Używane amortyzatory bilstein b6 - regeneracja?

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

eiti
Posty: 896
Rejestracja: 17 lip 2012, 7:23
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2014, 8:40

Hej! zanabylem bile i chcialbym dowiedziec sie czy trzeba je regenerowac czy moga isc na auto. Czy Zerkopol ma mozliwosc przestestowania, oceny przez zalozeniem? Ile za cos takiego licza? jezeli amor idzie do regeneracji u nich to przyjmuja cene za test w rozliczenie za regeneracje? czy w ramach regeneracji jest malowanie / piaskowanie?
bezmiatowy //
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2272
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

31 sie 2014, 9:25

eiti pisze:Hej! zanabylem bile i chcialbym dowiedziec sie czy trzeba je regenerowac czy moga isc na auto. Czy Zerkopol ma mozliwosc przestestowania, oceny przez zalozeniem? Ile za cos takiego licza?

W zerkopolu liczą 25zł/szt. W ramach testu masz ocenę stanu technicznego i pomiar charakterystyki.

eiti pisze:jezeli amor idzie do regeneracji u nich to przyjmuja cene za test w rozliczenie za regeneracje? czy w ramach regeneracji jest malowanie / piaskowanie?

Nie wiem jak z wliczeniem w cenę regeneracji, natomiast na 100% nie malują ani nie piaskują - regeneracja dotyczy wymiany gazu, oleju, uszczelek.

A ogólnie jakis czas temu mieli pożar, nie wiem czy juz działają...
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
Donek
Posty: 1349
Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
Model: NA
Wersja: Sunburst Yellow
Lokalizacja: Warszawa

31 sie 2014, 9:56

Tylko najpierw sie dowiedz czy nadal istnieją po tym jak mieli pożar
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

31 sie 2014, 16:46

Kontaktowałem się z nimi w lipcu i powiedzieli, że do października się odbudują.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

31 sie 2014, 20:58

A wiesz ile te bile mają przebiegu i po jakich drogach jeździły ?
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

31 sie 2014, 21:10

remik pisze:A wiesz ile te bile mają przebiegu i po jakich drogach jeździły ?

Z tego co pamietam, chyba Majkel pisal, ze bile puki nie wyleja/wychodza, praktycznie do konca zachowuja 90% sprawnosci. Tak wiec bez paniki.
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

31 sie 2014, 21:28

ree pisze:Z tego co pamietam, chyba Majkel pisal, ze bile puki nie wyleja/wychodza, praktycznie do konca zachowuja 90% sprawnosci. Tak wiec bez paniki.


Ja nie panikuję , uważam - że jeśli nie mają 300 tys przebiegu i nie wylały wcześniej , to nie ma co nawet rozbierać , są jak nowe ..
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

31 sie 2014, 21:55

remik pisze:
ree pisze:Z tego co pamietam, chyba Majkel pisal, ze bile puki nie wyleja/wychodza, praktycznie do konca zachowuja 90% sprawnosci. Tak wiec bez paniki.


Ja nie panikuję , uważam - że jeśli nie mają 300 tys przebiegu i nie wylały wcześniej , to nie ma co nawet rozbierać , są jak nowe ..


Hehe no obawiam się że nie mamy tu zbyt wielu NB z przebiegiem 300kkm :mrgreen:
ODPOWIEDZ