Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 2180
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
@monkahead Czuję, że doszedłeś do jedynego słusznego wniosku - Fedek 595 RSR. Na Silesii lataliśmy w sporym deszczu i owszem trzeba było uważać i hamowanie na końcu długiej prostej ze 180 km/h do 60 km/h było pewnym wyzwaniem (raz nawet wyleciałem bokiem bo za bardzo opóźniłem hamowanie w okolicach znaku 50 m) ale przy lekko przesychającym torze opona świetnie się wgryzała w asfalt i prowadziła całkiem dobrze. Choć na ulicy nie osiagniesz takiej temperatury opony jak na torze i na zimno i mokro na Fedka trzeba mieć baczenie.
Pozdrawiam, Danillo
- irekJ
- Donator
- Posty: 2646
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
+1 do RSR, ja przez 5 lat używałem tej opony jako wielorasowej, na tor, daily, road trip, deszcz i choć nie polecam to na zimę (w kotlinie nie brakuje krejzoli co w zimie w śnieg tym idą).
Opona zdaje się działać w prawie każdych warunkach lepiej lub gorzej i jedyne co to w tych bardziej ekstremalnych wyczuć nawierzchnię i/lub zachować ostrożność.
Opona zdaje się działać w prawie każdych warunkach lepiej lub gorzej i jedyne co to w tych bardziej ekstremalnych wyczuć nawierzchnię i/lub zachować ostrożność.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1397
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jeszcze się waham, bo dzisiaj u kolegi z forum widziałem kolejnego pękniętego Fedka, a info o tym że pękają można już znaleźć z 2014 roku, więc coś jest nie tak z tą oponą. Nankang NS-2R jest praktycznie identyczny cena vs parametry, a nigdzie nie czytałem żeby pękał. Ktoś się wypowie?Danillo pisze:[mention]monkahead[/mention] Czuję, że doszedłeś do jedynego słusznego wniosku - Fedek 595 RSR. Na Silesii lataliśmy w sporym deszczu i owszem trzeba było uważać i hamowanie na końcu długiej prostej ze 180 km/h do 60 km/h było pewnym wyzwaniem (raz nawet wyleciałem bokiem bo za bardzo opóźniłem hamowanie w okolicach znaku 50 m) ale przy lekko przesychającym torze opona świetnie się wgryzała w asfalt i prowadziła całkiem dobrze. Choć na ulicy nie osiagniesz takiej temperatury opony jak na torze i na zimno i mokro na Fedka trzeba mieć baczenie.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
parametry te same mowisz? test z racingtires.
Federal FZ-201 1,37.820s
Toyo R888R 1,38.287s
Federal 595 RS-R 1,38.971s
Federal 595 RS-RR 1,39.917s
Nankang NS-2R soft 1,40.146s
1,2s roznicy to jest przepasc. mozliwe ze cywilne bridgestone potenza sport jest szybsza.
ferdki pekaja ale nie rozlatuja sie od tego. jezdzisz z peknieciem i tyle. warunek ze policja czy diagnosta techniczny tego nie zobaczy.
http://www.spalacz.pl/federal-fz-201-po ... semi-slick
niestety ogolnie rzecz biorac wybor jest zaden. albo drogo albo tandetnie.
dlatego fajnie ze chociaz w 17 calach jest potenza sport ktora do takich jazd na codzien i na trackdaye w miare sie nadaje.
Federal FZ-201 1,37.820s
Toyo R888R 1,38.287s
Federal 595 RS-R 1,38.971s
Federal 595 RS-RR 1,39.917s
Nankang NS-2R soft 1,40.146s
1,2s roznicy to jest przepasc. mozliwe ze cywilne bridgestone potenza sport jest szybsza.
ferdki pekaja ale nie rozlatuja sie od tego. jezdzisz z peknieciem i tyle. warunek ze policja czy diagnosta techniczny tego nie zobaczy.
http://www.spalacz.pl/federal-fz-201-po ... semi-slick
niestety ogolnie rzecz biorac wybor jest zaden. albo drogo albo tandetnie.
dlatego fajnie ze chociaz w 17 calach jest potenza sport ktora do takich jazd na codzien i na trackdaye w miare sie nadaje.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- irekJ
- Donator
- Posty: 2646
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Miałem NS2R dwa razy na aucie. Opona jest dużo wolniejsza od RSR zarówno na drodze jak i na torze. Do tego ma kardynalny problem z biciem/tuptotaniem (wielokrotnie opisane tutaj na forum), dla mnie dyskwalifikuje to oponę z używania na daily. Problem występował na obu kompletach które miałem. Niektórzy twierdzą, że na deszczu jest spoko ale ja tego nie zauważyłem.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1397
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Faktycznie, wszędzie można przeczytać że jest bardzo głośna, niektórzy nawet łożyska potrafili wymieniać, bo myśleli że to łożysko huczy. Sprawdzę jeszcze co gwarant powie na te pęknięcia.irekJ pisze:Do tego ma kardynalny problem z biciem/tuptotaniem (wielokrotnie opisane tutaj na forum), dla mnie dyskwalifikuje to oponę z używania na daily.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
pewnie to samo co w watku spalacza
""Skontaktował się ze mną przedstawiciel sklepu RacingTires.pl w którym kupiłem opony i podtrzymał stanowisko znane mi z lektury for internetowych, tj. "pęknięcie nie wpływa w żaden sposób na cechy produktu". Ja też podtrzymuje swoje stanowisko, tj. dalej mam zamiar na nich jeździć, bo szkoda mi je wyrzucić, przy czym będę dokładniej się im przyglądał.""
moge dodac od siebie ze z sklepem opon extreme jest duzo lepiej i na kazda wade towaru jest odpowiedz czy to w formie jakiegos upustu czy mozliwosc zwrotu.
""Skontaktował się ze mną przedstawiciel sklepu RacingTires.pl w którym kupiłem opony i podtrzymał stanowisko znane mi z lektury for internetowych, tj. "pęknięcie nie wpływa w żaden sposób na cechy produktu". Ja też podtrzymuje swoje stanowisko, tj. dalej mam zamiar na nich jeździć, bo szkoda mi je wyrzucić, przy czym będę dokładniej się im przyglądał.""
moge dodac od siebie ze z sklepem opon extreme jest duzo lepiej i na kazda wade towaru jest odpowiedz czy to w formie jakiegos upustu czy mozliwosc zwrotu.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- monkahead
- Donator
- Posty: 1397
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dobrze wiedzieć, ktoś na tym jeździ w MC? Ja nie muszę mieć Fedka, bo i tak nie zbuduję raczej pełnego Speca na najbliższy sezon.piwo pisze: moge dodac od siebie ze z sklepem opon extreme jest duzo lepiej i na kazda wade towaru jest odpowiedz czy to w formie jakiegos upustu czy mozliwosc zwrotu.
A takie odpowiedzi dostaję ze sklepów na zapytanie o ewentualną reklamację pęknięć.
Sklep-opon:
"Witam, producent Federal jest budżetowym odpowiednikiem opon z przeznaczeniem na jazdę na torze. Nie odnotowujemy w tym momencie jakichkolwiek reklamacji związanych z produktami tego producenta, wręcz przeciwnie opony cieszą się bardzo dobrą opinią wśród użytkowników."
amjeurope:
"Dzień dobry, gwarancja nie obejmuje opon eksploatowanych sportowo (np. rajdy, wyścigi). Pozdrawiam."
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=hz0LgLSRu0c[/youtube]Dobrze wiedzieć, ktoś na tym jeździ w MC?
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 2180
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Zjechałem kilka kompletów Fedka i szczęśliwie żadna opona mi nigdy nie pękła
O Extreme była kiedyś rozkmninka czy nie wrzucić jej do Spec jako podstawowej opony. Na tor jest fajna ale na ulice już gorzej, kształt bieżnika już na odległość pokazuje ze na mokrym może być ciężko z odprowadzeniem wody. Mowię o Vr2. Ja bym na niej nie chciał dojeżdżać na kołach. No ale Spec powoli odlatuje w kierunku lawet i klatek wiec moze i VR2 wróci?
O Extreme była kiedyś rozkmninka czy nie wrzucić jej do Spec jako podstawowej opony. Na tor jest fajna ale na ulice już gorzej, kształt bieżnika już na odległość pokazuje ze na mokrym może być ciężko z odprowadzeniem wody. Mowię o Vr2. Ja bym na niej nie chciał dojeżdżać na kołach. No ale Spec powoli odlatuje w kierunku lawet i klatek wiec moze i VR2 wróci?
