
Czaterja
Kącik dużego spamera
Moderator: Moderatorzy
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Mayk pisze:Ja tam nie wiem czemu wszyscy tak jeżdżą po Matizach, mi się ten samochód nawet podoba![]()
Znajomy miał to autko by było na prawdę wdzięczne
Nie,nie,nie - nigdy więcej w TO(bo samochodem tego nazwać nie idzie) nie wsiądę, chyba że będę w agonalnym stanie po spożyciu alkoholu i będzie mi wszystko jedno. Matizy to mordercy na kołach.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
[OT] fotka powyżej z Kłodzka
[/OT]

Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- Ja_Misiek!
- Posty: 434
- Rejestracja: 03 cze 2009, 13:49
- Model: NB MSM
- Lokalizacja: Milanówek
Dziendobry bardzo!
Czy ktoś jest tu żeglarzem i chce wyczarterowac łódkę na mazurach ?
jak coś to służę, bo muszę niestety odstąpić od czarteru. ekipa mi się wysypała.
http://wakacje.allegro.pl/czarter-jachtu-twister-800n-16-23-07-11-odstapie-i1703307057.html
chyba, ze znajdę tutaj 4-6 chętnych osób to możemy pożeglować
pzdr.
Czy ktoś jest tu żeglarzem i chce wyczarterowac łódkę na mazurach ?
jak coś to służę, bo muszę niestety odstąpić od czarteru. ekipa mi się wysypała.
http://wakacje.allegro.pl/czarter-jachtu-twister-800n-16-23-07-11-odstapie-i1703307057.html
chyba, ze znajdę tutaj 4-6 chętnych osób to możemy pożeglować

pzdr.
- Błaszczykowski
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 sie 2010, 12:02
- Model: NB FL
- Wersja: Memories III
- Lokalizacja: Pruszków
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C19743312.html
w moto.pl dzisiaj przypominaja artykuł z Wysokich Obrotów z 2006 roku, kiedy na autostradzie pobijali rekord predkosci, pamietam to jeszcze z gazety i szczerze polecam!
http://moto.pl/MotoPL/1,88571,10130713,Rekord_predkosci.html

http://moto.pl/MotoPL/1,88571,10130713,Rekord_predkosci.html
miata lov!
artur pisze:pamiętam ten artykuł i rozczarowanie, że zamiast Hayabusy czy MV Agusty F4 wzięli ZZR1400
Hayka prawdopodobnie wykręciła by podobny wynik ale MV Agusta napewno pojechałaby wolniej(nie ta kategoria

Nie słyszałem wcześniej o tym rekordzie. Ciekawy artykuł

Opory przy takich prędkościach są kosmiczne.
Kiedyś czytałem, że Veyron ma nawet specjalnie zaprojektowane wentyle w oponach ze wzmocnionymi sprężynami bo przy prędkościach bliskich maxymalnej siła odśrodkowa kręcących się kół powodowła samoczynne uchodzenie powietrza!

Dla mnie na moto zawsze tornado zaczynało się od licznikowych 270 w górę... 340 czy 350(nawet licznikowe) musi być prawdziwym koszmarem

SPIDI
puszczona ze smyczy Haya powinna polecieć ponad 300km/h ale wiele zależy od warunków testu. w ostatnim porównaniu supersportów (czyli bez Hayki i ZZR) tylko ta nowa beemka złamała 300km/h (ale test robili Niemcy, a im ufać nie można
), ale to właśnie F4 od lat uchodziła za najszybszą szlifierkę i niektórzy twierdzili, że leci nawet i 312 czy 317km/h
tornado to pochodna rozwiązań aerodynamicznych, ale cudów nie ma - żeby nie wiało, musi być tak


Spidi pisze:Dla mnie na moto zawsze tornado zaczynało się od licznikowych 270 w górę
tornado to pochodna rozwiązań aerodynamicznych, ale cudów nie ma - żeby nie wiało, musi być tak

Hayka licznikowo szła gruuubo ponad 300(jeszcze zanim producenci weszli w zmowę blokowania liczników na 299) ale pamiętam, że w kilku testach z fotokomórkami i GPSami wychodziły wyniki rzędu 300-305km/h(+/-5km/h).
BMW RR faktycznie kiedy weszło miażdżyło wszystkie inne litry swoją mocą - żaden z japońców ani włochów nie mógł się z nią równać. Nie wiem jak to się miało do V-maxa bo tu aerodynamika gr kluczową rolę.
F4 to trochę bardziej legenda marki plus ekskluzywność i wypasione graty, do których ludzie starali się na siłę przypisać równie nieprzeciętne osiągi... a prawda była brutalna bo o połowę tańsza japonia jeździła równie dobrze a nawet lepiej.
BMW RR faktycznie kiedy weszło miażdżyło wszystkie inne litry swoją mocą - żaden z japońców ani włochów nie mógł się z nią równać. Nie wiem jak to się miało do V-maxa bo tu aerodynamika gr kluczową rolę.

F4 to trochę bardziej legenda marki plus ekskluzywność i wypasione graty, do których ludzie starali się na siłę przypisać równie nieprzeciętne osiągi... a prawda była brutalna bo o połowę tańsza japonia jeździła równie dobrze a nawet lepiej.

SPIDI
Spidi pisze:Hayka licznikowo szła gruuubo ponad 300
wiem, ale licznik to tylko samopoczucie jeźdźca i możliwość naklejenia sobie stosownej (modnej swego czasu) naklejki

Spidi pisze:pamiętam, że w kilku testach z fotokomórkami i GPSami wychodziły wyniki rzędu 300-305km/h(+/-5km/h).
o tym mówię, Haya miałaby większe szanse na przekroczenie tej prędkości niż ZZR - no ale to takie gdybanie
Spidi pisze:Nie wiem jak to się miało do V-maxa
no właśnie według pomiarów leci regularnie powyżej trzech setek (choć chyba ze zdjętymi lusterkami)
matpilch pisze:o co chodzi z tym 299km/h? nie slyszalem o tym nigdy
to tak jak umowa między Mercem/BMW/Audi, że ich samochody nie będą jeździć szybciej niż 250km/h - chodziło o zapobieżenie "wyścigowi zbrojeń" oczywiście w trosce o nabywców

po wprowadzeniu tej umowy z liczników najszybszych motocykli zniknęły cyfry 300 - analogowe liczniki kończą się na 280, a cyfrowe na 299 - podobno zakładane są też blokady odcinające paliwo tuż przed osiągnięciem 300km/h
jedyną marką produkującą seryjne motocykle, która do tej pory łamała tę zasadę była właśnie MV Agusta, a od roku czy dwóch również BMW
artur pisze:po wprowadzeniu tej umowy z liczników najszybszych motocykli zniknęły cyfry 300 - analogowe liczniki kończą się na 280, a cyfrowe na 299 - podobno zakładane są też blokady odcinające paliwo tuż przed osiągnięciem 300km/h
Ja się z tym odcięciem paliwa nigdy w praktyce nie spotkałem. Też o tym słyszałem ale wszystkie sprzęty, którymi jeździłem i którymi śmigali kumple(oczywiście te będące w stanie pojechac z prędkością rzedu 300-300+) zawsze pokazywały max 299 a potem obroty dalej mniej lub bardziej rosły czyli moto przyspieszało.

Tutaj kumpel na S8 napędzał się ZZRem 1400(trochę telepie powyżej 280)
http://www.youtube.com/user/robnog007#p/a/u/2/xVaMs98T3fE
SPIDI
Spidi pisze:Ja się z tym odcięciem paliwa nigdy w praktyce nie spotkałem
też mi się wydaje, że to taka miejska legenda

tak czy inaczej, 280 czy 300, to nie ma większego znaczenia, największe wrażenie robi i tak sposób w jaki te zabawki przyspieszają

jeśli kogoś interesuje nudne życie pary nudnych studentów w nudnej finlandii - zachęcam do kontaktu z moimi umiejętnościami dziennikarskimi [URL=http://polnocnepilchy.blox.pl/html]TU KL IK AJ[/URL] 

miata lov!
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Zapowiada się gruuubo 

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
ale co tu jezdzi na drogach, łooo. to miasto jest mniejsze niz chorzów a widziałem juz NB, 3 z3, ze 2 subaru sti, 4 jaguary xk8, m5 na niesamowitej feldze, porzadnie zmodyfikowaną supre i uturbionego is300
w 3 dni omg

miata lov!