szymon1984 pisze:CX-9 nie spełnia od stycznia norm emisji spalin (Euro 5)
ale wcześniej można było, te serie wyprzedażowe schodziły super, a mimo to mazda nie wprowadziła modelu do stałej oferty
szymon1984 pisze:Nikt się tym autem nie interesował w wersji podstawowej
to nadal nie wyjaśnia niechęci do zaproponowania topowej wersji 2.0 z soft-topem
szymon1984, ja rozumiem, że ktoś w maździe siedzi i "się zna" na tym co robi - nie kwestionuję tego w żaden sposób. zastanawiam się tylko jakim problemem jest wprowadzenie do oferty większej ilości modeli - czy to aż tak duży koszt? i tak takich mx-5 czy rx-8 (do zeszłego roku) nie trzymacie na stocku w strasznych ilościach, takie modele są pewnie ciągnięte z magazynów europejskich (czy nie?). wciągnięcie takich modeli do oferty to koszt strony internetowej i broszur, a i tak w przypadku zainteresowania określonym modelem, w określonym kolorze klient musi często zaczekać na sprowadzenie takiego egzemplarza z magazynu. a i tak najczęsciej się "nie da", bo "taki mamy rynek". tego jako laik nie mogę zrozumieć
modelowym przykładem jest toyota (choć w kwestii wyposażenia akurat), która nie ma o ofercie modeli z fabrycznie montowanym szyberdachem (corolla czy avensis np.) - wiem, że takie wyposażenie w Polsce nie jest poważane, ale jeśli klient chce, to czemu dealer twierdzi, że nic z tego?
