Witam!
Mam pytanko do osób smigających na OEM springach i bilsteinach b6 w NA .Czy poprawa właściwpści jezdnych wpływa niekorzystnie na komfort jazdy? Czego moge się spodziewać w tej kwestii?Chcialbym wiedzieć zanim wrzucę taki zestaw do auta.
Bilstein b6
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Co prawda ja mam taki zestaw w NBFL i komfortu mi to nie zabrało więc nie sądzę że tak się stanie NA. Auto jest sztywniejsze ale taczką nie jest. B6 to bardzo dobry amor.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
michan pisze:To czemu nie włożysz b6 z nb/nbfl razem z top mountami?
+1

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Jak top mounty z nb to springi obniżające chyba że to ma być cross country 

Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T