JanKowalski pisze:. Na serio silniki z S2000 sa tak malo odporne? Wiem, ze maja problemy z olejeniem, ale to sie chyba rozwiazuje przegrodami w misce oraz pilnowaniem stanu oleju na max.
Nie jest tak źle. Po prostu jeśli chodzi o jazdę torową , to bardziej cenione są jednostki K20, uchodzące za bardzo odporne na ciężkie traktowanie, podatne na mody "wokół silnika" które dają relatywnie dużą moc/moment przy dość niskich kosztach inwestycji i małym ryzyku - że coś się wysypie na pierwszym lepszym upalaniu . Przykładem jest silnik K20A2 - który po kilku prostych modyfikacjach (komp Hondata / wiązka, kolektor dolotowy / wydech) + strojenie generuje moc na poziomie 230-250 KM , i jeździ bez większych problemów , co przy silniku Fxx nie jest już tak banalnie proste ...
Odpowiedz sobie na pytanie czego oczekujesz od auta i co chcesz z nim robić - a wnioski przyjdą same ...