Witam,
Panowie czy zmiana kolektora z oryginalnego na wersje 4-2-1 może mieć wpływ na spadek mocy ? Nie wiem czy to akurat przypadek czy nie. Przewody zapłonowe, świece nowe, przepływomierz z tego co widzę dobrze pracuje. Ogólnie auto nie dusi się, ale wciskam gaz a on nie idzie jak trzeba.
Blaga, pomozcie,
Pozdrawiam
(NA) Zmiana kolektora na 4-2-1 (problem)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
gefcio pisze:Witam,
Panowie czy zmiana kolektora z oryginalnego na wersje 4-2-1 może mieć wpływ na spadek mocy ? Nie wiem czy to akurat przypadek czy nie. Przewody zapłonowe, świece nowe, przepływomierz z tego co widzę dobrze pracuje. Ogólnie auto nie dusi się, ale wciskam gaz a on nie idzie jak trzeba.
Blaga, pomozcie,
Pozdrawiam
Prawidlowo zamontowany kolektor nie powoduje takich objawow.
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
kabelki przedluzales od strony sondy czy od strony wiazki? lutowales czy zaciskales przewody?
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
kapoost pisze:przeewodu od lambdy się nie lutuje (może to wpływać na jej odczyty)
Nawet zrypana lambda nie powinna dawac odczowalnego zamulenia. Odepnij lambde i zobacz co bedzie, wtedy fura powinna jechac na sztywno z mapy.
Kompletnie nie zauważyłem różnicy. Trochę zaluje, bo z tego co czytam dorwalem 4-2-1 firmy Turboworks, a nie ma on za ciekawych opini. Auto zrobilo sie strasznie glosne z przodu i pod spodem. A kable złączyłem zaraz przy wtyczce.