NC a uturbienie

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

jabol
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2010, 21:55

09 cze 2010, 23:44

Fiveopac pisze:Pieknei, gratulacje, wrzuc jakas obszerniejsza relacje z opisem w dziale "Nasze samochody" :) z przyjemnoscia poczytalbym troche wiecej konkretow jakich gratow uzyliscie. Na czym jest zestrojony silnik? Troche dziwi mnie niski moment obrotowy jak na ta moc, czy posiadasz wykres?


to zalezy co chcesz.... silnik przy obecnym osprzecie bez wysilku daje okolo 450 Nm i 350 KM. Tylko ja ten samochod eksploatuje dosyc intensywnie. Moc mi potrzebna jest do sprawnego wyprzedzania, a nie do chwalenia sie parametrami. Wykresy mam i to z kazdego etapu strojenia. Moment i moc zostala ograniczona do poziomu ktory daje wzgledne bezpieczenstwo ze nic sie nie rozleci. To i tak jest 2-krotny wzrost w stosunku do wartosci fabrycznych. Wyszedl z tego fajny gadzet, nie rozniacy sie niczym od seryjnego z wygladu, do momentu kiedy nie zajrzysz pod maske. Chociaz pod maska jest to tez tak zrobione, ze jak sie nie wiesz co ten samochod powinien tam miec to tez sie nie zorientujesz ze cos jest nieseryjne. Jedynie niebieski kolor rur moze sugerowac ze cos bylo zmieniane.
Auto ma robiony na zamowienie wydech i kolektor dolotowy. Wydech jest cichy, co pozwala na pokonywanie dlugich tras bez dyskomfortu. Reszta to zakupione czesci tuningow0e. To chyba byl pionierski projekt w Polsce na tym modelu, ale wyszedl bardzo dobrze ;-
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

10 cze 2010, 0:01

ależ wyczerpująca odpowiedź..... :mrgreen: masa konkretów, szczegółów i wykresów.....
jabol
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2010, 21:55

10 cze 2010, 0:15

irakleo pisze:ależ wyczerpująca odpowiedź..... :mrgreen: masa konkretów, szczegółów i wykresów.....

;-)
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

10 cze 2010, 0:42

jabol pisze:Moc mi potrzebna jest do sprawnego wyprzedzania, a nie do chwalenia sie parametrami.

Akurat do sprawnego wyprzedzania potrzebny Ci jest przede wszystkim moment obrotowy a nie moc... :roll:

Również nalegam na założenie odpowiedniego wątku o aucie w odpowiednim dziale, w którym znalazłyby się jakieś wykresy obecnego setup'u... :wink:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

10 cze 2010, 0:50

Dżunior pisze:
jabol pisze:Moc mi potrzebna jest do sprawnego wyprzedzania, a nie do chwalenia sie parametrami.

Akurat do sprawnego wyprzedzania potrzebny Ci jest przede wszystkim moment obrotowy a nie moc... :roll:


Wyjąłeś mi to z ust.

Swoją drogą chwilowo to chwalenie się dla idei chwalenia się. Jak bym podniósł doładowanie... a my chcemy tu poznań szczegóły operacji i co dokładnie zostało zrobione - pewnie szczególnie five, który jak tylko pogoda się zacznie psuć rozbebeszy swoją czerwoną :mrgreen:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3655
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

10 cze 2010, 6:13

od samego początku odnoszę wrażenie że kolego jabol, niestety ale chyba sam nie wiesz zbyt wiele o swoim własnym aucie prócz tego że zostało "stjuningowane" "gadżet" "sportowe" "na zamówienie" "moc" "super mega emce".. no nie NO OFFENCE, nie ponosi mnie, tylko że.. krzykliwe hasła o "super gadżetach" tutaj nikogo nie ruszają, bo strzele że.. z dobre 10osób jak nie 15 czynnie udzielające się na forum posiada : "wydechy, kolektory, etc. etc. robione na zamówienie" "tjuningowe/sportowe" jak zwał tak zwał "dodatki", a móc wielu samochodów od wartości Twojej wiele nie odstaje.. tylko po co komu 300PSiaków w NA czy NB którymi poruszają się na co dzień. Przynajmniej ja tak to widzę.

Natomiast Kolega Five, czego nie masz świadomości to prekursor "turbienia" miat w polsce, był 1, najmocniejszy, i nadal auto pozostawało w pełnej funkcji "wycieczkowozu", nadal jest póki oficjalnie nic nie wiadomo czarno na białym;) stąd te szczegółowe pytania, może poczułeś się zaszczuty, ale poziom forum od czasów... bardzo nie dawnych pod względem mocy i ich rasowania bardzo awansował za sprawą użytkowników i ich douczenia i wdrożenia, stąd "ciepłe hasła" raczej tylko śmieszą grono zainteresowana.. mam nadzieję że mnie nie wyklniesz myślowo ale to taki mój komentarz z boku.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
dan
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2008, 13:40
Lokalizacja: Warszawa

10 cze 2010, 7:53

A ja odnoszę wrażenie, że się czepiacie. Zejdzcie z człowieka, fakt jest taki, że to 1 tak
zdłubana NC w PL i chyba najmocniejszy MX na forum ? Wcale się nie dziwne, że kolega się chwali, jest czym :roll:

A Wy łapiecie za słówka, że moment nie moc, przecież wiadomo o co chodziło autorowi.

NC jest zwinne w serii, więc 300 konne musi po prostu wymiatać. Tego faktu nic nie zmieni,
więc po co tu się zasłaniać kolegą Five i gadać coś w stylu "my też mamy szybkie miaty,
robimy je sami, a Ty tylko zapłaciłeś więc się nie znasz" ... kolejny raz jak w piaskownicy :roll:

Polecam troszkę przyjaźniej witać nowych, bo nie robicie atmosfery sprzyjającej rozrastaniu klubu.

Peace :mrgreen:
Pozdrawiam,
Bartek
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

10 cze 2010, 8:07

grzes pisze:od samego początku odnoszę wrażenie że kolego jabol, niestety ale chyba sam nie wiesz zbyt wiele o swoim własnym aucie prócz tego że zostało "stjuningowane" "gadżet" "sportowe" "na zamówienie" "moc" "super mega emce"..

bez czepiania się ale..... ja też odnoszę takie wrażenie....salonowe auto przetransportowano do tuningowego warsztatu i zmodyfikowano za big kasę - grunt żeby miało do oporu mocy i momentu, a co w nim siedzi i jak jest zrobione nie ma znaczenia dla właściciela :wink:
dan
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2008, 13:40
Lokalizacja: Warszawa

10 cze 2010, 8:13

No i co z tego, nie każdy musi się na tym znać i dłubać samemu. Poza tym trudno, żeby projekt robiony przez dealer'a Mazdy nie miał robić dużo szumu :roll: w końcu po coś to zrobili, nie ?

Jak to się mówi 'kto bogatemu zabroni' :mrgreen:
Pozdrawiam,
Bartek
Dizajer
Posty: 1101
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:04
Lokalizacja: Poznań / Kujawy
Kontakt:

10 cze 2010, 8:40

zluzujcie kalesony chłopaki
Robienie przy aucie wszystkiego samemu to nie jedyna słuszna droga, nie każdemu się to opłaca, nie każdy chce tracić nerwy i czas.
Weźcie pod uwagę że dla niektórych oddanie fury do warsztatu to może być wręcz tańsze rozwiązanie.
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

10 cze 2010, 9:22

Hej, jasne że nie trzeba wszystkiego robić samemu. Ale że to pionerski projekt w polsce, jak już ktoś zauważył i przy okazji bardzo fajne efekty - chcielibyśmy się po prostu dowiedzieć, co jest pod maską, a że "dolot zrobiony na zamówienie" i że "wydech zrobiony na zamówienie" to oczywiste. Więc bez złośliwości, zazdrości, osobistych wycieczek itp. chcemy po prostu się dowiedzieć coś o nim więcej :wink:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

10 cze 2010, 9:39

Może dajcie człowiekowi trochę spokoju? To nadal tylko jego sprawa, jeśli będzie chciał coś więcej napisać na pewno to zrobi.

Peace! :cool:
110@???KM
134@???Nm
robacek
Posty: 171
Rejestracja: 23 maja 2010, 21:33
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

10 cze 2010, 16:47

Śmiech na sali Panowie..

Jesli ktos chce miec zdlubany samochod a sie na tym nie zna to powierza to profesjonalistom. Five jest takim profesjonalistą to robi to sam. Ma do tego sprzęt warunki i wiedze. sa ludzie ktorym bardziej oplaca sie spedzic ten czas w pracy i zaplacic komus i nie musza sie znac na budowie silnika. to tak jakby mnie ktos zapytał o car audio w samochodzie i sie oburzyl ze mam w dupie jak sie nazywają użyte kable czy cos..

