Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?

PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

przemek_w
Posty: 267
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:11
Lokalizacja: Warszawa

15 lut 2011, 19:19

sleven pisze:siechu, Ta pierwsza phoenix też już była, pojawiła się chyba latem, potem też parę razy. Oglądałem ją tak zupełnie na luzie, na moje oko nie było nic podejrzanego. Generalnie łądnie się prezentuje- phoenix w titanium gray to moja ulubiona wersja. Felgi są nieoryginalne i trochę zniszczone. Środek zadbany. Facet ściągnął ją ponoć w lutym 2010 dla siebie, ale mało co nią jeździ więc wydaje mi się, że kupiona była okazyjnie aby sobie pojeździć ciut i przehandlować. P.S. Na samym początku była wystawiana za 28tys. Zobaczyć warto, ale jak to przy zakupie na otomoto/allegro podjazd na warsztat i dokładna inspekcja obowiązkowa! Edit: no szkoda że 1.6... ;-)


Potwierdzam. Ogłoszenie z tymi zdjęciami kojarzę z zeszłego roku. Też się nią wstępnie interesowałem, ale jak dla mnie było za daleko, żeby jechać ją obejrzeć. Wówczas sprzedającym również była osoba prywatna.
Była: MX5 NBFL 1,8 Phoenix
Jest: MX5 NC 2.0 3rd Generation Limited Edition (Launch Edition)

Suddenly you feel like you are the best driver in the world. But let’s be honest, you’re probably not.
siechu
Posty: 63
Rejestracja: 14 gru 2008, 11:02
Model: Inny
Wersja: E91
Lokalizacja: Łódź

16 lut 2011, 10:56

dzięki !
a czy w tej NC nie brakuje czasem halogenów? czy to normalne? bo niektóre ogłoszenia z NC też ich nie mają np z roadstery.pl jest NC też bez halogenów.
kulkas
Posty: 253
Rejestracja: 05 sie 2009, 11:30
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

16 lut 2011, 12:05

@siechu,
Halogeny to dodatkowe wyposażenie, nie wszystkie NC je mają.
Mnie bardziej zastanawia tylny zderzak, ma jakąś dziwną nakładkę. Ciekawy też jestem co sprzedający miał na myśli pisząc w ogłoszeniu że lakier to kameleon.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

16 lut 2011, 14:26

kulkas pisze:Ciekawy też jestem co sprzedający miał na myśli pisząc w ogłoszeniu że lakier to kameleon.

Bo faktycznie w sloncu tenże grafit delikatnie mieni sie odcieniami fioletu. Naprawde ciekawy kolor a zdjecia nie oddaja jego uroku. Mimo iz sam nie jestem fanem szarych aut to ten kolor jest naprawde fajny.
Mnie bardziej zastanawia tylny zderzak, ma jakąś dziwną nakładkę.

Nakladka to nazjwyklejsza produkcja mazdy z katalogu akcesoriów dodatkowych, niedawno byly do kupienia w bardzo atrakcyjnych cenach ( chyba ok 350 zl) http://phwt.mazda.pl/pl/pl/MX5/1/AccessoryDetails/02d356ad-baa4-4904-9cc6-4843df382f2e
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
BORO
Posty: 669
Rejestracja: 17 lip 2008, 13:44
Model: NB
Lokalizacja: Wuwua

16 lut 2011, 20:03

Ktoś widział lub ma możliwość choćby rzucić okiem na tą?

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16900066.html


Obrazek

[ Dodano: 16-02-2011, 21:12 ]
Tia.... już widzę chyba że nie ma sensu bo to ta sama ;]
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16916563.html
Dlaczego MX-5? --> http://www.youtube.com/watch?v=m67ZMn0tzg8#t=5m28s
macnaze
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2011, 19:24
Lokalizacja: Łódź

16 lut 2011, 20:42

hej nikt nic nie wie o tej czerwonej madzi z Opola siedem postów wyżej?
na zdjęciach taka ładna :grin: no i ma klimatyzację
dajcie znać co wiecie/myślicie
dzięki
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

16 lut 2011, 20:58

macnaze, wiem że stoi na allegro już z rok i jakoś nie może znaleźć nowego właściciela.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
macnaze
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2011, 19:24
Lokalizacja: Łódź

16 lut 2011, 22:28

no to pewnie ma jakiś feler :cry: tylko nie wiadomo czy coś poważnego?
scotch
Posty: 287
Rejestracja: 13 maja 2010, 9:07
Model: NA
Lokalizacja: Egiertowo

17 lut 2011, 18:50

BORO pisze:Ktoś widział lub ma możliwość choćby rzucić okiem na tą?

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16900066.html

[ Dodano: 16-02-2011, 21:12 ]
Tia.... już widzę chyba że nie ma sensu bo to ta sama ;]
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16916563.html


BTW duperele we wlocie powietrza raczej nie pomagają jej w chłodzeniu :kciukdol: Środek, tzn. decha sprzed liftu 1994 (no chyba że się mylę)
rafik14
Posty: 1414
Rejestracja: 20 kwie 2009, 19:59
Lokalizacja: Poznań

17 lut 2011, 19:07

scotch pisze:
BORO pisze:Ktoś widział lub ma możliwość choćby rzucić okiem na tą?

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16900066.html

[ Dodano: 16-02-2011, 21:12 ]
Tia.... już widzę chyba że nie ma sensu bo to ta sama ;]
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16916563.html


BTW duperele we wlocie powietrza raczej nie pomagają jej w chłodzeniu :kciukdol: Środek, tzn. decha sprzed liftu 1994 (no chyba że się mylę)


nie mylisz się....decha nie z tego rocznika....no chyba że końcówka kolekcji :turla:
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

17 lut 2011, 19:31

scotch pisze:
BORO pisze:Ktoś widział lub ma możliwość choćby rzucić okiem na tą?

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16900066.html

[ Dodano: 16-02-2011, 21:12 ]
Tia.... już widzę chyba że nie ma sensu bo to ta sama ;]
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16916563.html


BTW duperele we wlocie powietrza raczej nie pomagają jej w chłodzeniu :kciukdol: Środek, tzn. decha sprzed liftu 1994 (no chyba że się mylę)


A kierownica z 323 F BG :wink: Coś tu było rzeźbione :???:
julas.wrc
Posty: 60
Rejestracja: 13 lip 2010, 17:47
Lokalizacja: Bydgoszcz

17 lut 2011, 19:36

Chciałbym zapytać o ten model...

[URL=http://img10.imageshack.us/i/1459453881.jpg/]Obrazek[/URL]

http://moto.allegro.pl/kultowa-mazda-mx5-1-6-nardi-design-i1459453881.html

Pozdrawiam !!!
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

17 lut 2011, 19:59

7 zdjęć środka i jedno ukazujące auto z zewnątrz.. :???:

Szpary między maską a zderzakiem i błotnikiem nie wyglądają zachęcająco, choć oczywiście nie skreśla to całkowicie tego egzemplarza. Poproś właściciela o więcej zdjęć auta a nie jego środka, bo po tych można stwierdzić tylko że to wersja Phoenix z prawdopodobnie klepanym przodem :wink:
julas.wrc
Posty: 60
Rejestracja: 13 lip 2010, 17:47
Lokalizacja: Bydgoszcz

17 lut 2011, 20:18

Blade pisze:7 zdjęć środka i jedno ukazujące auto z zewnątrz.. :???:

Szpary między maską a zderzakiem i błotnikiem nie wyglądają zachęcająco, choć oczywiście nie skreśla to całkowicie tego egzemplarza. Poproś właściciela o więcej zdjęć auta a nie jego środka, bo po tych można stwierdzić tylko że to wersja Phoenix z prawdopodobnie klepanym przodem :wink:


też tak mi się wydaje
BORO
Posty: 669
Rejestracja: 17 lip 2008, 13:44
Model: NB
Lokalizacja: Wuwua

18 lut 2011, 9:23

rafik14 pisze:
scotch pisze:
BORO pisze:Ktoś widział lub ma możliwość choćby rzucić okiem na tą?

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16900066.html

[ Dodano: 16-02-2011, 21:12 ]
Tia.... już widzę chyba że nie ma sensu bo to ta sama ;]
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C16916563.html


BTW duperele we wlocie powietrza raczej nie pomagają jej w chłodzeniu :kciukdol: Środek, tzn. decha sprzed liftu 1994 (no chyba że się mylę)


nie mylisz się....decha nie z tego rocznika....no chyba że końcówka kolekcji :turla:


Dzięki za info - musiała być nieźle rzeźbiona że ktoś kupił, prawdopodobnie wjechał na warsztat ..i zaraz zprzedaje ;)

Możecie przy okazji podesłać link do info jakie są róznice w tych deskach? - Nie wiedziałem że były różne środki w NA..
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

18 lut 2011, 9:38

BORO pisze:Możecie przy okazji podesłać link do info jakie są róznice w tych deskach? - Nie wiedziałem że były różne środki w NA..

Lift był w 95 roku. Przeliftowa wygląda tak jak ta powyżej. Późniejsze są trochę podobne do deski w NB (z poduszką pasażera). Pogrzeb po naszych samochodach, wątek Rafala na przykład albo Vertigo z tego co pamiętam. Albo mój Ptaszor. Oprócz deski wizualnie zmienione były fotele (na wersję z oddzielnymi zagłówkami), lampka przeniesiona pod lusterko i takie drobiazgi.
Co do tej powyższej, to może być oryginalna deska. 1995 to może być produkcja 1994 albo taka przejściówka na zakładkę.

Po
eM
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 9:40 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

18 lut 2011, 9:40

BORO pisze:Możecie przy okazji podesłać link do info jakie są róznice w tych deskach? - Nie wiedziałem że były różne środki w NA..


The 94+ dash includes a passenger side airbag and more dashboard padding. So radio surround is completely different. So are the glove compartments, glove compartment handle and latch, door cards and arm rests. From 94 on there's a passenger compartment stiffener behind the seats, so the plastic panels are cut out differently to fit this.

Exhaust is different because the 1.8L is longer, the header, cat, have slightly different angles on the flanges. I hear the pulleys in the alternators are different too. 1.8l have a little water cooled oil cooler at the base of the oil filter, so that might affect which filters fit.

I thought the caliper brackets were different, but pads and calipers were the same. But I have seen different listings for pads between 90-93 and 94+ so I bet you're right.

The 1.8l's have a harmonic balancer in the diff input shaft and different years of 1.8l have different stub axle designs. It's best to transplant the entire diff/axle assembly as a unit. I understand axle nuts are different too.


[url]http://miataclubofhawaii.com/forum/showthread.php?t=1593[/url]

pewnie na miata.net ten temat jest lepiej opracowany, ale teraz go nie mogę znaleźć
BORO
Posty: 669
Rejestracja: 17 lip 2008, 13:44
Model: NB
Lokalizacja: Wuwua

18 lut 2011, 10:27

artur, dzięki
Dlaczego MX-5? --> http://www.youtube.com/watch?v=m67ZMn0tzg8#t=5m28s
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

18 lut 2011, 10:39

artur pisze:From 94 on there's a passenger compartment stiffener behind the seats, so the plastic panels are cut out differently to fit this.

Exhaust is different because the 1.8L is longer, the header, cat, have slightly different angles on the flanges. I hear the pulleys in the alternators are different too. 1.8l have a little water cooled oil cooler at the base of the oil filter, so that might affect which filters fit.

I thought the caliper brackets were different, but pads and calipers were the same. But I have seen different listings for pads between 90-93 and 94+ so I bet you're right.

The 1.8l's have a harmonic balancer in the diff input shaft and different years of 1.8l have different stub axle designs. It's best to transplant the entire diff/axle assembly as a unit. I understand axle nuts are different too.

To jest porównanie wersji US, gdzie od 1994 nie było już wersji 1.6 - stąd mowa o rozpórkach, wydechu i napędzie.
Tak wyglądała decha w NA po lifcie (nie licząc audio :wink: ):
Obrazek
I know I get a lot of stick from the other two idiots about thinking this, but the MX-5 is a car that smiles when you drive it. It wants to be driven, in the way that those husky dogs actually enjoy pulling sledges. - James May
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

18 lut 2011, 10:48

spilner pisze:To jest porównanie wersji US, gdzie od 1994 nie było już wersji 1.6 - stąd mowa o rozpórkach, wydechu i napędzie.


prawda, zapomniałem dać stosownego disclaimera :wink:
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
Tycjan
Posty: 1053
Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
Model: NB MSM
Wersja: Mazdaspeed
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

19 lut 2011, 9:02

majkel_c pisze:
BORO pisze:Możecie przy okazji podesłać link do info jakie są róznice w tych deskach? - Nie wiedziałem że były różne środki w NA..

Lift był w 95 roku. Przeliftowa wygląda tak jak ta powyżej.


