Miata
Turbo miata
Moderator: Moderatorzy
Siema wszystkim
Na wstepie napisze ,ze to bedzie moja pierwsza miata i tu jest pytanie a mianowicie;
-jaki silnik polecacie ,bo pozniej chce go uturbiac i moc tak 230-250hp na poczatek by wystarczylo.
-jaki koszt jest uturbienia ?
-jaki koszt wystrojenia na pb98?
-na co zwracac uwage przy zakupie miaty
-i inne porady to sami Mi dopiszcie ,dzieki
Ps; czy dobrym pomyslem jest jezdzic nia na codzien?
Na wstepie napisze ,ze to bedzie moja pierwsza miata i tu jest pytanie a mianowicie;
-jaki silnik polecacie ,bo pozniej chce go uturbiac i moc tak 230-250hp na poczatek by wystarczylo.
-jaki koszt jest uturbienia ?
-jaki koszt wystrojenia na pb98?
-na co zwracac uwage przy zakupie miaty
-i inne porady to sami Mi dopiszcie ,dzieki
Ps; czy dobrym pomyslem jest jezdzic nia na codzien?
- MMRS
- Donator
- Posty: 1895
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
KaNiak pisze:Siema wszystkim
Na wstepie napisze ,ze to bedzie moja pierwsza miata i tu jest pytanie a mianowicie;
-jaki silnik polecacie ,bo pozniej chce go uturbiac i moc tak 230-250hp na poczatek by wystarczylo.
-jaki koszt jest uturbienia ?
-jaki koszt wystrojenia na pb98?
-na co zwracac uwage przy zakupie miaty
-i inne porady to sami Mi dopiszcie ,dzieki
Ps; czy dobrym pomyslem jest jezdzic nia na codzien?
Siemka, zapiąłeś w tym wątku tyle tematów w jednym że z tego niezłą pracę doktorancką możnaby napisać

Poszukaj do każdego ze swoich pytań odpowiedniego wątku i gwarantuje Ci że z tydzień z lektury nie wyjdziesz

Pozdrowienia
R.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Wiecie ... ja już stary jestem.
Coraz bardziej wyznaję zasadę - żyj i pozwól żyć innym.
Trójka z przodu podpowiada bana / kasowanie wątku, bo po co zaśmiecać forum ... ale dziewiątka (informująca o rychłej podmianie trójki na czwórkę) mówi: jak się ktoś znajdzie, kto chce pomóc ... proszę bardzo.
Chłopakowi się nie chce... chociaż szczery jest.
A baza wiedzy zostanie w końcu zbudowana ... tyle, że póki co lasu rąk nie widzę, więc sam to zrobię ... ale poza sezonem - szkoda pogody na siedzenie przed kompem.
A założycielowi wątku życzę powodzenia - będzie turbo miata bez napinki
Coraz bardziej wyznaję zasadę - żyj i pozwól żyć innym.
Trójka z przodu podpowiada bana / kasowanie wątku, bo po co zaśmiecać forum ... ale dziewiątka (informująca o rychłej podmianie trójki na czwórkę) mówi: jak się ktoś znajdzie, kto chce pomóc ... proszę bardzo.
Chłopakowi się nie chce... chociaż szczery jest.
A baza wiedzy zostanie w końcu zbudowana ... tyle, że póki co lasu rąk nie widzę, więc sam to zrobię ... ale poza sezonem - szkoda pogody na siedzenie przed kompem.
A założycielowi wątku życzę powodzenia - będzie turbo miata bez napinki


