Forumowicze co byście polecili zamiast tych badziewnych sprężyn racelanda?
Setup orginalnie składa się z 2 sprężyn na 1 amor i jest zrobiony "z papieru". Szukać czegoś podobnego czy instalować spokojnie 1 sprężyne? Ale od czego? Jaką?
Tylne sprężyny Raceland.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Z powodu regulacji wysokości sprężyna "główna" jest krótka i twarda, dlatego żeby skok był zrealizowany a nie skakała po sztycy jest druga i inicjował nie przerwane podparcie sprężyny-> Tzw. helper, i jego praca ma się mało do samej pracy kolumny, to po prostu pomocnik żeby to wszystko nie tłukło się a pozwalało być nisko.
Obawiam się że założenie sprężyn aftermarketowych "na czuja" lub po samej twardości, bez uzwględnienia długości /ilości zwojów i napięcia wstępnego może tak skutek odwrotny do oczekiwanego.
Obawiam się że założenie sprężyn aftermarketowych "na czuja" lub po samej twardości, bez uzwględnienia długości /ilości zwojów i napięcia wstępnego może tak skutek odwrotny do oczekiwanego.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance