1.8 turbo nc

1.8 t nc

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

koro13
Posty: 455
Rejestracja: 19 sty 2011, 18:18
Model: NC
Lokalizacja: łeba

24 gru 2021, 12:38

Witam widzialem na sell na olx w nc 1.8 silniku turbo i moje pytanie czy ktos juz to testowal?
Robertus
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

24 gru 2021, 13:17

Pytaj sprzedającego

Turbo w nc1.8 bardzo dobry pomysł. Pod warunkiem że silnik zdrowy. A takich bardzo mało.

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
tytusr
Posty: 553
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

25 gru 2021, 22:25

Ja osobiście często budzę się w nocy czy warto było robić SWAP na 2.5 i kompresować czy wystarczyłoby mi 1.8 i kompresor. Tzn że turbo
/ Kompresor z 1.8 daje 2x przyrost mocy i momentu i to na tak małe auto wystarczyłoby dla mnie. Osobiście 1.8 turbo czy kompresor to chyba idealny setup dla daily drivera. To co mam teraz na drodze trochę mnie przeraża 😂
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

26 gru 2021, 13:05

I niemal mam takie same wrazenia jak tytusr. 1.8 czu 2.0 + turbo/kompresor i jest bardzo juz fajnie w NC czy NCFL.
1.8 chodza tak tanio ze mozna to gazowac i wymieniac jesli padnie. Wg mnie to jechac, sprawdzic to auto u kogos kto zna te silniki, i jesli zdrowe to mozna brac.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

26 gru 2021, 15:15

To wszystko spoko pomysły ale jeśli komuś się wydaje że silnik tanio się uturbi albo tanio wymieni to może się zdziwić. No chyba że robi się samemu i nie liczy własnej robocizny.

1.8 ma spoko potencjał do doładowania przyrosty są procentowo większe niż w 2.0 albo 2.5. Ale znajdźcie zdrowego, to jest gwóźdź programu.

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

26 gru 2021, 16:11

Jak robisz turbo na 1.8 to wiadomo ze nie bedziesz tego robic na jednostce ktora jest podejrzana albo niezrewidowana.
Kwestia tez ile dmuchniesz, dmuchniesz delikatnie i racjonalnie to tez sie pojutrze nie rozleci.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

26 gru 2021, 18:36

Wiadomo albo i nie wiadomo. Z tego co obserwuje rozna zapytania to wiele osób podchodzi na zasadzie "kupię używane turbo, wtryski, trochę rurek itepe i złoże na silniku jaki jest, w sumie 2-3 -4 tysie i będzie git. C mi tu pieprzą że bez 15 koła nie ma co podchodzić". Doświadczenia z turbienia NA/NB które mają statystycznie wytrzymalsze silniki pokazują że wszelkie niedoskonałości motoru przy doładowaniu wychodzą i zwykle kończą się remontem sporo szybciej niż było zakładane.

Rewizja silnika bardzo dobry pomysł, kosztuje w samych częściach zwykle 2-3 tys.

Co nie zmienia faktu że mając naprawdę zdrowe 1.8, których jest na forum obstawiam ledwie kilka, próbowałbym go doładować zamiast np robić swapa na 2.0.

Chętnie wystroje takie 1.8

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
bezel
Posty: 42
Rejestracja: 04 lip 2021, 21:18
Model: NC FL
Lokalizacja: Jasło

26 gru 2021, 20:00

Nie podchodźmy do tematu tez ze od razu wszystkie motory 1.8 są zajechane.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

27 gru 2021, 8:47

bezel pisze:
26 gru 2021, 20:00
Nie podchodźmy do tematu tez ze od razu wszystkie motory 1.8 są zajechane.
oczywiscie ze nie. Ale calkiem sporo jest. W zasadzie ciezko mowic o zajechaniu, te silniki padaja od normalnej jazdy. Cos jest na rzeczy, czy to konstrukcyjnie, czy tez kwestia jakosci materialow.