Pozdrawiam, Danillo
z tego co mi wiadomo vr2 nie jest tragiczne na mokrym. kwestia mieszanki. r7a r5a w3 hl na wodzie beda spoko jeszcze. wiadomo jak woda plynie na asfalcie bedzie tragedia. ale jak bedzie tylko asfalt mokry czyli do 2mm wody na asfalcie powinno byc lepiej niz na rsr.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- monkahead
- Donator
- Posty: 1397
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
To że MC ewoluuje to normalna kolei rzeczy, natomiast skoro Spec tak odleciał od reszty grup, to może na sezon 2023 powinny być inne zasady I i II ligi?Danillo pisze:No ale Spec powoli odlatuje w kierunku lawet i klatek wiec moze i VR2 wróci?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Wlasnie wyszly nowe conti premium contact7.
Dostepne chyba od 16'
https://www.oponytanio.pl/rshop/Opony/C ... V/D-126966
Dostepne chyba od 16'
https://www.oponytanio.pl/rshop/Opony/C ... V/D-126966
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Z tymi rozmiarami to nie ma szału. Poprzednik miał więcej możliwości. Myślisz, że pojawią się z czasem, czy po prostu nie robi się już rozmiarów typowych do aut sprzed dekady?piwo pisze: ↑07 paź 2022, 18:19Wlasnie wyszly nowe conti premium contact7.
Dostepne chyba od 16'
https://www.oponytanio.pl/rshop/Opony/C ... V/D-126966
No skoro nowe male auta maja obecnie 17' to raczej wygasza sie produkcje opon w nizszych rozmiarach i zostaja tam juz tylko smietniki
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Zgoda, zgoda, ale miałem na myśli, że same wąskie te opony.
raport z testu yokohamy ad09
https://trackparts.ch/Yokohama-AD09-Testbericht
zdaje sie ze racingtires juz sie szykuje do sprowadzania tych opon. opony powinny byc zdecydowanie bardziej przyczepne od ad08rs na mokrym jak i suchym. no i dostepna w 195/50r15
https://shopee.com.my/195-55-15-Yokoham ... 9927390099
https://trackparts.ch/Yokohama-AD09-Testbericht
zdaje sie ze racingtires juz sie szykuje do sprowadzania tych opon. opony powinny byc zdecydowanie bardziej przyczepne od ad08rs na mokrym jak i suchym. no i dostepna w 195/50r15
https://shopee.com.my/195-55-15-Yokoham ... 9927390099
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 3676
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
W UK na razie rozmiary zaczynają się od 225/45 r 17piwo pisze: ↑12 paź 2022, 12:49raport z testu yokohamy ad09
https://trackparts.ch/Yokohama-AD09-Testbericht
zdaje sie ze racingtires juz sie szykuje do sprowadzania tych opon. opony powinny byc zdecydowanie bardziej przyczepne od ad08rs na mokrym jak i suchym. no i dostepna w 195/50r15
https://shopee.com.my/195-55-15-Yokoham ... 9927390099
Jak juz byl poruszany temat fedka rsr, to powiedzcie jeszcze: ktory rozmiar najszybszy na tor do NC (spec itp.): 215/45/17, 225/45/17, 215/40/17? I jaka szerokosc felgi do tego dobrac? Czy seryjna felga z NC jest dobrym wyborem do opon 215 (a konkretniej federal na torze)?
- monkahead
- Donator
- Posty: 1397
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
To nie są moje opony, zdjęcie zrobione z testu na YT tirereview dla pokazania co się dzieje z drogową oponą na torze, nawet jeśli ta opona jest niby sztywna i sportowa ... umiera po 5 kółkach. Podobnie wyglądały drogowe opony po kilku sesjach na torze Łódź na MMC.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Alex
- Donator
- Posty: 4603
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
A jak chciałem zajechać wielosezonowymi na torze to mi się nie udało baaardzo gorąco było i naprawdę się starałem
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- niezalogowany
- Posty: 253
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie, zajechałem sobie w tym roku trochę moje CPC6 (strasznie szybko się zjadają na torze, albo ja nie umiem opon oszczędzać).
Z kolei w szopie zostały mi po puszce Michały PS4, które od 2019 przejechały pewnie max 5kkm, ale są oczywiście w lekko wyższym rozmiarze, bo 205/55/R16.
Czy ktoś z was próbował jeździć na takim rozmiarze NC/ND'kiem?
