Hell-ou
Sytuacja taka: zawias OEM mazda, sprężyny eibach pro kit, zawias ustawiony fabrycznie, bez żadnego cambera, nadkola nie rolowane. Pytanie następujące Jakie najniższe ET mogę wpakować przy powiedzmy 17x7,5 lub 17x8. W internetach piszą różne rzeczy, że niby 42, ale widziałem że ludzie pakują 35 albo dystans 20 do felg OEM czyli dalej 35. Konkrety proszę, bo nie chciałbym niespodzianki że trzeba dłubać. Foto jakieś też mile widziane.
Ktoś tu ma fele z evo, które też chyba mają 35.
Felgi 17" jakie et max
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- discipline
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 gru 2021, 19:38
- Model: NC
- Wersja: 1,8 Tuned by Alex
- Lokalizacja: Silesia/LDN
- flatline
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Felgi z evo to 17x8 et38, z tego co się orientuję to maks, jaki wejdzie na tył z dosyć agresywnymi kątami lub lekką rolką.
Tu masz fotkę takich felg na gwincie ustawionym wysokościowo jak prokit, kąty to lekko ponad 2* plus semi 215/45 - czyli raczej szeroka opona. Weszło i nie darło rantów
https://www.instagram.com/p/BXbcMkZhXo0 ... MyMTA2M2Y=
Ta sama fura, takie same ustawienia, felga z takimi samymi parametrami, ale bardziej podatny gwint i cywilna opona 215/45 - tu zakres pracy koła był delikatnie większy i zabrakło pewnie z 2 mm do bezkolizyjnego pominięcia opony i rantu.
https://www.instagram.com/p/BrW7Y7Wnd5y ... MyMTA2M2Y=
Tu masz fotkę takich felg na gwincie ustawionym wysokościowo jak prokit, kąty to lekko ponad 2* plus semi 215/45 - czyli raczej szeroka opona. Weszło i nie darło rantów
https://www.instagram.com/p/BXbcMkZhXo0 ... MyMTA2M2Y=
Ta sama fura, takie same ustawienia, felga z takimi samymi parametrami, ale bardziej podatny gwint i cywilna opona 215/45 - tu zakres pracy koła był delikatnie większy i zabrakło pewnie z 2 mm do bezkolizyjnego pominięcia opony i rantu.
https://www.instagram.com/p/BrW7Y7Wnd5y ... MyMTA2M2Y=
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- monkahead
- Donator
- Posty: 1391
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Znalezione na grupie na FB, może się przyda.
- Załączniki
-
- FB_IMG_1673895114780.jpg (45.71 KiB) Przejrzano 1095 razy
-
- FB_IMG_1673895110760.jpg (51.55 KiB) Przejrzano 1095 razy
-
- FB_IMG_1673895066703.jpg (44.34 KiB) Przejrzano 1095 razy
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 sie 2019, 16:33
- Model: NC
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie 17x8 et 35, tył zagięcie rantów do środka dał radę a przód lekko wystaje poza obrys i będę pakować gwint, żeby to chować.
2007r. 2.5 Brilliant Black. 192KM 262Nm.
- discipline
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 gru 2021, 19:38
- Model: NC
- Wersja: 1,8 Tuned by Alex
- Lokalizacja: Silesia/LDN
Mierzyłem dziś u mnie ile mam luzu przy feldze 17x7,5 ET45 i oponie 215 i wygląda na to że przód mam na styk, a tył powiedzmy 5mm zapasu. Może mi ktoś naświetlić jakim cudem ludzie pakują 17x8 ET35? Są jakieś różne piasty w NC? Kumpel ma NC1 2006 1,8 soft top i eibach prokit na oem amorach czyli dokładnie tak jak ja i zapakował jr12 17x8 ET35 bez problemu. Jakim cudem?
- krystian1916
- Posty: 148
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 21:56
- Model: NC FL2
- Wersja: PRHT 2.5
- Lokalizacja: Piaseczno
U siebie mam 17x9 et38 xdd kwestia wysokości, delikatnego negatywu i podgięcia wewnętrznych rantów w nadkolachdiscipline pisze: ↑27 wrz 2023, 19:29Mierzyłem dziś u mnie ile mam luzu przy feldze 17x7,5 ET45 i oponie 215 i wygląda na to że przód mam na styk, a tył powiedzmy 5mm zapasu. Może mi ktoś naświetlić jakim cudem ludzie pakują 17x8 ET35? Są jakieś różne piasty w NC? Kumpel ma NC1 2006 1,8 soft top i eibach prokit na oem amorach czyli dokładnie tak jak ja i zapakował jr12 17x8 ET35 bez problemu. Jakim cudem?
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Negatyw na pewno robi roznice. Z pamieci kazdy 1 stopien, to schowanie kola o 4-5mm. Wiec jak masz 3 stopnie, to mozesz zejsc z et to 10 nizej, niz jak masz 1 stopien.
A jesli chodzi o tyl, to prawie kazdy, kto laduje szersze kola robi rolke nadkoli, mniej lub bardziej zaawansowana
A jesli chodzi o tyl, to prawie kazdy, kto laduje szersze kola robi rolke nadkoli, mniej lub bardziej zaawansowana