Gratuluje bardzo szybkiego autka. 450momentu robi spore wrazenie tyle chyba ma 4.4 v8 przy ~290hp. wiec moment napewno musi robic robote. jak z trakcją? jakie kola i opony? dyfer? i generalnie juz na 3 jest trakcja czy jak?:)
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3655
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

10 cze 2010, 17:39

dan pisze:No i co z tego, nie każdy musi się na tym znać i dłubać samemu. Poza tym trudno, żeby projekt robiony przez dealer'a Mazdy nie miał robić dużo szumu w końcu po coś to zrobili, nie ?

to przecież wystarczy to napisać a nie owijać bokiem okiem, kto zabrania jasno wyjaśnić:
nie wiem co tam siedzi, nie interesuje mnie to, ważne że jeździ i tyle.
dmk pisze:chcielibyśmy się po prostu dowiedzieć, co jest pod maską, a że "dolot zrobiony na zamówienie" i że "wydech zrobiony na zamówienie" to oczywiste.

nic więcej nie trzeba dodawać!
robacek pisze:Jesli ktos chce miec zdlubany samochod a sie na tym nie zna to powierza to profesjonalistom.

przecież nikt tego nie podważa, ale skoro się chce włączyć do pewnej społeczności zainteresowanej w takiej a nie innej tematyce, to korona z głowy nie spada odpowiedzieć na jasno postawione pytania, bo nikt nie lubi jak na pytanie:
przepraszam a ile to kosztuje?" dostaje odpowiedź, "Paaaanie okazja, taniej Pan nie znajdzie".
jedni lubią lizać... a inni chcą przeczytać konkret CO TAM SIEDZI i nie ma tutaj znaczenia kto i jak robił samochód więc nie wchodźcie na tematy które nic nie wnoszą.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

10 cze 2010, 20:49

Ejze luzujta chlopaki, sam gdybym mial wolny kesz na oddanie nc w rece zawodowcow z przyjemnoscia bym to zrobil i zyskal kupe bezcennego czasu i mniej problemow aczkolwiek lubie dlubac w swoim aucie i napewno bym sie torche wtracal do pracy zawodowcow lub kupil gotowy kit i sam go wlozyl (dopracowanie "wlasnorecznego" projektu to jakies 2 lata :P )
Nie trzeba przeciez wiedziec co siedzi pod maska by byc szczesliwym z posiadanej mocy ale w przypadku tego forum faktycznei wiele osob interesuje sie faktami i sa one bardzo mile widziane.

jabol, nie łam sie, jestes tu bardzo mile widziany i skrob swoj temat i zapytaj chlopakow z promotora o szczegoly zeby nakarmic nasz glod. rzuc wykres bo jest napewno bardzo ciekawy szczegolnie przez ten moment przy tej pojemnosci i stopniu kompresji (tloki chyba nie odprezyly bardziej niz 9.4?).
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
transporterdriver
Posty: 378
Rejestracja: 02 lip 2009, 0:02
Model: NA
Wersja: 1.6 90km
Lokalizacja: Toruń

20 cze 2010, 22:03

Nowa NC i 300 koni w miatce <buja w obłokach> chyba bym nawet tego nie wykorzystał jak należy :mrgreen: super auto :)
Mazda mx-5 1.6 115 km - przeszłość
Mazda mx-5 1.6 90 km - teraz :)
jabol
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2010, 21:55