Co myślicie o tym żeby przeznaczyć CPC na dojechanie na Krzywej (głupie zasady streeta, które wyrzucają fedki z klasy), a na co dzień pomykać na balonach PS4?
EDIT: Na co dzień oznacza też na winklach w kotlinie i czechach
Z kolei w szopie zostały mi po puszce Michały PS4, które od 2019 przejechały pewnie max 5kkm, ale są oczywiście w lekko wyższym rozmiarze, bo 205/55/R16.
Czy ktoś z was próbował jeździć na takim rozmiarze NC/ND'kiem?
Co myślicie o tym żeby przeznaczyć CPC na dojechanie na Krzywej (głupie zasady streeta, które wyrzucają fedki z klasy), a na co dzień pomykać na balonach PS4?
EDIT: Na co dzień oznacza też na winklach w kotlinie i czechach
-
- Donator
- Posty: 3676
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
No to raczej taki bardziej użytkowy profil (miałem taki rozmiar w zafirze b ) nie spodziewałbym się rewelacji w prowadzeniuniezalogowany pisze: ↑25 paź 2022, 10:06Panowie, zajechałem sobie w tym roku trochę moje CPC6 (strasznie szybko się zjadają na torze, albo ja nie umiem opon oszczędzać).
Z kolei w szopie zostały mi po puszce Michały PS4, które od 2019 przejechały pewnie max 5kkm, ale są oczywiście w lekko wyższym rozmiarze, bo 205/55/R16.
Czy ktoś z was próbował jeździć na takim rozmiarze NC/ND'kiem?
Co myślicie o tym żeby przeznaczyć CPC na dojechanie na Krzywej (głupie zasady streeta, które wyrzucają fedki z klasy), a na co dzień pomykać na balonach PS4?
EDIT: Na co dzień oznacza też na winklach w kotlinie i czechach
- the.monte.christo
- Donator
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2019, 9:14
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8L USDM/1.6L EU
- Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Szukam powoli opon do żółtka i zacząłem przeglądać ceny Michelin PS3 czy Bridgestone Turanza T005 (195/50 R15). I się okazuje że trzeba wyłożyć 1700 za komplet opon, który kosztował chwilę temu 1200... Co to się dzieje z naszym pięknym, aczkolwiek nieszczęśliwym krajem...
Czy do NBFL w rozmiarach 205/45, ew. 195/50 nadal warto brać PS3, czy pojawiło się coś ciekawszego na daily z pazurem?
Czy do NBFL w rozmiarach 205/45, ew. 195/50 nadal warto brać PS3, czy pojawiło się coś ciekawszego na daily z pazurem?
-
- Donator
- Posty: 3676
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Yokohama ad08rsthe.monte.christo pisze: ↑03 lis 2022, 21:47Szukam powoli opon do żółtka i zacząłem przeglądać ceny Michelin PS3 czy Bridgestone Turanza T005 (195/50 R15). I się okazuje że trzeba wyłożyć 1700 za komplet opon, który kosztował chwilę temu 1200... Co to się dzieje z naszym pięknym, aczkolwiek nieszczęśliwym krajem...
Czy do NBFL w rozmiarach 205/45, ew. 195/50 nadal warto brać PS3, czy pojawiło się coś ciekawszego na daily z pazurem?
- monkahead
- Donator
- Posty: 1397
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ktoś używał Fedka 595RS-PRO na torze? Homologacja R-117, twarda ścianka boczna, na mokrym "B", jest duży wybór w lepszej kasie niż RS-R.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- the.monte.christo
- Donator
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2019, 9:14
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8L USDM/1.6L EU
- Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Szukam cywilnej opony, nie chcę semi.mutra pisze: ↑04 lis 2022, 7:14Yokohama ad08rsthe.monte.christo pisze: ↑03 lis 2022, 21:47Szukam powoli opon do żółtka i zacząłem przeglądać ceny Michelin PS3 czy Bridgestone Turanza T005 (195/50 R15). I się okazuje że trzeba wyłożyć 1700 za komplet opon, który kosztował chwilę temu 1200... Co to się dzieje z naszym pięknym, aczkolwiek nieszczęśliwym krajem...
Czy do NBFL w rozmiarach 205/45, ew. 195/50 nadal warto brać PS3, czy pojawiło się coś ciekawszego na daily z pazurem?