1.8 turbo nc
1.8 t nc
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Pytaj sprzedającego
Turbo w nc1.8 bardzo dobry pomysł. Pod warunkiem że silnik zdrowy. A takich bardzo mało.
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Turbo w nc1.8 bardzo dobry pomysł. Pod warunkiem że silnik zdrowy. A takich bardzo mało.
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ja osobiście często budzę się w nocy czy warto było robić SWAP na 2.5 i kompresować czy wystarczyłoby mi 1.8 i kompresor. Tzn że turbo
/ Kompresor z 1.8 daje 2x przyrost mocy i momentu i to na tak małe auto wystarczyłoby dla mnie. Osobiście 1.8 turbo czy kompresor to chyba idealny setup dla daily drivera. To co mam teraz na drodze trochę mnie przeraża
/ Kompresor z 1.8 daje 2x przyrost mocy i momentu i to na tak małe auto wystarczyłoby dla mnie. Osobiście 1.8 turbo czy kompresor to chyba idealny setup dla daily drivera. To co mam teraz na drodze trochę mnie przeraża
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
I niemal mam takie same wrazenia jak tytusr. 1.8 czu 2.0 + turbo/kompresor i jest bardzo juz fajnie w NC czy NCFL.
1.8 chodza tak tanio ze mozna to gazowac i wymieniac jesli padnie. Wg mnie to jechac, sprawdzic to auto u kogos kto zna te silniki, i jesli zdrowe to mozna brac.
1.8 chodza tak tanio ze mozna to gazowac i wymieniac jesli padnie. Wg mnie to jechac, sprawdzic to auto u kogos kto zna te silniki, i jesli zdrowe to mozna brac.
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
To wszystko spoko pomysły ale jeśli komuś się wydaje że silnik tanio się uturbi albo tanio wymieni to może się zdziwić. No chyba że robi się samemu i nie liczy własnej robocizny.
1.8 ma spoko potencjał do doładowania przyrosty są procentowo większe niż w 2.0 albo 2.5. Ale znajdźcie zdrowego, to jest gwóźdź programu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
1.8 ma spoko potencjał do doładowania przyrosty są procentowo większe niż w 2.0 albo 2.5. Ale znajdźcie zdrowego, to jest gwóźdź programu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Jak robisz turbo na 1.8 to wiadomo ze nie bedziesz tego robic na jednostce ktora jest podejrzana albo niezrewidowana.
Kwestia tez ile dmuchniesz, dmuchniesz delikatnie i racjonalnie to tez sie pojutrze nie rozleci.
Kwestia tez ile dmuchniesz, dmuchniesz delikatnie i racjonalnie to tez sie pojutrze nie rozleci.
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Wiadomo albo i nie wiadomo. Z tego co obserwuje rozna zapytania to wiele osób podchodzi na zasadzie "kupię używane turbo, wtryski, trochę rurek itepe i złoże na silniku jaki jest, w sumie 2-3 -4 tysie i będzie git. C mi tu pieprzą że bez 15 koła nie ma co podchodzić". Doświadczenia z turbienia NA/NB które mają statystycznie wytrzymalsze silniki pokazują że wszelkie niedoskonałości motoru przy doładowaniu wychodzą i zwykle kończą się remontem sporo szybciej niż było zakładane.
Rewizja silnika bardzo dobry pomysł, kosztuje w samych częściach zwykle 2-3 tys.
Co nie zmienia faktu że mając naprawdę zdrowe 1.8, których jest na forum obstawiam ledwie kilka, próbowałbym go doładować zamiast np robić swapa na 2.0.
Chętnie wystroje takie 1.8
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Rewizja silnika bardzo dobry pomysł, kosztuje w samych częściach zwykle 2-3 tys.
Co nie zmienia faktu że mając naprawdę zdrowe 1.8, których jest na forum obstawiam ledwie kilka, próbowałbym go doładować zamiast np robić swapa na 2.0.
Chętnie wystroje takie 1.8
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
oczywiscie ze nie. Ale calkiem sporo jest. W zasadzie ciezko mowic o zajechaniu, te silniki padaja od normalnej jazdy. Cos jest na rzeczy, czy to konstrukcyjnie, czy tez kwestia jakosci materialow.