Moja NC miala trzeci silnik 1.8 przy stanie licznika cos kolo 150 tys a nawet ten trzeci oleju zarl ponad 1L/1000 (rekord to bańka 4L zuzyta w ciagu dnia, na torze), kolejna kupilem z juz obrocona panewka. Na mobile.de i kleinanziegen auta z "motorschade" nie sa przypadkami odosobnionymi. kol Luki_92 mial przypadek ze odpalil i panewa zaczela walic bez widocznego powodu. Ignacemu tez sie chyba znudzilo w koncu dolewanie oleju litrami i wymienil na 2.0. Itd itd.

i to nie jest tak ze ja silnika 1.8 jakos nie lubie. Kupilem i jezdzilem, auto bylo dzieki temu tanie, ogolnie spoko. No i jezdzilo sie ok, tyle ze niezbyt szybko, niezbyt ekonomicznie no i zuzycie oleju bylo takie ze w koncu wymienilem na 2.5 ktore problemow nie ma, jezdzi o niebo lepiej a pali prawie tyle samo

i calkiem serio uwazam ze takie NC1.8 turbo jest calkiem spoko pomyslem, w niektorych przypadkach.
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
bezel
Posty: 42
Rejestracja: 04 lip 2021, 21:18
Model: NC FL
Lokalizacja: Jasło

27 gru 2021, 13:01

Masz racje 1.8 to nie jest demon prędkości. Ale sam samochód daje przyjemność z jazdy. Sam czasem się zastanawiam jak podnieść jego moc zeby nie iść w grube tysiące. Akurat mój motor ma przebieg raptem 60tys nie ma problemów z braniem jakiego kolwiek oleju.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

27 gru 2021, 19:23

Masz na forumowej gieldzie moj zestaw BBR GTI do 1.8 gdzie po modach masz 175kucy wedle producenta. Zawsze jakas opcja.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

27 gru 2021, 21:20

Trochę odeszliśmy od tematu, ale skoro zrobił się z tego ogólny zbiór pomysłów na upgrade NC'ka 1,8, to dorzucę jeszcze patent ze skrzynią. Przy tym motorze rewelacyjnie sprawdza się swap skrzyni 5MT na 6MT. Teraz chyba ceny "szóstek" odrobinę odleciały, ale pamiętam jeden taki egzemplarz i śmigało to na serio dobrze :kciuk: (wersje 5MT miały krótszy dyfer)
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

27 gru 2021, 22:02

To już lepiej włożyć krótki dyfer z rx8

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

27 gru 2021, 23:00

I przed przekroczeniem 100km/h za każdym razem zakładać słuchawki? :lol:
W swapie na 6MT chodzi o to, że żenisz krótszy seryjny dyfer z ciaśniej zestopniowaną skrzynią, więc zachowujesz racjonalne prędkości obrotowe przy prędkościach autostradowych. Poza tym swap dyfra z RX-a nie jest p&p, a swap samej skrzyni jak najbardziej (zakładając że masz skrzynię, wał i tarczę sprzęgła).
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

28 gru 2021, 7:40

Dżunior pisze:
27 gru 2021, 23:00
I przed przekroczeniem 100km/h za każdym razem zakładać słuchawki? :lol:
W swapie na 6MT chodzi o to, że żenisz krótszy seryjny dyfer z ciaśniej zestopniowaną skrzynią, więc zachowujesz racjonalne prędkości obrotowe przy prędkościach autostradowych. Poza tym swap dyfra z RX-a nie jest p&p, a swap samej skrzyni jak najbardziej (zakładając że masz skrzynię, wał i tarczę sprzęgła).
nie dramatyzujmy, po pierwsze nie kazdy jezdzi MX z duzymi predkosciami autostrada, np. dla mnie to bez sensu.

po drugie pierwszy z krotkich dyfrow (4,44 z LP bodaj) z RX8 daje jakies 10% krotsze przelozenia niz seria 4.1. Majac skrzynie 5ke powstaje ekwiwalent skrzyni 6ki, tyle ze bez 6 biegu. Zeniac skrzynie 6ke z dyfrem od 5ki (ktory zwykle nie ma szpery) ostatnie przelozenie 6te i tak wychodzi podobne jak z poprzedniego przypadku. Liczylem to, moge wrzucic wyniki

PNP owszem nie jest ale podejrzewam ze sporo taniej wyjdzie niz zamontowac pnp skrzynie 6B ktorych ceny sa obecnie odjechane a same skrzynie bezawaryjnoscia i precyzja zmian biegow nie grzesza.
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