Tzw. lift w wersji NA (jeśli tak to można nazwać - ale roboczo niech tak będzie), był w roku 1994. W tym samym roku wszedł nowy silnik 1.8 (133KM), który jeszcze przez 4 miesiące był dostępny z wersją wnętrza NA przed lift`em. Jeden z naszych forumowiczów K_uba ma takie auto. Proszę bardzo http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=3403&highlight=niekt%F3rzy

ps. mx-5 NBFL Phoenix z poniższego linku
http://moto.allegro.pl/ku...1459453881.html
wygląda jak po zderzeniu czołowym, radzę dobrze obejrzeć auto przed ewentualnym zakupem.[/b]
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
JTMX-5NBFL
Posty: 385
Rejestracja: 23 lut 2007, 22:54
Lokalizacja: żegnam wszystkich

19 lut 2011, 10:36

Tycjan pisze:ps. mx-5 NBFL Phoenix z poniższego linku
http://moto.allegro.pl/ku...1459453881.html
wygląda jak po zderzeniu czołowym, radzę dobrze obejrzeć auto przed ewentualnym zakupem.[/b]


Proszę o analizę swojej wypowiedzi.
Czasami mam wrażenie, że zbyt szybko Forumowicze przekreślają niektóre auta, które wcale nie muszą być po zderzeniu z czołgiem, a jedynie fotografia przekłamuje. A tym bardziej jak można ocenić po jednym małym zdjęciu...
Także myślę, że należy podchodzić z takimi opiniami ostrożnie, gdyż całkiem przypadkowo, możemy dobre auto "zezłomować"...
Najlepszą oceną auta jest podróż i oględziny na żywo, jeśli oko nie wychwyci, to czujnik wykaże. A jeśli auto względem czujnika okazuje się nienaganne, to zostaje nam serwis, który wie gdzie zajrzeć i wówczas z ręką na sercu możemy jechać do banku po kasę.
No cóż, jeśli chcemy czuć wiatr we włosach a moc mam być z nami to należy poświęcić na to trochę czasu!
Żałuję że mieszkam w Poznaniu, albo inaczej.... żałuję, że jeżdżę mx-5, albo jeszcze inaczej.... szkoda, że te auto jest takie tanie, bo zaczynają nim jeździć niewłaściwi ludzie!
macnaze
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2011, 19:24
Lokalizacja: Łódź

19 lut 2011, 15:34

Postanowiłem: to ma być NA :grin: ale taka żeby można trochę pojeździć w miarę bezawarynie
Odpuszczam klimatyzację bo boję się, że nie doczekam
Na razie mam na oku trzy może ktoś coś o nich wie?
Z góry wilekie dzieki za pomoc
ps a może ktoś coś wie o jakiejś innej godnej uwagi?
Pani Biała: http://otomoto.pl/mazda-mx-5-stan-bdb-zadbana-C15370661.html
Pani Czerwona: http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C14410243.html
Pani Granatowa: http://www.mx5-centrum.pl/news.php?id_n=33&id=1
Załączniki
biala01.JPG
Pani Granatowa: http://www.mx5-centrum.pl/news.php?id_n=33&id=1
czerwona01.JPG
Pani Czerwona: http://otomoto.pl/mazda-mx-5-C14410243.html
granatowa01.JPG
Pani Biała: http://otomoto.pl/mazda-mx-5-stan-bdb-zadbana-C15370661.html
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

19 lut 2011, 22:53

JTMX-5NBFL pisze:No cóż, jeśli chcemy czuć wiatr we włosach a moc mam być z nami to należy poświęcić na to trochę czasu!

:kciuk: (podobają mi się nowe emotki :razz: )
macnaze pisze:Na razie mam na oku trzy może ktoś coś o nich wie?

Co prawda nic o nich nie wiem, ale wszystkie na zdjęciach są ładne. Zacząłbym od obejrzenia tej z Wrocławia, różnica w cenie niewielka a jakby nie było to fabryczne 1.8 po lifcie.
macnaze pisze:Odpuszczam klimatyzację bo boję się, że nie doczekam

Klimę zawsze możesz później dołożyć.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

20 lut 2011, 1:23

majkel_c pisze: Zacząłbym od obejrzenia tej z Wrocławia, różnica w cenie niewielka a jakby nie było to fabryczne 1.8 po lifcie.


Crashpol to zdecydowanie NIE jest najlepszy adres do kupowania Miaty, nie chce zbyt dużo pisać na forum publicznym, w dużym skrócie - kłamcy i kombinatorzy, są na naszym forum ludzie oszukani przez tą firemkę.

Mogę w tygodniu to auto obejrzeć, macnaze zgłoś się na priv jeżeli jesteś zainteresowany.

/OT

majkel_c pisze:Klimę zawsze możesz później dołożyć.


Do NA to chyba nie jest taki spacerek, z tego co rozkminiałem nie jest to P&P (przy zakupie klimy z NB), ale chętnie się dowiem się więcej, bo klima w Miacie to chyba jedyna rzecz "nie performance" jaką chciałbym dołożyć jeżeli moja zostanie u mnie na dłużej.

/koniec OT

Pozdrawiam
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Lukjor
Posty: 204
Rejestracja: 13 lip 2010, 13:57
Lokalizacja: W-wa/Białołęka

20 lut 2011, 8:33

hella_flush pisze:Crashpol to zdecydowanie NIE jest najlepszy adres do kupowania Miaty, nie chce zbyt dużo pisać na forum publicznym, w dużym skrócie - kłamcy i kombinatorzy, są na naszym forum ludzie oszukani przez tą firemkę.


Myślę że nie powinno się uogólniać, szczególnie biorąc pod uwagę iż jest to forum publiczne. Sam od nich brałem Miatę i nikt nie próbował mnie oszukać czy naciągnąć. Jedyne co można im zarzucić to niezbyt miły właściciel z którym trzeba umieć się dogadać ;)
Na pewno warto pojechać i obejrzeć co mają w ofercie, ja mam zasadę, że przy kupnie używanego samochodu nawet od "najuczciwszej" firmy na świecie jadę do warsztatu i sprawdzam co się kupuje. A potem już tylko :poslizg:
"Wydałem mnóstwo kasy na alkohol, laski i szybkie samochody, resztę po prostu zmarnotrawiłem..." - George Best :D
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2011, 9:57

hella_flush pisze:Crashpol to zdecydowanie NIE jest najlepszy adres do kupowania Miaty, nie chce zbyt dużo pisać na forum publicznym, w dużym skrócie - kłamcy i kombinatorzy, są na naszym forum ludzie oszukani przez tą firemkę.

No i właśnie w tym problem. Ja na forum pamiętam jedynie dobre opinie o tej firmie. Nie było nikogo chyba kto mając jakieś kiepskie wrażenie napisał by to publicznie. Dobrze byłoby się wreszcie zdecydować, albo piszemy o co chodzi, albo nie piszemy wcale. W innym przypadku to normalne szkalowanie.
Btw, powyżej nie pisałem o firmie jako takiej (bo ich nie znam) tylko o tym że warto się tym samochodem bliżej zainteresować. Niezależnie gdzie stoi.
hella_flush pisze:Do NA to chyba nie jest taki spacerek

Taki sam spacerek jak do NB. Tylko używasz części z NA. Albo jako używanego kitu (trochę trudniej znaleźć) albo skompletowanego po kawałku. Trzeba tylko uważać żeby był R-134, bo starsze egzemplarze miały R-12.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Aro
Posty: 1215
Rejestracja: 03 wrz 2009, 15:39
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2011, 12:09

Crashpol jak sama nazwa wskazuje, nie handluje samochodami bezwypadkowymi. Więc warto poprosić o zdjęcia z przed naprawy...
Były NA 1,6; NB 1.8
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

20 lut 2011, 12:27

majkel_c pisze: Dobrze byłoby się wreszcie zdecydować, albo piszemy o co chodzi, albo nie piszemy wcale. W innym przypadku to normalne szkalowanie.


Ok, jak właściciel będzie chciał to napisze więcej - ale sprzedano mu Miracle 1.8 z 5-biegową skrzynią (i to "dziwną"), które miało być kosmetycznie uszkodzone a okazało się, prawie całe malowane. To nie jedyna negatywna opinia o tej firmie jaką znam.

majkel_c pisze:Taki sam spacerek jak do NB. Tylko używasz części z NA. Albo jako używanego kitu (trochę trudniej znaleźć) albo skompletowanego po kawałku. Trzeba tylko uważać żeby był R-134, bo starsze egzemplarze miały R-12.


No właśnie wszystko na co trafiam to graty do NB, dzieki za info.

Pozdrawiam
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Aro
Posty: 1215
Rejestracja: 03 wrz 2009, 15:39
Lokalizacja: Warszawa

20 lut 2011, 15:36

hella_flush pisze:Ok, jak właściciel będzie chciał to napisze więcej - ale sprzedano mu Miracle 1.8 z 5-biegową skrzynią (i to "dziwną"), które miało być kosmetycznie uszkodzone a okazało się, prawie całe malowane. To nie jedyna negatywna opinia o tej firmie jaką znam.


I bez Torsena...
Były NA 1,6; NB 1.8
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
ODPOWIEDZ