jeden projekt zakończyliśmy sukcesem a Mazda cieszy nowego Pana. Wycisnęliśmy z niej 208 HP. Międzyczasie dotarła do nas kolejna MX5, szarotka spod kodu 47A. Zobaczymy co w tym przypadku uda się finalnie przygotować. Co wpadnie? Na dzień dzisiejszy planujemy:
- gruntowny remont karoserii
- dymione w grafit emblemy
- czerwoną oklejkę (zastanawiam się jeszcze nad szarą), lusterka ciemna czerwień
- stage 3 - koniecznie 2ka z przodu po stronie mocy
- przewody hamulcowe oplot
- kolektor 4-1 (zobaczymy czy to będzie krótki czy coś w formacie UEL), jak budżet pozwoli twarda sprężyna i twarda moc, jeżeli nie to "miękkie" 200 koni na stokowych springach
- krótki dyfer 3.58
- standardowo remap by @disi-tune
- bilstein B6
- geometria by Sylwek
Trafiona parszywie w "dupę" więc cały kuper wylatuje, tak aby uniknąć szpachli, nie po to japońscy inżynierowie główkowali jak auto odelżyć, abym teraz z ND robił eNCeka


To be continued...
Cena: 85 - 90K PLN
Możliwość kastomizacji w trakcie procesu budowy....