28 gru 2021, 12:30

Ale jak? :mrgreen:
6. bieg z dyfrem od 5-ki wychodzi według Ciebie podobnie jak 5. bieg przy skrzyni 5MT połączonej z dyfrem z Rexa? Nie sądzę.
Fakt, że przełożenie najwyższego biegu w obydwu skrzyniach jest niemal identyczne (~2% różnicy), ale z przełożeniem głównym z Rex-a każda z tych opcji to masochizm jeśli ktoś wykorzystuje furę jakkolwiek jako daily.
Nie wdając się w zaokrąglenia: ~3250rpm przy ok. 100km/h, ~4000rpm przy 125km/h? Co kto lubi...

4,1 w serii dotyczy aut z lat 2005-2009. Europejskie politowe 1.8 mają 3,909
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

28 gru 2021, 15:11

a wlasnie ze tak, patrz zalacznik

NC1 skrzynia 5B
seria przy 100kmh na 5biegu 2833rpm, dyfer 4.44 3128, dyfer 4.77 3361rpm

NC1 skrzynia 6B
seria przy 100kmh na 6biegu 2628rpm, z dyfrem 4.1 od skrzyni 5B (popularny mod) 2889rpm. prawie te same obroty jak przy skrzyni 5B

definicje daily sa jak widac rozne. Dla mnie to 20-30 moze 50km dziennie po miescie, okresowo 100-200 km trasy w porywach 500, raczej drogami krajowymi niz ekspresowkami.

kiedys mialem Prelude 2.2VTI, chyba szybciej tez jezdzilem na trasie. Obroty w trasie 4000-4500 to byla norma, nie bylo to jakos specjalnie uciazliwe. Tzn. po tym jak zmienilem "szportowy" wydech na jakis bardziej normalny
Załączniki
gearcalc nc1.zip
(5.79 KiB) Pobrany 82 razy
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
tytusr
Posty: 553
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

31 gru 2021, 22:16

W mojej ncfl miałem 1.8 potem 2.5, potem doszedł kompresor potem szpera 3.7
Moim zdaniem 1.8 było dużo za słabe do zabawy z innymi kierowcami na drodze :) Nawet cisnąc do czerwonego pola było słabo. Dużo dźwięków i tyle....2.5 to już sensowny motor, a kompresor dodatkowo maksymalizuje elastyczność i pozwala na dynamiczna jazdę nawet bez wchodzenia na wysokie obroty. Lecisz sobie spokojnie 120, na 4 lub 5tce (5B) wciskasz gaz i za chwilę zamykasz licznik bez siłowania się z oporem powietrza. Mi bardzo pasuje charakterystyka, gdzie auto od niskich obrotów ma moment takie TDI, ale kręci do 6500-7000 😅 Krótki dyfer do daily się nie sprawdza. Wymieniając na szpere specjalnie szukałem 3.7 zamiast 4.1. Moment obrotowy w daily jest dużo istotniejszy od mocy maksymalnej (oczywiście w odniesieniu do masy auta)
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

01 sty 2022, 15:20

Bodaj IrekJ miał w czarnuchu przy dowalkowanym 2.0 skrzynie 6b ze skróconymi przełożeniami za pomocą zmiany dyfra z ori 3.7 na 4.1 i bardzo chwalił tego moda. O ile kojarzę także jako daily

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka


pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
meewosh
Posty: 1142
Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
Model: ND
Wersja: 2.0 '15
Lokalizacja: Ogrodzieniec

30 mar 2023, 10:07

Odgrzewwm schabowego.
Jest ktoś w stanie uturbic moje 1.8 w NC w sensownym budżecie? Albo chociaż pomoc w skompletowaniu 100proc gratów? Wiem że do zestrojenia łatwiej chętnych znaleźć.
I nie chodzi tu o robienie z tego demona prędkości.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh

Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

30 mar 2023, 13:51

meewosh pisze:
30 mar 2023, 10:07
Odgrzewwm schabowego.
Jest ktoś w stanie uturbic moje 1.8 w NC w sensownym budżecie? Albo chociaż pomoc w skompletowaniu 100proc gratów? Wiem że do zestrojenia łatwiej chętnych znaleźć.
I nie chodzi tu o robienie z tego demona prędkości.
Nie wolisz w tej cenie wymienic na dokoksowane 2.5? Bedzie to na pewno lepiej i dluzej chodzic niz obciazone 1.8
Ktore to ledwo co trzyma OEM cisnienie a co dopiero doladowanie...
A cenowo to wyjdzie cie jakos miedzy 5 a 15 tys zl za czesci, zalezy czy chcesz to zrobic dobrze, czy tylko zrobic.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
meewosh
Posty: 1142
Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
Model: ND
Wersja: 2.0 '15
Lokalizacja: Ogrodzieniec

30 mar 2023, 14:11

2.5 mile widziane.
Zanim jeszcze ceny samochodów używanych poszły w kosmos to po prostu rozważałem sprzedaż swojego i kupienie dlubniwtefo lub choćby 2.0 a teraz lepiej chyba dłubać.
Że swapem z 1.8 jest trochę trudniej niż z 2.0.
Moze ktoś mi złożyć ofertę choćby na PRIV na jakąś opcje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh

Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 568
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

30 mar 2023, 14:30

Wysoki sezon, teraz nikt nie będzie się w to chciał pchać. Zobacz sobie ile kosztują zestawy turbo, dodaj robociznę i będziesz miał orientacyjne koszty.
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3742
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

30 mar 2023, 14:33

meewosh pisze:
30 mar 2023, 14:11
2.5 mile widziane.
Zanim jeszcze ceny samochodów używanych poszły w kosmos to po prostu rozważałem sprzedaż swojego i kupienie dlubniwtefo lub choćby 2.0 a teraz lepiej chyba dłubać.
Że swapem z 1.8 jest trochę trudniej niż z 2.0.
Moze ktoś mi złożyć ofertę choćby na PRIV na jakąś opcje?
masz co najmniej 3 miejsca w pl ktore ci zrobia to dobrze
Bydgoszcz, Wawa i Wawa - Napisz do nich to ci powiedza za ile i na kiedy. Ale watpie by w tym sezonie
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
meewosh
Posty: 1142
Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
Model: ND
Wersja: 2.0 '15
Lokalizacja: Ogrodzieniec

30 mar 2023, 14:37

ace pisze:Wysoki sezon, teraz nikt nie będzie się w to chciał pchać. Zobacz sobie ile kosztują zestawy turbo, dodaj robociznę i będziesz miał orientacyjne koszty.
Gdzie te zestawy? Bo nie mówisz chyba o BBR w cenie połowy auta Obrazek
Nie pali się.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh

Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 568
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

30 mar 2023, 14:54

Najtańszy jaki widzę kosztuje $4250. Zobacz co jest w zestawie i podmień sobie drogie elementy na takie, jakie chcesz zastosować.

Zajrzałem na ebay. $750 za zestaw. Ależ bym oglądał jak to wybucha! :D
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

30 mar 2023, 19:05

Dawać to 1.8 turbo

Swapy 2.5 nudne

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5476
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

30 mar 2023, 20:18

meewosh pisze:
30 mar 2023, 10:07
Odgrzewwm schabowego.
Jest ktoś w stanie uturbic moje 1.8 w NC w sensownym budżecie? Albo chociaż pomoc w skompletowaniu 100proc gratów? Wiem że do zestrojenia łatwiej chętnych znaleźć.
I nie chodzi tu o robienie z tego demona prędkości.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
1.8 w przedlifcie zapewne nie przeżyje nawet strojenia na 0.5 bara ;) znam z autopsji taki przypadek ;) albo poważny remont i uturbianie 1.8 albo swap na 2.5 na lajtowych modach co będzie miało tylko mocy co 1.8 turbo, nieskończenie większą niezawodności i będzie tańsze. Plus najlepsza baza pod turbo.
Nie to, ze nie lubię uturbionych 1.8 w nc1, po prostu szczerze doradzam jak nie popaść w duże koszty ;)
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
tytusr
Posty: 553
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

06 kwie 2023, 23:32

Turbo można przełożyć do 2,5 jak się 1,8 wykorbi. Pytanie czy jesteśmy gotowi na takie koszty.. Można skończyć z 50 tys. PLN mniej na koncie. Czy NC jest tego warte?
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
ODPOWIEDZ