KaNiak pisze:Siema wszystkim
Na wstepie napisze ,ze to bedzie moja pierwsza miata i tu jest pytanie a mianowicie;
-jaki silnik polecacie ,bo pozniej chce go uturbiac i moc tak 230-250hp na poczatek by wystarczylo.
-jaki koszt jest uturbienia ?
-jaki koszt wystrojenia na pb98?
-na co zwracac uwage przy zakupie miaty
-i inne porady to sami Mi dopiszcie ,dzieki
Ps; czy dobrym pomyslem jest jezdzic nia na codzien?
- 1.8 z NA
- 10000pln za same używane graty bez robocizny (cena roboty zależy od firmy, obstawiam drugie tyle)
- strojnie około 1000pln
- na rdzę
- VooR
- Donator
- Posty: 754
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
+1Fifkers pisze:A nam się nie chce Tobie pisać. Nara.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
ree pisze:KaNiak pisze:Siema wszystkim
Na wstepie napisze ,ze to bedzie moja pierwsza miata i tu jest pytanie a mianowicie;
-jaki silnik polecacie ,bo pozniej chce go uturbiac i moc tak 230-250hp na poczatek by wystarczylo.
-jaki koszt jest uturbienia ?
-jaki koszt wystrojenia na pb98?
-na co zwracac uwage przy zakupie miaty
-i inne porady to sami Mi dopiszcie ,dzieki
Ps; czy dobrym pomyslem jest jezdzic nia na codzien?
- 1.8 z NA
- 10000pln za same używane graty bez robocizny (cena roboty zależy od firmy, obstawiam drugie tyle)
- strojnie około 1000pln
- na rdzę
Dzieki za odpowiedz ,bo na reszte nie ma co liczyc
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Zdziwiłbyś się
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- VooR
- Donator
- Posty: 754
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Wszystko o co pytasz jest na forum. Jeśli jesteś na tyle leniwy, że nie chce Ci się poświęcić kilku chwil na wyszukanie informacji, to się nie dziw że nikomu się nie chce odpisywać.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- MMRS
- Donator
- Posty: 1895
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
KaNiak pisze:Juz nie musicie odpowiadac ,bo co chcialem wiedziec to juz wiem.
Ech, dwa lata tu siedzę i za każdym razem przekonuję się ile pułapek czai się za rogiem w tego rodzaju modyfikacjach....ale skoro po kilku postach wszystko wiesz nie pozostaje mi napisać nic innego jak....zazdro

- SPAM
- Posty: 1004
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
- Model: NA
- Wersja: #RetroTurboMiata
- Lokalizacja: Łódzkie
KaNiak pisze:Dzieki za odpowiedz ,bo na reszte nie ma co liczyc
KaNiak pisze:Szczerze mowiac to nie chce Mi sie szukac w starych watkach wolalbym ,aby ktos tutaj Mi odpowiedzial na te pytania.
Dzieki
Aż wyobraziłem sobie jaki typek musi być rozpieszczony i bezstresowo wychowywany


