Filtr stożkowy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Panowie i Szlachta
a ma mozę ktoś jakieś odczucia co do tego ustrojstwa od HKS :
pytam się bo juz na kilku autach widziałem to ustrojstwo >?<
a ma mozę ktoś jakieś odczucia co do tego ustrojstwa od HKS :
pytam się bo juz na kilku autach widziałem to ustrojstwo >?<
mogę mieć auto w każdym kolorze o ile jest to kolor czarny......e39 touring
Perliście biała NB 1.8......
Perliście biała NB 1.8......
drozdz110 pisze:pterek
drozdz110 pisze:NA 1.6 -> Ja u siebie wywaliłem ori filtr powietrza. Na przepływke poszedł adapter dokładnie taki, jak tutaj ( http://allegro.pl/adapter-filtra-stozko ... 72151.html ). Na to filtr ze średnica montażowa fi 77 i siedzi.
nie wie ktoś czy taki patent podejdzie w NBfl 1,6?
Są:
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
z tego co widzę to w NB przepływka wygląda tak https://darkroom.sellguard.pl/5c4848970 ... e0ac6c.jpg
Więc wg mnie nie trzeba żadnego adapterka tylko bezpośrednio na przepływkę - albo stożek albo łącznik + rura + stożek.
Więc wg mnie nie trzeba żadnego adapterka tylko bezpośrednio na przepływkę - albo stożek albo łącznik + rura + stożek.
Tez szukałem. Jak chcesz filtr pokroju kn to kup simote. Jak cos lepszego itg sa swietne
koro13 pisze:a gdzies to wynalazl i jaka cena?
na stronkach w Nl ( marktplaats ) jest za 150 "wspólnotowych "
mogę mieć auto w każdym kolorze o ile jest to kolor czarny......e39 touring
Perliście biała NB 1.8......
Perliście biała NB 1.8......
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Miałem w rękach, a nawet w autach wszystkie z w/w pipercorss, bmc, aem.
Aem to moim zdaniem półka k&n i mimo że miałem sporo razy, to ciężko mi o obiektywną opinię- robotę robią, ale już nie wracam do mokrych filtrów tego typu. Od dawna staram się iść tylko w porządne gąbki.
Wszystkie inne takie jak tanie papiery, czy chińskie podróbki jak ten hks są dziadostwem.
Aem to moim zdaniem półka k&n i mimo że miałem sporo razy, to ciężko mi o obiektywną opinię- robotę robią, ale już nie wracam do mokrych filtrów tego typu. Od dawna staram się iść tylko w porządne gąbki.
Wszystkie inne takie jak tanie papiery, czy chińskie podróbki jak ten hks są dziadostwem.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
To itg tez jest gąbką. Naprawde dobrej jakości
Zakładał ktoś stożek do NC i mógłby napisać co i jak kupić? Do NB jest opisany gotowy zestaw, a o NC cisza. Po wczorajszej pierwszej przejażdżce top down stwierdziłem, że dzwięk jest zbyt grzeczny i może zamontowałbym stożek.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Dosłownie stronę wcześniej o tym jest dyskusja .
unaimed1337 pisze:Z tego co wiem, Zajcol jeździł na Fujita i po zmianie kolektora + wydechu + strojenie wyszło mu koło 180+ koni, ale pisał, że CAI to głównie dla efektu dźwiękowego.
Ze stanów możesz ciągnąć AEM/Mazdaspeed.
Mi najbardziej podoba się moto-east
https://www.youtube.com/watch?v=_H51zQXha3w
http://www.moto-east.com/store/mazda/20 ... e-cai.html
I nawet dali do niego jakieś dyno, które pokazuje jakiś przyrost mocy.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
-
- Donator
- Posty: 1174
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Ikarus ;)
- Lokalizacja: Warszawa
Ja cały czas o tym myślę, ale niestety w NC nie jest tak łatwo, żeby nie stracić mocy. IMO najlepiej zrobić coś w stylu AEM'a, czyli wyciągnąć stożek przed przedni pas, niestety taka przeróbka wymaga dorobienia adaptera pod MAF'a.
