NC 2.0 montaż czujnika temperatury do dodatkowej chłodnicy oleju
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Hej
W związku z planowanym montażem chłodnicy oleju, będę montował podstawkę z termostatem, podobną do tej ze zdjęcia. Niestety podstawka w wersji z termostatem nie posiada dodatkowego otworu na czujnik temperatury, zastanawiam się w jaki sposób i gdzie zamontować czujnik temperatury oleju od dodatkowego zegara?
Opcja która aktualnie przychodzi mi do głowy to zrobienie tzw. kanapki z dwóch podstawek, gdzie o jednej podłączam przewody od chłodnicy a do drugiej czujnik temperatury. Natomiast minusy tego rozwiązania widzę dwa: pierwszy to taki, że nie wiem czy filtr plus dwie podstawki się zmieszczą a drugi to fakt, że mając dwie skręcone podstawki mamy dodatkowo kolejne łącznie uszczelek/gwintów które mogą zacząć cieknąć itp.
Czy jest jakieś inne fabryczne miejsce przy silniku gdzie można zamontować czujnik temperatury oleju do tego silnika?
Jak macie to u siebie rozwiązane?
Z góry dzięki za pomoc
W związku z planowanym montażem chłodnicy oleju, będę montował podstawkę z termostatem, podobną do tej ze zdjęcia. Niestety podstawka w wersji z termostatem nie posiada dodatkowego otworu na czujnik temperatury, zastanawiam się w jaki sposób i gdzie zamontować czujnik temperatury oleju od dodatkowego zegara?
Opcja która aktualnie przychodzi mi do głowy to zrobienie tzw. kanapki z dwóch podstawek, gdzie o jednej podłączam przewody od chłodnicy a do drugiej czujnik temperatury. Natomiast minusy tego rozwiązania widzę dwa: pierwszy to taki, że nie wiem czy filtr plus dwie podstawki się zmieszczą a drugi to fakt, że mając dwie skręcone podstawki mamy dodatkowo kolejne łącznie uszczelek/gwintów które mogą zacząć cieknąć itp.
Czy jest jakieś inne fabryczne miejsce przy silniku gdzie można zamontować czujnik temperatury oleju do tego silnika?
Jak macie to u siebie rozwiązane?
Z góry dzięki za pomoc
- Załączniki
-
- podstawka z termostatem.jpg (73.21 KiB) Przejrzano 2247 razy
NC 2.0 SPEC viewtopic.php?f=22&t=35047&view=unread#unread
Ja u siebie mam podstawkę bez termostatu, za to z miejscem na czujniki i dodatkowy zewnętrzny termostat mokala.
Dwie podstawki "na kanapkę" się nie zmieszczą, nie licz na to. Nawet z jedną jest już dość ciasno :)
Gdybym dzisiaj jeszcze raz miał robić takie abominacje jak są u mnie to zapewne poszedłbym w tę podstawkę: https://su2performance.com/produkt/adap ... awka-an10/
ma zarówno termostat jak i wejście na dwa czujniki.
Dwie podstawki "na kanapkę" się nie zmieszczą, nie licz na to. Nawet z jedną jest już dość ciasno :)
Gdybym dzisiaj jeszcze raz miał robić takie abominacje jak są u mnie to zapewne poszedłbym w tę podstawkę: https://su2performance.com/produkt/adap ... awka-an10/
ma zarówno termostat jak i wejście na dwa czujniki.
Dzięki, szukałem wcześniej takiej podstawki i nie mogłem znaleźć, kupiłem już tą z termostatem ale bez wyjść na czujnik . Jeżeli nie uda się jej zwrócić ma ktoś inny pomysł na montaż czujnika inny niż kanapka?
NC 2.0 SPEC viewtopic.php?f=22&t=35047&view=unread#unread
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 524
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Niestety praktycznie kazda podstawka do chłodnicy oleju zmusi cie do wkładania niższego mniejszego filtra oleju. Da sie z tym żyć. Troche uciążliwe przy wymianie ale przywykniesz. Ja mam cisnienie oleju zamiast ori czujnika cisnienia, a temp oleju w podstawce.bartwa pisze: ↑06 lis 2022, 13:16Hej
W związku z planowanym montażem chłodnicy oleju, będę montował podstawkę z termostatem, podobną do tej ze zdjęcia. Niestety podstawka w wersji z termostatem nie posiada dodatkowego otworu na czujnik temperatury, zastanawiam się w jaki sposób i gdzie zamontować czujnik temperatury oleju od dodatkowego zegara?
Opcja która aktualnie przychodzi mi do głowy to zrobienie tzw. kanapki z dwóch podstawek, gdzie o jednej podłączam przewody od chłodnicy a do drugiej czujnik temperatury. Natomiast minusy tego rozwiązania widzę dwa: pierwszy to taki, że nie wiem czy filtr plus dwie podstawki się zmieszczą a drugi to fakt, że mając dwie skręcone podstawki mamy dodatkowo kolejne łącznie uszczelek/gwintów które mogą zacząć cieknąć itp.
Czy jest jakieś inne fabryczne miejsce przy silniku gdzie można zamontować czujnik temperatury oleju do tego silnika?
Jak macie to u siebie rozwiązane?
Z góry dzięki za pomoc
- Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
istnienie lub brak cisnienia oleju przydaje sie (acz glownie po to by wiedziec "o juz po silniku"). Z tego co pamietam miejsce zamiast czujnika cisnienia ma te wade ze jest tam slaby przeplyw oleju.
W adapterze przeplyw oleju lepszy ale zdarzaly sie przypadki odpadniecia owego adaptera co zwykle konczy zywot silnika. Byly takie przypadki w PL tez
Ja mialem czujnik w korku spustowym oleju. To ma tez jakies wady (sredni przeplyw/wymieszanie oleju, nizsze temperatury niz na magistrali, przechladzanie podczas spokojnej jazdy w trasie) ale wydawalo mi sie najprostsze i bezpieczne
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
W pierwszej rewizji miałem czujnik w korku spustowym i osobiście uważam, że jeśli ktoś chce realnych wartości, to zła droga.Ja mialem czujnik w korku spustowym oleju. To ma tez jakies wady (sredni przeplyw/wymieszanie oleju, nizsze temperatury niz na magistrali, przechladzanie podczas spokojnej jazdy w trasie) ale wydawalo mi sie najprostsze i bezpieczne
Różnica w temperaturach między czujnikiem w podstawce a czujnikiem w korku przekraczała 20 stopni, co na torze w moim odczuciu dyskwalifikowało takie umiejscowienie czujnika.
Owszem, jeśli ktoś chce tylko wiedzieć "już mogę cisnąć" to da radę, ale jeśli ktoś chce wiedzieć czy nie przegrzewa oleju to raczej nie tędy droga.
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
U mnie jest tak jak na foto.
Trójnik na czujnik ciśnienia i oryginalny switch, i odwiert z gwintem w podstawie oryginalnej ja temperaturę.
Jestem w trakcie projektowania i doboru komponentów do podstawy filtra oleju ze zintegrowanym termostatem i miejscami pod czujniki - ma zastąpić OEM podstawę i kanapkę.
Trójnik na czujnik ciśnienia i oryginalny switch, i odwiert z gwintem w podstawie oryginalnej ja temperaturę.
Jestem w trakcie projektowania i doboru komponentów do podstawy filtra oleju ze zintegrowanym termostatem i miejscami pod czujniki - ma zastąpić OEM podstawę i kanapkę.
- Załączniki
-
- c5270b3cf46548020c5475b39caa3a2f.0.jpg (63.33 KiB) Przejrzano 2172 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Uważam że można po prostu wsiąść poprawkę. Ja starałem się nie przekraczać 105-110st oleju przy moim umieszczeniu czujnika, szacowałem że to odpowiada 125-130 magistralilano pisze:W pierwszej rewizji miałem czujnik w korku spustowym i osobiście uważam, że jeśli ktoś chce realnych wartości, to zła droga.
Różnica w temperaturach między czujnikiem w podstawce a czujnikiem w korku przekraczała 20 stopni, co na torze w moim odczuciu dyskwalifikowało takie umiejscowienie czujnika.
Owszem, jeśli ktoś chce tylko wiedzieć "już mogę cisnąć" to da radę, ale jeśli ktoś chce wiedzieć czy nie przegrzewa oleju to zła droga
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 26 kwie 2020, 20:28
- Model: NC
- Lokalizacja: Wrocław
NIE polecam montowania jakiejkolwiek kanapki między podstawą a filtrem. Widziałem kilka urwanych nypli, były też zatarte silniki.
Jeśli już pomiar temperatury to trójnik, albo nawiert+gwint albo całkowicie inne rozwiązanie (relokacja filtra).
Jeśli już pomiar temperatury to trójnik, albo nawiert+gwint albo całkowicie inne rozwiązanie (relokacja filtra).
- Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
nawiert+gwint czyli dokladnie co? wwiercenie się w obudowę filtra oleju, tą przykręcaną do silnika?recuperator pisze: ↑08 lis 2022, 13:42Jeśli już pomiar temperatury to trójnik, albo nawiert+gwint albo całkowicie inne rozwiązanie (relokacja filtra).