25 cze 2010, 12:25

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Chwile się nie odzywałem bo niestety byłem zajęty. Bardzo mnie cieszy ze mój post wywołał taką burzę. Na wstępie chciałem podziękować tym osobą które podchodzą do tematu na luzie. Dan, Dizajer, Mayk, Robacek, Fiveopac, TransporterDriver, dzieki za słowa wsparcia ;-)
Atakujące mnie posty mnie serdecznie rozbawiły. Więc napiszę kilka słów.
Po pierwsze nie napisałem posta, aby się chwalić. Wszedłem na stronę, zobaczyłem ze jest dyskusja o moim samochodzie, wiec napisałem ze projekt jest już ukończony. Czy mam wiedze na temat samochodów czy też nie? Nie mi to oceniać. Jednak wydaje mi się ze na pewno mam większą od forumowiczów, którzy piszą, ze w samochodzie najlepiej dłubać samemu, a kto nie dłubie to się nie zna. Chciałbym uświadomić specjalistą, którzy przez tuning rozumieją wymianę końcówki wydechu i zamontowanie „sportowego filtra powietrza”, że aby dokonać takiej przebudowy silnika to trzeba mieć profesjonalnie wyposażony warsztat. Wyjęcie całego silnika, wymiana tłoków, wału, kolektorów wydechu i skrzyni wymaga sprzętu – nie wspominając o późniejszym strojeniu elektroniki, do czego jest potrzebne oprogramowanie. Oczywiście wszystko można zrobić metodą chałupnicza w garażu, korzystając z prostych narzędzi i domowego komputera z pirackim oprogramowaniem, którego pełno w sieci. Pewnie ze można – tylko po co? Jak ktoś jest pasjonatem i ma kupę wolnego czasu, pełen szacun. Tylko ze wtedy spotkałby się z problemami o których niżej i wtedy rzeczywiście moglibyśmy wymienić się doświadczeniami.
Super zabawę miałem z postu specjalisty twierdzącego ze 365 Nm to „mało”. Chciałem zauważyć, że seryjne samochody z podobnej wielkości silnikami takie jak Subaru STI (301 KM i 407 Nm) i Mitsubishi Evo (350 KM i 450 Nm) mają niewiele więcej, szczególnie w przypadku Subaru. Z tym ze oba te samochody mają napęd na 4 koła, więc nie mają problemów z przeniesieniem trakcji i dodatkowo są cięższe średnio około 300 kg. Tutaj też da się wygenerować więcej, tylko przy tej masie zaczyna być to ryzykowne bo na suchej nawierzchni auto zrywa przyczepność bez problemu na 3 biegu i prędkości około 60-70 km już przy tych ustawieniach.
Wykresy i spis części.
Wykresy ciągle się zmieniają, bo samochód jest dostrajany. Podałem linka do strony promotora, który projekt realizuje. Tam wszystko jest, nawet film – wiec po co mam zaśmiecać dodatkowo forum? Wszystkich zainteresowanych zapraszam.
Z drugiej strony jeżeli rzeczywiście byliby tutaj na forum tacy specjaliści od tuningu i mechaniki to raczej spodziewałbym się innych pytań, bo pojawiło się wiele problemów, z którymi trzeba było sobie poradzić. Dla przykładu – nikt ze specjalistów nie poruszył tematu:
- temperatury panującej w komorze silnikowej po modyfikacjach
- hałasującej skrzyni biegów po wymianie sprzęgła na mocniejsze
I wielu innych drobniejszych.
Byłbym wdzięczny właśnie za takie komentarze, z których moglibyśmy się wymienić nawzajem doświadczeniami i sposobami na rozwiązanie takich czy innych problemów przy realizacji projektu.
Do tej pory myślałem ze fora tematyczne są po to aby wymieniać się doświadczeniami i sobie pomagać. Ale jak widać, są różne grupy ;-) albo raczej – różni forumowicze.

Pozdrawiam wszystkich miłośników Mazdy

Jabol
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

25 cze 2010, 12:34

Przesadzasz z tym obrażaniem na lewo i prawo, ale nie będę nawet wykazywał miejsc w których to robisz bo szkoda mi czasu..

Pytałem 3 razy co zostało zrobione - ani razu nie dostałem odpowiedzi. Jak nie potrafisz zebrać tego razem i założyć sobie tematu w dziale "Nasze samochody" to nie spodziewaj się pytań o problemy z podwyższoną temperaturą pod maską czy olbrzymim momentem, który sprzęgło rzuca na skrzynię i układ napędowy.

A o momencie pisał akurat five który nie mówił że jest niski, tylko że niski w odniesieniu do mocy.

Więc polecam Ci zrzucić ciśnienie i na spokojnie przeczytać kto co popisał, później założyć temat w odpowiednim dziale i tam opisać szczegółowo co zostało zrobione - nie ważne czy Twoimi czy kogoś innego rękoma :wink:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

25 cze 2010, 12:56

Tak śledzę sobie ten temat i mam nadzieję że powyższy post kolegi jabola wyjaśnia wszystko tym którzy marudzili wcześniej na temat niewiedzy właściciela NC.

To że pojawia się tutaj na tym forum - turbo NC - jedyna 300 konna w Polsce- powinno być dla nas powodem do dumy i radości a nie marudzenia w stylu - "e tam ma gość kasę i nic nie wie co pod maską się dzieje " .

jabol - Cieszę się że wciąż piszesz o swoim projekcie i nie przejmujesz się niektórymi wypowiedziami.