Umiesz liczyć licz na siebie... albo zapłać to dostaniesz na gotowej tacy od specjalistów.
SPAM pisze:KaNiak pisze:Dzieki za odpowiedz ,bo na reszte nie ma co liczycKaNiak pisze:Szczerze mowiac to nie chce Mi sie szukac w starych watkach wolalbym ,aby ktos tutaj Mi odpowiedzial na te pytania.
Dzieki
Aż wyobraziłem sobie jaki typek musi być rozpieszczony i bezstresowo wychowywanyzaraz się obrazi jeszcze
![]()
Umiesz liczyć licz na siebie... albo zapłać to dostaniesz na gotowej tacy od specjalistów.
Licze i tez place zalezy czy ktos chce pomoc czy tez nie.
MMRS pisze:KaNiak pisze:Juz nie musicie odpowiadac ,bo co chcialem wiedziec to juz wiem.
Ech, dwa lata tu siedzę i za każdym razem przekonuję się ile pułapek czai się za rogiem w tego rodzaju modyfikacjach....ale skoro po kilku postach wszystko wiesz nie pozostaje mi napisać nic innego jak....zazdro
Jak czegos nie bede wiedzial to sobie Sam znajde odpowiedz ,bo na was to liczyc nie moge ,bo ,,to juz bylo poszukaj,,
- MMRS
- Donator
- Posty: 1895
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
KaNiak pisze:MMRS pisze:KaNiak pisze:Juz nie musicie odpowiadac ,bo co chcialem wiedziec to juz wiem.
Ech, dwa lata tu siedzę i za każdym razem przekonuję się ile pułapek czai się za rogiem w tego rodzaju modyfikacjach....ale skoro po kilku postach wszystko wiesz nie pozostaje mi napisać nic innego jak....zazdro
Jak czegos nie bede wiedzial to sobie Sam znajde odpowiedz ,bo na was to liczyc nie moge ,bo ,,to juz bylo poszukaj,,
Nie w tym rzecz, że ktoś nie chce pomóc. Jeżeli interesuje Cię dany temat to odgrzebujesz "kotleta" i po przestudiowaniu, jeżeli masz jakieś wątpliwości wrzucasz pytanie do tematu i co bardziej ogarnięci na pewno Ci podpowiedzą co i jak. Ale elaboratów tu nikt pisał nie będzie...bo i dlaczego? Skoro wszystko o co pytałeś było już przemaglowane. Nie ma co się obrażać, wiele osób na pewno Ci odpowie na konkretnie postawione pytanie, poza tym nikt nie zakłada ponownie wątków, które już były wałkowane. Pozdrawiam.
Rafał.
MMRS pisze:KaNiak pisze:MMRS pisze:KaNiak pisze:Juz nie musicie odpowiadac ,bo co chcialem wiedziec to juz wiem.
Ech, dwa lata tu siedzę i za każdym razem przekonuję się ile pułapek czai się za rogiem w tego rodzaju modyfikacjach....ale skoro po kilku postach wszystko wiesz nie pozostaje mi napisać nic innego jak....zazdro
Jak czegos nie bede wiedzial to sobie Sam znajde odpowiedz ,bo na was to liczyc nie moge ,bo ,,to juz bylo poszukaj,,
Nie w tym rzecz, że ktoś nie chce pomóc. Jeżeli interesuje Cię dany temat to odgrzebujesz "kotleta" i po przestudiowaniu, jeżeli masz jakieś wątpliwości wrzucasz pytanie do tematu i co bardziej ogarnięci na pewno Ci podpowiedzą co i jak. Ale elaboratów tu nikt pisał nie będzie...bo i dlaczego? Skoro wszystko o co pytałeś było już przemaglowane. Nie ma co się obrażać, wiele osób na pewno Ci odpowie na konkretnie postawione pytanie, poza tym nikt nie zakłada ponownie wątków, które już były wałkowane. Pozdrawiam.
Rafał.
Ale nikt sie nie obraza :d ja po prostu chcialem wiedziec co lepiej pod turbo na czy nb i dlaczego? Jak byl ten temat to dajcie link ,dzieki
- flatline
- Donator
- Posty: 2272
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
viewtopic.php?f=26&t=3331 i właściwie cały dział zawierający ten wątek. Nie dziękuj, chociaż te 17 sekund szukania było dla mnie mega trudne i wcale się nie dziwię, że nie palisz się do takiej ciężkiej harówy 