Moja NC miala trzeci silnik 1.8 przy stanie licznika cos kolo 150 tys a nawet ten trzeci oleju zarl ponad 1L/1000 (rekord to bańka 4L zuzyta w ciagu dnia, na torze), kolejna kupilem z juz obrocona panewka. Na mobile.de i kleinanziegen auta z "motorschade" nie sa przypadkami odosobnionymi. kol Luki_92 mial przypadek ze odpalil i panewa zaczela walic bez widocznego powodu. Ignacemu tez sie chyba znudzilo w koncu dolewanie oleju litrami i wymienil na 2.0. Itd itd.
i to nie jest tak ze ja silnika 1.8 jakos nie lubie. Kupilem i jezdzilem, auto bylo dzieki temu tanie, ogolnie spoko. No i jezdzilo sie ok, tyle ze niezbyt szybko, niezbyt ekonomicznie no i zuzycie oleju bylo takie ze w koncu wymienilem na 2.5 ktore problemow nie ma, jezdzi o niebo lepiej a pali prawie tyle samo
i calkiem serio uwazam ze takie NC1.8 turbo jest calkiem spoko pomyslem, w niektorych przypadkach.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Masz racje 1.8 to nie jest demon prędkości. Ale sam samochód daje przyjemność z jazdy. Sam czasem się zastanawiam jak podnieść jego moc zeby nie iść w grube tysiące. Akurat mój motor ma przebieg raptem 60tys nie ma problemów z braniem jakiego kolwiek oleju.
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Trochę odeszliśmy od tematu, ale skoro zrobił się z tego ogólny zbiór pomysłów na upgrade NC'ka 1,8, to dorzucę jeszcze patent ze skrzynią. Przy tym motorze rewelacyjnie sprawdza się swap skrzyni 5MT na 6MT. Teraz chyba ceny "szóstek" odrobinę odleciały, ale pamiętam jeden taki egzemplarz i śmigało to na serio dobrze (wersje 5MT miały krótszy dyfer)
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
To już lepiej włożyć krótki dyfer z rx8
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
I przed przekroczeniem 100km/h za każdym razem zakładać słuchawki?
W swapie na 6MT chodzi o to, że żenisz krótszy seryjny dyfer z ciaśniej zestopniowaną skrzynią, więc zachowujesz racjonalne prędkości obrotowe przy prędkościach autostradowych. Poza tym swap dyfra z RX-a nie jest p&p, a swap samej skrzyni jak najbardziej (zakładając że masz skrzynię, wał i tarczę sprzęgła).
W swapie na 6MT chodzi o to, że żenisz krótszy seryjny dyfer z ciaśniej zestopniowaną skrzynią, więc zachowujesz racjonalne prędkości obrotowe przy prędkościach autostradowych. Poza tym swap dyfra z RX-a nie jest p&p, a swap samej skrzyni jak najbardziej (zakładając że masz skrzynię, wał i tarczę sprzęgła).
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
nie dramatyzujmy, po pierwsze nie kazdy jezdzi MX z duzymi predkosciami autostrada, np. dla mnie to bez sensu.Dżunior pisze: ↑27 gru 2021, 23:00I przed przekroczeniem 100km/h za każdym razem zakładać słuchawki?
W swapie na 6MT chodzi o to, że żenisz krótszy seryjny dyfer z ciaśniej zestopniowaną skrzynią, więc zachowujesz racjonalne prędkości obrotowe przy prędkościach autostradowych. Poza tym swap dyfra z RX-a nie jest p&p, a swap samej skrzyni jak najbardziej (zakładając że masz skrzynię, wał i tarczę sprzęgła).
po drugie pierwszy z krotkich dyfrow (4,44 z LP bodaj) z RX8 daje jakies 10% krotsze przelozenia niz seria 4.1. Majac skrzynie 5ke powstaje ekwiwalent skrzyni 6ki, tyle ze bez 6 biegu. Zeniac skrzynie 6ke z dyfrem od 5ki (ktory zwykle nie ma szpery) ostatnie przelozenie 6te i tak wychodzi podobne jak z poprzedniego przypadku. Liczylem to, moge wrzucic wyniki
PNP owszem nie jest ale podejrzewam ze sporo taniej wyjdzie niz zamontowac pnp skrzynie 6B ktorych ceny sa obecnie odjechane a same skrzynie bezawaryjnoscia i precyzja zmian biegow nie grzesza.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Ale jak?
6. bieg z dyfrem od 5-ki wychodzi według Ciebie podobnie jak 5. bieg przy skrzyni 5MT połączonej z dyfrem z Rexa? Nie sądzę.
Fakt, że przełożenie najwyższego biegu w obydwu skrzyniach jest niemal identyczne (~2% różnicy), ale z przełożeniem głównym z Rex-a każda z tych opcji to masochizm jeśli ktoś wykorzystuje furę jakkolwiek jako daily.
Nie wdając się w zaokrąglenia: ~3250rpm przy ok. 100km/h, ~4000rpm przy 125km/h? Co kto lubi...
4,1 w serii dotyczy aut z lat 2005-2009. Europejskie politowe 1.8 mają 3,909
6. bieg z dyfrem od 5-ki wychodzi według Ciebie podobnie jak 5. bieg przy skrzyni 5MT połączonej z dyfrem z Rexa? Nie sądzę.
Fakt, że przełożenie najwyższego biegu w obydwu skrzyniach jest niemal identyczne (~2% różnicy), ale z przełożeniem głównym z Rex-a każda z tych opcji to masochizm jeśli ktoś wykorzystuje furę jakkolwiek jako daily.
Nie wdając się w zaokrąglenia: ~3250rpm przy ok. 100km/h, ~4000rpm przy 125km/h? Co kto lubi...
4,1 w serii dotyczy aut z lat 2005-2009. Europejskie politowe 1.8 mają 3,909
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
a wlasnie ze tak, patrz zalacznik
NC1 skrzynia 5B
seria przy 100kmh na 5biegu 2833rpm, dyfer 4.44 3128, dyfer 4.77 3361rpm
NC1 skrzynia 6B
seria przy 100kmh na 6biegu 2628rpm, z dyfrem 4.1 od skrzyni 5B (popularny mod) 2889rpm. prawie te same obroty jak przy skrzyni 5B
definicje daily sa jak widac rozne. Dla mnie to 20-30 moze 50km dziennie po miescie, okresowo 100-200 km trasy w porywach 500, raczej drogami krajowymi niz ekspresowkami.
kiedys mialem Prelude 2.2VTI, chyba szybciej tez jezdzilem na trasie. Obroty w trasie 4000-4500 to byla norma, nie bylo to jakos specjalnie uciazliwe. Tzn. po tym jak zmienilem "szportowy" wydech na jakis bardziej normalny
NC1 skrzynia 5B
seria przy 100kmh na 5biegu 2833rpm, dyfer 4.44 3128, dyfer 4.77 3361rpm
NC1 skrzynia 6B
seria przy 100kmh na 6biegu 2628rpm, z dyfrem 4.1 od skrzyni 5B (popularny mod) 2889rpm. prawie te same obroty jak przy skrzyni 5B
definicje daily sa jak widac rozne. Dla mnie to 20-30 moze 50km dziennie po miescie, okresowo 100-200 km trasy w porywach 500, raczej drogami krajowymi niz ekspresowkami.
kiedys mialem Prelude 2.2VTI, chyba szybciej tez jezdzilem na trasie. Obroty w trasie 4000-4500 to byla norma, nie bylo to jakos specjalnie uciazliwe. Tzn. po tym jak zmienilem "szportowy" wydech na jakis bardziej normalny
- Załączniki
-
- gearcalc nc1.zip
- (5.79 KiB) Pobrany 82 razy
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
W mojej ncfl miałem 1.8 potem 2.5, potem doszedł kompresor potem szpera 3.7
Moim zdaniem 1.8 było dużo za słabe do zabawy z innymi kierowcami na drodze Nawet cisnąc do czerwonego pola było słabo. Dużo dźwięków i tyle....2.5 to już sensowny motor, a kompresor dodatkowo maksymalizuje elastyczność i pozwala na dynamiczna jazdę nawet bez wchodzenia na wysokie obroty. Lecisz sobie spokojnie 120, na 4 lub 5tce (5B) wciskasz gaz i za chwilę zamykasz licznik bez siłowania się z oporem powietrza. Mi bardzo pasuje charakterystyka, gdzie auto od niskich obrotów ma moment takie TDI, ale kręci do 6500-7000 Krótki dyfer do daily się nie sprawdza. Wymieniając na szpere specjalnie szukałem 3.7 zamiast 4.1. Moment obrotowy w daily jest dużo istotniejszy od mocy maksymalnej (oczywiście w odniesieniu do masy auta)
Moim zdaniem 1.8 było dużo za słabe do zabawy z innymi kierowcami na drodze Nawet cisnąc do czerwonego pola było słabo. Dużo dźwięków i tyle....2.5 to już sensowny motor, a kompresor dodatkowo maksymalizuje elastyczność i pozwala na dynamiczna jazdę nawet bez wchodzenia na wysokie obroty. Lecisz sobie spokojnie 120, na 4 lub 5tce (5B) wciskasz gaz i za chwilę zamykasz licznik bez siłowania się z oporem powietrza. Mi bardzo pasuje charakterystyka, gdzie auto od niskich obrotów ma moment takie TDI, ale kręci do 6500-7000 Krótki dyfer do daily się nie sprawdza. Wymieniając na szpere specjalnie szukałem 3.7 zamiast 4.1. Moment obrotowy w daily jest dużo istotniejszy od mocy maksymalnej (oczywiście w odniesieniu do masy auta)
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Bodaj IrekJ miał w czarnuchu przy dowalkowanym 2.0 skrzynie 6b ze skróconymi przełożeniami za pomocą zmiany dyfra z ori 3.7 na 4.1 i bardzo chwalił tego moda. O ile kojarzę także jako daily
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- meewosh
- Posty: 1142
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Odgrzewwm schabowego.
