i oto pierwsza sztuka do wzięcia:

- IMG_20230708_104626_speeduino pnp.jpg (978.58 KiB) Przejrzano 5714 razy
tzn. cały kompletny zestaw z wgraną wstępną mapą dla seryjnego silnika/auta, instrukcją instalacji i możliwych modów itd. Plug and Play, w seryjnym aucie zainstalujesz, odpalisz i odjedziesz w 15 minut.
Zapraszam do kontaktu
Specyfikacja:
- 4 wyjscia na wtryskiwacze
- 4 wyjscia na zapłon (COPs ready

)
- 4 wyjścia wysokoprądowe (wolne obroty, zmienna faza, doładowanie, dodatkowe np. NITRO

)
- sterowanie alternatorem, z odłączaniem na czas rozruchu i zabezpieczeniem przed przeładowaniem aku, programowalna kontrolką aku
- launch control, progresywne doładowanie na biegach (poprzez VSS)
- obsługa seryjnej sondy lambda 0-1V bądź szerokopasmowej z zewnętrznym kontrolerem (0-5V)
- obsługa klimatyzacji, czujnika cisnienia wspomagania, odsysania oparów EVAP, pompa paliwa, przekaźnik MAIN
- korekta BARO na czujniku zewnętrznym bądź wewnętrznym
- 2 dodatkowe wejścia analogowe 0-5V
- 2 wejścia cyfrowe (zwierane do masy). nitro?
- opcja bluetooth
- mieści się w obudowę oryginalnego sterownika z 1.8nbfl bądź 1.8nb (w instrukcji szablon do wycięcia otworów)
co można zrobić z pomocą tego urządzenia:
1. wystroic seryjny silnik z drobnymi modami typu dolot/wydech.
2. stopniowo robić upgrady (COPs, sonda szerokopasmowa, trigger wheel) z minimalnymi przestojami.
3. robić grubsze mody jak turbo/kompresor/nitro/ITB