"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Hookie
- Donator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Stary, to jest forum, na którym w 1% przypadków może pada tekst "było na forum, poszukaj" i na tym m.in. polega magia tego miejsca. Zadałeś jednak tak elementarne i tak często zadawane pytana, że sam bym Ci tak odpisał, pomimo że nie lubię, jak nowym osobom na forach w sieci "strzela się w twarz" taką odpowiedzią. Wszystkie odpowiedzi są naprawdę dobrze widoczne, w odświeżanych na bieżąco tematach i gdybyś tylko zadał sobie minimum trudu i wykazał się minimum samodzielności, wchłonąłbyś kolosalną dawkę wiedzy.
Trudno mi sobie wyobrazić osobę pragnącą uturbić auto, do czego trzeba wiedzy, czasu, cierpliwości i X innych rzeczy, która nie potrafi poświęcić 5 minut na wyszukanie i paru dni na lekturę interesujących go wątków na forum. Sorewicz, ale Ty żadnego projektu nie zrobisz i żadnego emiksa nie uturbisz, skoro przerasta Cie klikanie całkiem dobrze poukładanych linków w internetach.
Wybacz, ale pytanie typu "na co zwracać uwagę przy zakupie?" zakrawa tu o śmieszność. I to Twoje "na resztę nie ma co liczyć"... xD Jesteś skrajnie niesamodzielny, a chcesz liczyć na innych?
Dlaczego komuś ma się chcieć wyszukiwać dla Ciebie informacje, skoro jako osoba zainteresowana jesteś na tyle leniwy, żeby tego nie zrobić?
Umiesz jeść samodzielnie, czy też Cię trzeba karmić?
Trudno mi sobie wyobrazić osobę pragnącą uturbić auto, do czego trzeba wiedzy, czasu, cierpliwości i X innych rzeczy, która nie potrafi poświęcić 5 minut na wyszukanie i paru dni na lekturę interesujących go wątków na forum. Sorewicz, ale Ty żadnego projektu nie zrobisz i żadnego emiksa nie uturbisz, skoro przerasta Cie klikanie całkiem dobrze poukładanych linków w internetach.
Wybacz, ale pytanie typu "na co zwracać uwagę przy zakupie?" zakrawa tu o śmieszność. I to Twoje "na resztę nie ma co liczyć"... xD Jesteś skrajnie niesamodzielny, a chcesz liczyć na innych?


2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
Hookie pisze:Stary, to jest forum, na którym w 1% przypadków może pada tekst "było na forum, poszukaj" i na tym m.in. polega magia tego miejsca. Zadałeś jednak tak elementarne i tak często zadawane pytana, że sam bym Ci tak odpisał, pomimo że nie lubię, jak nowym osobom na forach w sieci "strzela się w twarz" taką odpowiedzią. Wszystkie odpowiedzi są naprawdę dobrze widoczne, w odświeżanych na bieżąco tematach i gdybyś tylko zadał sobie minimum trudu i wykazał się minimum samodzielności, wchłonąłbyś kolosalną dawkę wiedzy.
Trudno mi sobie wyobrazić osobę pragnącą uturbić auto, do czego trzeba wiedzy, czasu, cierpliwości i X innych rzeczy, która nie potrafi poświęcić 5 minut na wyszukanie i paru dni na lekturę interesujących go wątków na forum. Sorewicz, ale Ty żadnego projektu nie zrobisz i żadnego emiksa nie uturbisz, skoro przerasta Cie klikanie całkiem dobrze poukładanych linków w internetach.
Wybacz, ale pytanie typu "na co zwracać uwagę przy zakupie?" zakrawa tu o śmieszność. I to Twoje "na resztę nie ma co liczyć"... xD Jesteś skrajnie niesamodzielny, a chcesz liczyć na innych?Dlaczego komuś ma się chcieć wyszukiwać dla Ciebie informacje, skoro jako osoba zainteresowana jesteś na tyle leniwy, żeby tego nie zrobić?
Umiesz jeść samodzielnie, czy też Cię trzeba karmić?
Kolego Ja Sam nie bede zadnego mxa uturbiac tylko to firma bedzie robila.
Ps: Tak umiem jesc samodzielnie jak jestes tak ciekawy
To i ja dorzucę 3 grosze. Najlepiej chyba wybrać 1.8 z nbfl, gdzieś wyczytałem, że aby założyć dobrze turbo potrzeba 12tys.zl z montażem i strojeniem. Nie uturbiałem, info teoretyczne
Na co zwracać uwagę - przede wszystkim na korozję i szpachel na tylnych błotnikach, progi, w nb/nbfl na podłużnice które lubią gnić.
Czy dobry pomysł z jazdą na codzień - w suche, ewentialnie deszczowe dni tak. Zimą zdecydowanie nie.
No i jak przedmówcy - kup browara, siądź do kompa i grzeb w otchłaniach forum, poznasz dużo ciekawostek, których nie sposób jest wymienić z głowy