Jest ktoś w stanie uturbic moje 1.8 w NC w sensownym budżecie? Albo chociaż pomoc w skompletowaniu 100proc gratów? Wiem że do zestrojenia łatwiej chętnych znaleźć.
I nie chodzi tu o robienie z tego demona prędkości.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jest ktoś w stanie uturbic moje 1.8 w NC w sensownym budżecie? Albo chociaż pomoc w skompletowaniu 100proc gratów? Wiem że do zestrojenia łatwiej chętnych znaleźć.
I nie chodzi tu o robienie z tego demona prędkości.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Nie wolisz w tej cenie wymienic na dokoksowane 2.5? Bedzie to na pewno lepiej i dluzej chodzic niz obciazone 1.8
Ktore to ledwo co trzyma OEM cisnienie a co dopiero doladowanie...
A cenowo to wyjdzie cie jakos miedzy 5 a 15 tys zl za czesci, zalezy czy chcesz to zrobic dobrze, czy tylko zrobic.
- meewosh
- Posty: 1142
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
2.5 mile widziane.
Zanim jeszcze ceny samochodów używanych poszły w kosmos to po prostu rozważałem sprzedaż swojego i kupienie dlubniwtefo lub choćby 2.0 a teraz lepiej chyba dłubać.
Że swapem z 1.8 jest trochę trudniej niż z 2.0.
Moze ktoś mi złożyć ofertę choćby na PRIV na jakąś opcje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zanim jeszcze ceny samochodów używanych poszły w kosmos to po prostu rozważałem sprzedaż swojego i kupienie dlubniwtefo lub choćby 2.0 a teraz lepiej chyba dłubać.
Że swapem z 1.8 jest trochę trudniej niż z 2.0.
Moze ktoś mi złożyć ofertę choćby na PRIV na jakąś opcje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- ace
- Donator
- Posty: 568
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Wysoki sezon, teraz nikt nie będzie się w to chciał pchać. Zobacz sobie ile kosztują zestawy turbo, dodaj robociznę i będziesz miał orientacyjne koszty.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
masz co najmniej 3 miejsca w pl ktore ci zrobia to dobrzemeewosh pisze: ↑30 mar 2023, 14:112.5 mile widziane.
Zanim jeszcze ceny samochodów używanych poszły w kosmos to po prostu rozważałem sprzedaż swojego i kupienie dlubniwtefo lub choćby 2.0 a teraz lepiej chyba dłubać.
Że swapem z 1.8 jest trochę trudniej niż z 2.0.
Moze ktoś mi złożyć ofertę choćby na PRIV na jakąś opcje?
Bydgoszcz, Wawa i Wawa - Napisz do nich to ci powiedza za ile i na kiedy. Ale watpie by w tym sezonie
- meewosh
- Posty: 1142
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Gdzie te zestawy? Bo nie mówisz chyba o BBR w cenie połowy autaace pisze:Wysoki sezon, teraz nikt nie będzie się w to chciał pchać. Zobacz sobie ile kosztują zestawy turbo, dodaj robociznę i będziesz miał orientacyjne koszty.
Nie pali się.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- ace
- Donator
- Posty: 568
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Najtańszy jaki widzę kosztuje $4250. Zobacz co jest w zestawie i podmień sobie drogie elementy na takie, jakie chcesz zastosować.
Zajrzałem na ebay. $750 za zestaw. Ależ bym oglądał jak to wybucha!
Zajrzałem na ebay. $750 za zestaw. Ależ bym oglądał jak to wybucha!
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Dawać to 1.8 turbo
Swapy 2.5 nudne
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Swapy 2.5 nudne
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5476
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
1.8 w przedlifcie zapewne nie przeżyje nawet strojenia na 0.5 bara znam z autopsji taki przypadek albo poważny remont i uturbianie 1.8 albo swap na 2.5 na lajtowych modach co będzie miało tylko mocy co 1.8 turbo, nieskończenie większą niezawodności i będzie tańsze. Plus najlepsza baza pod turbo.meewosh pisze: ↑30 mar 2023, 10:07Odgrzewwm schabowego.
Jest ktoś w stanie uturbic moje 1.8 w NC w sensownym budżecie? Albo chociaż pomoc w skompletowaniu 100proc gratów? Wiem że do zestrojenia łatwiej chętnych znaleźć.
I nie chodzi tu o robienie z tego demona prędkości.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie to, ze nie lubię uturbionych 1.8 w nc1, po prostu szczerze doradzam jak nie popaść w duże koszty
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Turbo można przełożyć do 2,5 jak się 1,8 wykorbi. Pytanie czy jesteśmy gotowi na takie koszty.. Można skończyć z 50 tys. PLN mniej na koncie. Czy NC jest tego warte?
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm