Możesz zamówić sobie indywidualnie naklejki magnetyczne. Będą dopuszczone o ile wzór jak i rozmiar będzie się zgadzał.

MMC będzie się tylko profesjonalizować. Każdego roku obostrzenia regulaminowe będą wyższe, nie wykluczone, że np. w 2015 obowiązkowy będzie rollbar. Jest to niezbędne do osiągnięcia celu jaki organizatorzy sobie postawili = najlepsza amatorska liga samochodowa w Polsce.

fifomaniak pisze:Chciałem przejechać w 3 rundach i ewentualny finał, jeśli punktów by wystarczyło, bo nie bardzo widział mi się gnanie w piątek wieczorem raptem 300 km do Bydgoszczy, żeby być na miejscu w sobotę rano.


Taki żart? :ryjezesmiechu:

A tak na serio to ja do Wrocławia mam 480km w jedną stronę, razem z jazdą na miejscu wyjdzie z 1200km. Zamierzam się tam zjawić coby sprać tyłka Hantkusowi :kciuk:
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

20 lut 2014, 9:41

Osobiście, też uważam że 4/4 (100% obecności) to niezbyt trafiony opcja... niech np dzień przed rundą ktoś CI wjedzie w tyłek na mieście? albo (odpukać) wyląduje się w szpitalu, złamie nogę itd... co w efekcie skreśli Cie z dalszej rywalizacji :roll:

Kolejny punkt do dyskusji wg mnie to kwestia startów jednym autem, podobnie j.w. jak uszkodzisz auto na dzień przed rundą, to już możesz resztę sezonu sobie podarować... a tak np. Jakby Himberowi wybuchł silnik (tfu tfu!) zaraz przed rundą.... to osobiście do startów w przejazdach mierzonych chętnie użyczyłbym mu swojego auta z tej samej klasy. Bo inaczej nie zaliczył by 4/4 rund itd...

Ostatnie o czym już z niektórymi rozmawiałem, kwestia ABSu i ESP, jeśli chodzi o pierwsze to niema go w większości NA które startują, a jest to system pozwalający ugrać parę s na torze.... i wcale nie wspierający doszkalanie techniki jazdy wg mnie. Jeśli chodzi o ESP to już tylko tyczy się NCków.... i wiadomo co powoduje i daje ten system :) Jeśli też dążymy do jakieś równej rywalizacji, to oba systemy powinny być wyłączna przynajmniej na czas okrążeń pomiarowych.


Wyżej wymienione pomysły to tylko moje zdanie z którym nie wszyscy muszą się zgadzać.
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
matusz
Donator
Donator
Posty: 1246
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
Model: NB
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Poznań

20 lut 2014, 9:50

himber pisze:
MMC będzie się tylko profesjonalizować. Każdego roku obostrzenia regulaminowe będą wyższe, nie wykluczone, że np. w 2015 obowiązkowy będzie rollbar. Jest to niezbędne do osiągnięcia celu jaki organizatorzy sobie postawili = najlepsza amatorska liga samochodowa w Polsce.



w skrócie: profesjonalizacja=spadek liczby uczestników
Wieczorem przy czasie może zrobię cytaty z regulaminu, gdzie jest wiele pięknych słów typu "ma na celu naukę i podnoszenie bezpieczeństwa kierowców" czy coś w tym rodzaju, co nijak się ma do wprowadzania obostrzeń i dopuszczenia tylko aut, które stanowią mały procent wszystkich MX klubowych.
Punkt widzenia 100% amatora jadącego po naukę i dla fanu seryjnym autem

Pozdro 600
matusz
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 9:51

Biorąc pod uwagę to co pisze Himber (promowanie regularności) oraz możliwe wypalić losowe (mi np. w zeszłym roku wypadła komunia córki ) to rozsądnym wyjściem może byłoby w przypadku nieobecności poprostu wstawić "zero" w punktacji ?
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Awatar użytkownika
Kim Son San
Posty: 2017
Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
Model: ND
Wersja: 200+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

20 lut 2014, 9:52

Dr.KoKoN pisze:Osobiście, też uważam że 4/4 (100% obecności) to niezbyt trafiony opcja...

kwestia ABSu i ESP


100% obecności na 4 rundach? Biorąc pod uwagę to, o czym napisał Śluba i kwestię ślepego trafu i farta przy zapisach, to 100% frekwencji jest praktycznie nieosiągalne.

ABS wyłączamy, nie ma innej opcji. Albo włączamy u tych, co go nie mają :D
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

20 lut 2014, 10:05

Ślubex co do konieczności bycia 4/4 pod rygorem nieklasyfikowania w pełni się z Tobą zgadzam i jest/będzie to przedmiotem dalszej dyskusji, bo sam jestem zdania że pewien "wentyl" bezpieczeństwa trzeba zostawić. Osobiście stanowię tego przykład, zamierzam pojechać na wszystkie 4 rundy west a jak się uda to również do Lublina. Ale że właśnie zaczynam nową pracę i jeśli będę musiał służbowo gdzieś być akurat w weekend kiedy ma miejsce runda to sorry ale robota MA PRIORYTET, co dla wszystkich winno być bezdyskusyjne.
Pozostawiam kwestie losowe o których wspomniałeś bo to też jest bardzo mocny argument.
Co do abs'u...tutaj się z Tobą nie zgodzę. Gro z forumowiczów zamierza startować w MMC GŁÓWNIE po to, aby się doszkalać i poznawać granice swoje i Miaty w bezpiecznych warunkach aby procentowało to na drodze publicznej w sytuacji podbramkowej.
Dlatego uważam, że nakaz jeżdżenia bez abs'u jest zupełnie abstrakcyjny. Poza tym, sam zapewne wiesz, że ogarnięty kierowca zrobi lepszy czas bez tego wynalazku niż z nim.Także jeśli masz potrzebę zakładaj abs i nie marudź :twisted:
Reasumując jestem tym członkiem gremia organizatorów który uważa że profesjonalizacja tak, ale w mniejszym tempie a priorytetem ma być poszerzanie umiejętności kierowników a nie wyścig zbrojeń w sprzęcie :kciukdol:
Rules are made to be broken
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

20 lut 2014, 10:08

matusz pisze:
w skrócie: profesjonalizacja=spadek liczby uczestników
Wieczorem przy czasie może zrobię cytaty z regulaminu, gdzie jest wiele pięknych słów typu "ma na celu naukę i podnoszenie bezpieczeństwa kierowców" czy coś w tym rodzaju, co nijak się ma do wprowadzania obostrzeń i dopuszczenia tylko aut, które stanowią mały procent wszystkich MX klubowych.

matusz


To jest normalnie i nieuniknione . Dla amatorów i tak będą lokalne pojeżdżawki i tam można bez wielkich regulaminów pośmigać.Jak aspiracje orgów są postawione tak wysoko, to skończy się jak z kilkoma seriami w Polsce, taki life - nic na to nie poradzimy ...
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

20 lut 2014, 10:14

a propos ABSu,

czy w NC będziemy wyłączać pi razy drzwi 35 koni i ze 20 niutków?
miata lov!
Zablokowany