Nie chcę wydawać worka kasy na stożek, więc sciąganie czegoś z USA nie wchodzi w grę. W przyrosty mocy nie wierzę, zależałoby mi jedynie na polepszeniu dźwięku. Wiem, że do NB to kwestia ok 200zł jeśli mnie pamięć nie myli i jakiś sklep z Raszyna ma nawet robić gotowy kit, bo tyle już zestawów skompletował forumowiczom. Miałem nadzieję, że za porównywalne pieniądze da się coś takiego zrobić do NC, w końcu to tylko filtr + rura z gumowym kolankiem czy dwoma (a przynajmniej tak to dla mnie wygląda ).
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Donator
- Posty: 1174
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Ikarus ;)
- Lokalizacja: Warszawa
No niestety w NC tak tego nie ogarniesz. MAF oryginalnie jest mocowany w obudowie filtra, więc jak ją wyrzucisz to nie masz gdzie wrzucić MAF'a (chyba że jakaś gruba rzeźba z odzyskaniem tej części obudowy i połączeniem jej w jakiś sposób z resztą dolotu - popatrz tu gdzie siedzi MAF http://www.joewoodworker.com/miazda/hood-wire-path.jpg).
Więc minimum co potrzebujesz to adapter pod MAF'a + to co piszesz, czyli jakieś rurki kolanka itp. Ja myślę nad zapytaniem jakiejś lokalnej firmy ile kosztowałby dolot zrobiony na wzór AEM'a, może byłoby korzystniej cenowo.
Więc minimum co potrzebujesz to adapter pod MAF'a + to co piszesz, czyli jakieś rurki kolanka itp. Ja myślę nad zapytaniem jakiejś lokalnej firmy ile kosztowałby dolot zrobiony na wzór AEM'a, może byłoby korzystniej cenowo.
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Pipercrossa konkretnie to kupiłem do speeda i jestem bardzo zadowolony.
ja miałem dedykowany kit K&N do NC, w którym MAF jest przeniesiony przed przepustnicę, a stożek jest zamiast seryjnej puszki.
Można by samemu takiego wystrugać. Strat mocy nie było na pewno, zysków bym nie obiecywał.
o taki:
http://i301.photobucket.com/albums/nn54 ... /32006.jpg
dziękowo całkiem fajnie, nie jest to ale efekt znany z NA/NB. Ten silnik nie jest tak podatny, a i stożek zamknięty.
ja miałem dedykowany kit K&N do NC, w którym MAF jest przeniesiony przed przepustnicę, a stożek jest zamiast seryjnej puszki.
Można by samemu takiego wystrugać. Strat mocy nie było na pewno, zysków bym nie obiecywał.
o taki:
http://i301.photobucket.com/albums/nn54 ... /32006.jpg
dziękowo całkiem fajnie, nie jest to ale efekt znany z NA/NB. Ten silnik nie jest tak podatny, a i stożek zamknięty.
Ostatnio zmieniony 07 gru 2015, 13:24 przez grzes, łącznie zmieniany 1 raz.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Dajcie ktoś Nc to ogarnę custom
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 gru 2015, 16:04
- Model: NB FL
http://allegro.pl/dolot-uklad-dolotowy-mazda-mx3-mx5-mx6-rx7-rx8-i5728651281.html sprawdzal ktos cos takiego do NB 1.8 ? opłaca sie >?
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
http://allegro.pl/dolot-uklad-dolotowy-mazda-mx3-mx5-mx6-rx7-rx8-i5728651281.html sprawdzal ktos cos takiego do NB 1.8 ? opłaca sie >?
Ciekawe jak to zastosować, pewnie sprzedawca mówi że "nieskończenie wiele opcji" bo wszystko zależy od inwencji kupującego.
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... t-1-3-1202
Adapter zapewne do przepływki starego typu..
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Tak naprawdę potrzebowałbym przepływke żeby wystrugać flanszke, I myślę ze całość zmieściłaby sie w jakichś 250-350 zł. Za duzo rzeźby tam nie ma. Po prostu nie wiem ile materiału zejdzie itd.