lifting nc-ncfl

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

WuBert
Posty: 61
Rejestracja: 27 paź 2012, 20:44
Lokalizacja: Warszawa

02 lut 2013, 17:11

Mam pytanie które zadał mi kumpel i zaczęło to mnie męczyć . Czy da się zrobić lifting nc na ncfl po 2009 bez żadnej większej rzeźby. Czy części od modelu poliftingowego czyli przedni pas z lampami i tylne lampy wchodza do modelu sprzed liftu plug'n'play?
www.offtrack.pl
Awatar użytkownika
skuri
Posty: 404
Rejestracja: 03 lip 2012, 20:39
Lokalizacja: Gdańsk

02 lut 2013, 20:21

Pas przedni, lampy, zderzak przód i tył,progi, lusterka. Zdobycie tych części + koszt lakierowania hmmm....średni pomysł. Nie zapominajmy o wnętrzu. Co do pytania, tak pasuje to P&P
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

02 lut 2013, 21:03

Co do części to ostatnio szukałem zderzaków do siebie i z tego co widziałem to do NC są w takich samych cenach jak do NB/NBfl :shock: Poza tym da się znaleźć element w takim kolorze jaki się ma (chyba że jest to żółty, albo jakiś inny nieypowy :(), więc odpada koszt lakierowania. W NC/ NCfl główna różnica to zderzak przedni i lampy, reszta to raczej szczegóły chyba nie rzucające się w oczy, więc nie wiem czy byłby sens wymieniać.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

02 lut 2013, 23:03

Plus progi z pakietu aero NC sa standardem w NCFL.
Wnikajac w takiego swapa moze sie okazec ze np. wew. plastikowe blotniki sa inne, styropian pod zderzakiem sie rozni, dolna ppokrywa silnika ma inne mocowanie do zderzaka itp. Trzeba by zerknac w serwisowke i porownac wszystkie czesci ale to co skuri wymienil to na bank do wymiany.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Mały Książe
Posty: 2983
Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
Lokalizacja: Planeta B-612

03 lut 2013, 0:20

Alan pisze: Poza tym da się znaleźć element w takim kolorze jaki się ma (chyba że jest to żółty, albo jakiś inny nieypowy :( ), więc odpada koszt lakierowania.

Serio myślisz, że wtedy nie trzeba lakierować i będzie to wszystko miało jeden odcień?
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

03 lut 2013, 10:40

Wierzę że tak :D
Ojciec do swojego samochodu kiedyś kupił zderzak w kolorze i pasuje idealnie, choć lakiernik twierdził, że różnie z tym bywa :roll:
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

03 lut 2013, 11:04

Łukasz Kaszuba pisze:Serio myślisz, że wtedy nie trzeba lakierować i będzie to wszystko miało jeden odcień?


Sprawdzone u mnie :). Srebrnych elementow na szczescie nie brakuje.
Mały Książe
Posty: 2983
Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
Lokalizacja: Planeta B-612

03 lut 2013, 11:04

To miał mega, ale to mega szczęście - często auta, które miałyby nawet taką samą datę produkcji i identyczny przebieg mają na sobie już zupełnie inne odcienie tego samego koloru. Wszystko zależy, gdzie auto jeździło, gdzie stało, jak często było myte, i bardziej czym było myte itp. itd... warunki atmosferyczne.
ODPOWIEDZ