Na co zwracać uwagę - przede wszystkim na korozję i szpachel na tylnych błotnikach, progi, w nb/nbfl na podłużnice które lubią gnić.
Czy dobry pomysł z jazdą na codzień - w suche, ewentialnie deszczowe dni tak. Zimą zdecydowanie nie.
No i jak przedmówcy - kup browara, siądź do kompa i grzeb w otchłaniach forum, poznasz dużo ciekawostek, których nie sposób jest wymienić z głowy

Miata 12K:
viewtopic.php?f=22&t=26457
viewtopic.php?f=22&t=26457
No z tym 1.8nbfl to już tak nie do końca. Ma on zmienna fazę i wyższy stopień sprężania, co może dać docelowo większe moce, ale... Zawsze jest ale hehe. Motor jest mniej odporny (przyjmie w serii mniej mocy niż 1.8 NA) zmienna fazę też trzeba umieć ogarnąć kompem SA, a to nie jest takie super proste. Poza tym dochodzi kwestia luzów zaworowych. NA jest na hydraulice, którą do 7000 RPM daje radę i nie ma problemów z regulacją i koszeniem się płytek. Dlatego nadal uważam, że najlepszy motor do turbo (bez modów słupka) to 1.8 NA.Wuja pisze:To i ja dorzucę 3 grosze. Najlepiej chyba wybrać 1.8 z nbfl, gdzieś wyczytałem, że aby założyć dobrze turbo potrzeba 12tys.zl z montażem i strojeniem. Nie uturbiałem, info teoretyczne![]()
Na co zwracać uwagę - przede wszystkim na korozję i szpachel na tylnych błotnikach, progi, w nb/nbfl na podłużnice które lubią gnić.
Czy dobry pomysł z jazdą na codzień - w suche, ewentialnie deszczowe dni tak. Zimą zdecydowanie nie.
No i jak przedmówcy - kup browara, siądź do kompa i grzeb w otchłaniach forum, poznasz dużo ciekawostek, których nie sposób jest wymienić z głowy
No to wyjaśnione 