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
a kurczaki, też bym sobie zamontował, ale... też znam przypadek zatarcia silnika w eNCku na torze z taką kanapkąrecuperator pisze: ↑08 lis 2022, 13:42NIE polecam montowania jakiejkolwiek kanapki między podstawą a filtrem. Widziałem kilka urwanych nypli, były też zatarte silniki.
Chętnie poznam bezpieczne rozwiązanie.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Bezpieczne (mam nadzieję) rozwiązanie się właśnie tworzy.
Niestety nie jest za łatwo dostać sam termostat... Dodatkowo obróbka z pełnego nie wchodzi w grę przy obecnych cenach (chyba, że mamy na forum pasjonata, który dysponuje frezarką CNC ).
Ale pracuje nad odlewem podstawy filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice, a także czujniki (temperatury, ciśnienia i ciśnienia dla ECU, bądź miejscem odbioru oleju do smarowania turbo).
Na obrazku wstepna koncepcja.
Jestem otwarty na pytania i sugestie z Waszej strony.
IG: mad_fabworx
Niestety nie jest za łatwo dostać sam termostat... Dodatkowo obróbka z pełnego nie wchodzi w grę przy obecnych cenach (chyba, że mamy na forum pasjonata, który dysponuje frezarką CNC ).
Ale pracuje nad odlewem podstawy filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice, a także czujniki (temperatury, ciśnienia i ciśnienia dla ECU, bądź miejscem odbioru oleju do smarowania turbo).
Na obrazku wstepna koncepcja.
Jestem otwarty na pytania i sugestie z Waszej strony.
IG: mad_fabworx
- Załączniki
-
- IMG_20220718_125235.jpg (2.86 MiB) Przejrzano 2093 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
filtr oleju bedzie montowany do tego diwajsa czy relokacja, jak w adapterze z Walter Motorsport?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Filtr oleju będzie montowany bezpośrednio do tej podstawy, prawie jak w serii.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- ace
- Donator
- Posty: 566
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Skontaktuj się z https://www.facebook.com/machinedperformancekociol pisze: ↑09 lis 2022, 10:15Bezpieczne (mam nadzieję) rozwiązanie się właśnie tworzy.
Niestety nie jest za łatwo dostać sam termostat... Dodatkowo obróbka z pełnego nie wchodzi w grę przy obecnych cenach (chyba, że mamy na forum pasjonata, który dysponuje frezarką CNC ).
Ale pracuje nad odlewem podstawy filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice, a także czujniki (temperatury, ciśnienia i ciśnienia dla ECU, bądź miejscem odbioru oleju do smarowania turbo).
Na obrazku wstepna koncepcja.
Jestem otwarty na pytania i sugestie z Waszej strony.
IG: mad_fabworx
Termostat spróbuj użyć Mishimoto - https://www.mishimoto.eu/mishimoto-sand ... -185f.html
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Napisałem do nich i problem jest z uzyskaniem odpowiedzi na podstawowe pytania, raz odpisali następne dwa razy cisza chociaż wiadomość przeczytana, do tego powiedzieli, że nie ma z nimi kontaktu telefonicznego, wiec tak trochę dziwnie.....lano pisze: ↑06 lis 2022, 13:23
Gdybym dzisiaj jeszcze raz miał robić takie abominacje jak są u mnie to zapewne poszedłbym w tę podstawkę: https://su2performance.com/produkt/adap ... awka-an10/
ma zarówno termostat jak i wejście na dwa czujniki.
Czy zna ktoś jeszcze inną podstawkę z termostatem i wyjściem na czujnik?
NC 2.0 SPEC viewtopic.php?f=22&t=35047&view=unread#unread
problem chyba się rozwiązał, ponieważ w sprzedaży pojawiło się ostatnio coś takiego:
https://inter-rally.pl/product-pol-1631 ... ujnik.html
Zamówiłem i czekam
https://inter-rally.pl/product-pol-1631 ... ujnik.html
Zamówiłem i czekam
NC 2.0 SPEC viewtopic.php?f=22&t=35047&view=unread#unread
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
To jest remote?bartwa pisze: ↑25 lis 2022, 13:18problem chyba się rozwiązał, ponieważ w sprzedaży pojawiło się ostatnio coś takiego:
https://inter-rally.pl/product-pol-1631 ... ujnik.html
Zamówiłem i czekam
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- Bartlomiej
- Donator
- Posty: 88
- Rejestracja: 15 sie 2021, 9:00
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio gdzieś przewinęła mi się informacja, ze w NC ma być miejsce na dodatkowy czujnik temperatury oleju gdzieś w tylnej części głowicy?