Szacun i pozdrawiam !
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
lobson
Posty: 146
Rejestracja: 16 sie 2008, 0:11
Lokalizacja: Gdańsk

25 cze 2010, 13:42

To, że jest więcej mocy względem momentu niż się spodziewaliście to zasługa niższych oporów w układzie dolotowym i wydechowym.
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

26 cze 2010, 0:12

Tomai pisze:
jabol - Cieszę się że wciąż piszesz o swoim projekcie i nie przejmujesz się niektórymi wypowiedziami.


hmm.....a ja odnoszę wrażenie że kolega jabol właściwie nie pisze nic o swoim projekcie, poza potwierdzeniem że faktycznie jest w posiadaniu tej tajemniczej Miaty. Przyjąłem do wiadomości że jest w PL pierwsze doładowane NC i na tym koniec. Bez żadnych szczegółów uznałem że temat jest dla mnie mało interesujący i mogę jedynie pogratulować posiadaczowi fajnego auta.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

02 sie 2010, 16:45

Ok, temat posprzątany a zbędna gadka wylądowała w OT, jesli właściciel chcialby podzielic sie wrazeniami z uzytkownia turbo NC to zapraszam, ew. zachecam do zalozenia swojego tematu w dziale "Nasze Samochody".

W celu skierowania rozmowy w końcu na dobry tor, drobne knucie firmy Greddy, która jako pierwsza zaoferowała turbo kit do NA - czyzby szykowal sie powrót do tradycji tym razem z bottom mount turbo? ;)

Obrazek

źródło http://greddy-usa.blogspot.com/2010/06/greddy-rhd-nc-miata-project.html
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Johny
Posty: 20
Rejestracja: 31 lip 2010, 12:54

02 sie 2010, 18:53

Taki zestaw odpowiadający kolorystyce auta - snow white - dedykowany na Skandynawie i chłodniejsze klimaty :wink:

Możliwe że im intercooler opadł tymczasowo, albo będzie do niego jakaś super kierownica powietrza zasłaniająca 'światło chłodnic' (ale pewnie i nie), a i stożek w tym miejscu nad chłodnicami to taki układ w kierunku 'coldstartu' gdy za oknami MXa trzaska mróz :mrgreen: . Przewiduje docelowo 10psi i 240KM :razz:

Ano i zwracam honor. Turbo mieści się pod kolektorem. Nie wiadomo jakie (skandal! :wink:), ale się mieści.

btw. gdzie trzeba tu wozić akumulator? :roll:
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

02 sie 2010, 19:20

Johny pisze:
Ano i zwracam honor. Turbo mieści się pod kolektorem. Nie wiadomo jakie (skandal! :wink:), ale się mieści.


nie mam pojęcia jak wygląda komora silnika w NC.....ale w NB Mazdaspeed turbina była fabrycznie zamontowana pod kolektorem wydechowym, ale faktycznie to była malutka IHI. Jaro próbował w identyczny sposób upchnąć ją w NA, ale się poddał ze względu na ciasnotę i bliskość przewodów wodnych.
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

02 sie 2010, 20:19

irakleo pisze:
Johny pisze:
Ano i zwracam honor. Turbo mieści się pod kolektorem. Nie wiadomo jakie (skandal! :wink:), ale się mieści.


nie mam pojęcia jak wygląda komora silnika w NC.....ale w NB Mazdaspeed turbina była fabrycznie zamontowana pod kolektorem wydechowym, ale faktycznie to była malutka IHI. Jaro próbował w identyczny sposób upchnąć ją w NA, ale się poddał ze względu na ciasnotę i bliskość przewodów wodnych.


jeszcze będzie na dole :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

02 sie 2010, 20:24

Jaro pisze:
jeszcze będzie na dole :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

taa...ale pewnie w NB :twisted:
Aro
Posty: 1215
Rejestracja: 03 wrz 2009, 15:39
Lokalizacja: Warszawa

03 sie 2010, 8:10

irakleo pisze:
Jaro pisze:
jeszcze będzie na dole :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

taa...ale pewnie w NB :twisted:


I tu się możesz zdziwić... :twisted: :twisted: :twisted:
rafal
Posty: 945
Rejestracja: 26 maja 2008, 18:41
Lokalizacja: Warszawa Urs/Wil

03 sie 2010, 14:11

irakleo napisał/a:
Jaro napisał/a:


jeszcze będzie na dole

taa...ale pewnie w NB


I tu się możesz zdziwić...


ja to sie zdziwie jak ja wogole zobacze w jakim by to nie bylo modelu :twisted: :twisted: :twisted:
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
ODPOWIEDZ