Miata 12K:
viewtopic.php?f=22&t=26457
viewtopic.php?f=22&t=26457
Wuja pisze:To i ja dorzucę 3 grosze. Najlepiej chyba wybrać 1.8 z nbfl, gdzieś wyczytałem, że aby założyć dobrze turbo potrzeba 12tys.zl z montażem i strojeniem. Nie uturbiałem, info teoretyczne![]()
Na co zwracać uwagę - przede wszystkim na korozję i szpachel na tylnych błotnikach, progi, w nb/nbfl na podłużnice które lubią gnić.
Czy dobry pomysł z jazdą na codzień - w suche, ewentialnie deszczowe dni tak. Zimą zdecydowanie nie.
No i jak przedmówcy - kup browara, siądź do kompa i grzeb w otchłaniach forum, poznasz dużo ciekawostek, których nie sposób jest wymienić z głowy
Dzieki kolego za odpowiedz i tak szukam nb 1.8 ps: czm w zimie odradzasz jazde? Beemki tez maja tyl naped i jezdza normalnie to czemu miata mialaby nie jezdzic ? :d
ree pisze:No z tym 1.8nbfl to już tak nie do końca. Ma on zmienna fazę i wyższy stopień sprężania, co może dać docelowo większe moce, ale... Zawsze jest ale hehe. Motor jest mniej odporny (przyjmie w serii mniej mocy niż 1.8 NA) zmienna fazę też trzeba umieć ogarnąć kompem SA, a to nie jest takie super proste. Poza tym dochodzi kwestia luzów zaworowych. NA jest na hydraulice, którą do 7000 RPM daje radę i nie ma problemów z regulacją i koszeniem się płytek. Dlatego nadal uważam, że najlepszy motor do turbo (bez modów słupka) to 1.8 NA.Wuja pisze:To i ja dorzucę 3 grosze. Najlepiej chyba wybrać 1.8 z nbfl, gdzieś wyczytałem, że aby założyć dobrze turbo potrzeba 12tys.zl z montażem i strojeniem. Nie uturbiałem, info teoretyczne![]()
Na co zwracać uwagę - przede wszystkim na korozję i szpachel na tylnych błotnikach, progi, w nb/nbfl na podłużnice które lubią gnić.
Czy dobry pomysł z jazdą na codzień - w suche, ewentialnie deszczowe dni tak. Zimą zdecydowanie nie.
No i jak przedmówcy - kup browara, siądź do kompa i grzeb w otchłaniach forum, poznasz dużo ciekawostek, których nie sposób jest wymienić z głowy
W NA da sie jakos te swiatla przednie wywalic ? Strasznie mnie wkur... Chcialbym wlozyc (jak sie da) takie np jak nb/nc
Gdyby sie dalo i jest taka opcja to z checia kupilbym NA
Z wywaleniem lamp to raczej słabo, są takie obniżone lampy (low profile), ale to nadal obniżone lampy otwierane. Moim zdaniem to najlepszy element NA. Kiedyś widziałem foty lamp w stylu RX7, ale nie wiem kto to produkuje. Co do jazdy zimą, niema najmniejszego problemu, tylko trzeba wiedzieć co się robi.
https://www.pinterest.co.uk/pin/193303008979192207/
https://www.pinterest.co.uk/pin/193303008979192207/
Widziałem coś takiego na insta:
Ale można przy seryjnych lampach tak przerobić kierunkowskazy, że i będą tam kierunkowskazy i światła do jazdy dziennej, jedynie na noc musiałbyś je otwierać
choć otwierane lampy to moim zdaniem cały urok NA
Odradzam jazdę zimą tylko dlatego, że szkoda auta, pomijając miękki dach to szkoda narażać blacharki na sól..
Ale można przy seryjnych lampach tak przerobić kierunkowskazy, że i będą tam kierunkowskazy i światła do jazdy dziennej, jedynie na noc musiałbyś je otwierać


Odradzam jazdę zimą tylko dlatego, że szkoda auta, pomijając miękki dach to szkoda narażać blacharki na sól..

Miata 12K:
viewtopic.php?f=22&t=26457
viewtopic.php?f=22&t=26457
U nas połowa ekipy na fury zabezpieczone farba do mostów, którą gdzieś kiedyś dorwałem cisną zimą i jest git, ale najpierw trzeba podłogę porządnie zrobić. Dach też da radę, byle go nie otwierać na mrozie.Wuja pisze:Widziałem coś takiego na insta:
Ale można przy seryjnych lampach tak przerobić kierunkowskazy, że i będą tam kierunkowskazy i światła do jazdy dziennej, jedynie na noc musiałbyś je otwieraćchoć otwierane lampy to moim zdaniem cały urok NA
![]()
Odradzam jazdę zimą tylko dlatego, że szkoda auta, pomijając miękki dach to szkoda narażać blacharki na sól..
ree pisze:U nas połowa ekipy na fury zabezpieczone farba do mostów, którą gdzieś kiedyś dorwałem cisną zimą i jest git, ale najpierw trzeba podłogę porządnie zrobić. Dach też da radę, byle go nie otwierać na mrozie.Wuja pisze:Widziałem coś takiego na insta:
Ale można przy seryjnych lampach tak przerobić kierunkowskazy, że i będą tam kierunkowskazy i światła do jazdy dziennej, jedynie na noc musiałbyś je otwieraćchoć otwierane lampy to moim zdaniem cały urok NA
![]()
Odradzam jazdę zimą tylko dlatego, że szkoda auta, pomijając miękki dach to szkoda narażać blacharki na sól..
Nie otwieralbym dachu na mrozie ,bo po co ? :d wole w zimie jezdzic z dachem zamknietym