Weryfikował ktoś to? Bo też mam teraz kanapkę zrobioną, a chętnie bym się jej pozbył. Wskaźnik mam tylko do temp. oleju (bez chłodnicy i bez dodatkowego wskaźnika ciśnienia)
Weryfikował ktoś to? Bo też mam teraz kanapkę zrobioną, a chętnie bym się jej pozbył. Wskaźnik mam tylko do temp. oleju (bez chłodnicy i bez dodatkowego wskaźnika ciśnienia)
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
A nie pomyliłeś czasem z NB ? Bo tam z tyłu od strony ściany grodziowej faktycznie była taka zaślepka którą można było wykręcić i wkręcić tam czujnik.Bartlomiej pisze: ↑05 gru 2022, 15:11Ostatnio gdzieś przewinęła mi się informacja, ze w NC ma być miejsce na dodatkowy czujnik temperatury oleju gdzieś w tylnej części głowicy?
Weryfikował ktoś to? Bo też mam teraz kanapkę zrobioną, a chętnie bym się jej pozbył. Wskaźnik mam tylko do temp. oleju (bez chłodnicy i bez dodatkowego wskaźnika ciśnienia)
Wiem bo miałem tak podłączone kiedyś w NBFL.
Jeśli jest w NC to chętnie się dowiem w którym miejscu.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Nie widziałem, żeby ktoś dawał czujnik ciśnienia i temperatury gdzieś na głowicy lub bloku w NC.
U mnie obydwa czujniki są póki co w oryginalnej podstawie filtra.
W MAD fabworx właśnie pracujemy nad podstawą filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice oraz miejscami na czujniki temperatury i ciśnienia.
U mnie obydwa czujniki są póki co w oryginalnej podstawie filtra.
W MAD fabworx właśnie pracujemy nad podstawą filtra ze zintegrowanym termostatem i wyjściami na chłodnice oraz miejscami na czujniki temperatury i ciśnienia.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Czyli masz tam wywiercone?
Przybliżysz temat ?
Jeśli już pokazałeś to, to zarzuć linkiem.
Z góry dziękuję:)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
W sumie to się już powtórzyłem jak widzę...
W załączniku wstępna koncepcja.
- Załączniki
-
- IMG_20221206_215208.jpg (2.94 MiB) Przejrzano 1835 razy
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Uuuuu , ok widzę, mój błąd, jak tam postępy?
Ps....kurde , w NB to było takie proste....
Ps....kurde , w NB to było takie proste....
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Generalnie jesteśmy po przymiarkach modeli 3d i w tym tygodniu lecą do wyceny odlewów.
Jak będzie coś więcej to się pochwalę.
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- niezalogowany
- Posty: 259
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
nie schodzi za nisko podstawa filtra? nie będzie filtr haczył od dołu o coś przy wkręcaniu?
A więc podstawka zamontowana
Wszystko z oryginalnym filtrem mieści się na styk, nie wiem jak inni robią tam kanapę bo nic tam się już nie zmieści, a to jest tylko jedna podstawka a gdzie tam jeszcze miejsce na drugą.
Na jednym pierwszym zdjęciu podstawka na szybko przykręcona do zmierzenia przewodów ( jest na odwrót, później została przykręcona od właściwej strony).
Z tą podstawką od mocala wszystko się mieści na styk i jest miejsce na czujnik, także temat ogarnięty
Wszystko z oryginalnym filtrem mieści się na styk, nie wiem jak inni robią tam kanapę bo nic tam się już nie zmieści, a to jest tylko jedna podstawka a gdzie tam jeszcze miejsce na drugą.
Na jednym pierwszym zdjęciu podstawka na szybko przykręcona do zmierzenia przewodów ( jest na odwrót, później została przykręcona od właściwej strony).
Z tą podstawką od mocala wszystko się mieści na styk i jest miejsce na czujnik, także temat ogarnięty
- Załączniki
-
- IMG-8356.jpg (3.32 MiB) Przejrzano 1791 razy
-
- IMG-8329.jpg (2.7 MiB) Przejrzano 1791 razy
NC 2.0 SPEC viewtopic.php?f=22&t=35047&view=unread#unread
- kociol
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
Jeśli chodzi o moje rozwiązanie to ostateczna wersja ma filtr pod kątem. Zmieści się duży filtr i wymiana jest prostsza niż w oryginale.niezalogowany pisze: ↑07 gru 2022, 7:19nie schodzi za nisko podstawa filtra? nie będzie filtr haczył od dołu o coś przy wkręcaniu?
MAD fabworx specjalne części dla Twojej Miaty
https://www.instagram.com/mad_fabworx/
Life is too short to drive a boring car.
- Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Będzie toto kompatybilne z seryjnym wymiennikiem olej-woda?
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting