Działają i przyciski, i sterowanie głosem
Android auto do MX5 ND
Android auto do MX5 ND
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Nieśpieszny
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 lis 2018, 12:11
- Model: ND
- Wersja: SkyPassion
- Lokalizacja: Daleko Jeszcze?
przy opcji podpięcia przez bluetooth i przez kabel tak?
- Nieśpieszny
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 lis 2018, 12:11
- Model: ND
- Wersja: SkyPassion
- Lokalizacja: Daleko Jeszcze?
Dokładnie takgajek87 pisze: ↑10 lut 2021, 1:16przy opcji podpięcia przez bluetooth i przez kabel tak?
dzięki wielkie, jak już będę mógł wyjechać z pod domu to się umówię do aso i mają sprawdzać/naprawiać w tym momencie niestety na semi slick + tory jazdy gdzie obniżonym 508 haratam po śniegu/lodzie to mazdą bym zawisł od razuNieśpieszny pisze: ↑10 lut 2021, 10:24Dokładnie tak
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1605
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
No dobra. Zmieniłem telefon i niedługo osiwieję.
Miałem taniutką Motorolkę sprzed kilku lat, doinstalowane "z boku" Android Auto. Działało na niemalże na kawałku drutu z oboma moimi samochodami.
Telefon się skończył, kupiłem nowy (po względnej taniości - Samsunga M21). I mam za swoje.
Telefon ma andka 10, więc AA już jest wbudowane. Fajnie, nie trzeba doinstalowywać.
I na tym się kończą zalety.
O ile w GLC jeszcze Android Auto czasem się uruchamia (zwykle jest tak, że bezpośrednio po podłączeniu dostaję komunikat na ekranie w samochodzie, że nie udało się połączyć/urządzenie niekompatybilne/złe gniazdo, czy coś takiego; ale po kilku minutach jazdy po prostu uruchamia się sam ze siebie), o tyle w Dyzi już kompletnie przestał. Czasem pomagało wyjęcie kabla i podłączenie z powrotem po chwili, ale teraz już nawet i to nic nie daje.
I co teraz? Mam losować kolejne kable usb-c z nadzieją, że któryś będzie wystarczająco dobry, żeby to raczyło zadziałać? RLY?
Miałem taniutką Motorolkę sprzed kilku lat, doinstalowane "z boku" Android Auto. Działało na niemalże na kawałku drutu z oboma moimi samochodami.
Telefon się skończył, kupiłem nowy (po względnej taniości - Samsunga M21). I mam za swoje.
Telefon ma andka 10, więc AA już jest wbudowane. Fajnie, nie trzeba doinstalowywać.
I na tym się kończą zalety.
O ile w GLC jeszcze Android Auto czasem się uruchamia (zwykle jest tak, że bezpośrednio po podłączeniu dostaję komunikat na ekranie w samochodzie, że nie udało się połączyć/urządzenie niekompatybilne/złe gniazdo, czy coś takiego; ale po kilku minutach jazdy po prostu uruchamia się sam ze siebie), o tyle w Dyzi już kompletnie przestał. Czasem pomagało wyjęcie kabla i podłączenie z powrotem po chwili, ale teraz już nawet i to nic nie daje.
I co teraz? Mam losować kolejne kable usb-c z nadzieją, że któryś będzie wystarczająco dobry, żeby to raczyło zadziałać? RLY?
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2140
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Obstawiam rowniez kabel, do tego warto wiedziec, ze te tansze i drozsze czesto padaja z czasem. Rok uzywania i kabel zaczyna dzialac z humorami.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1605
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Zasadniczo nie powinno. Natomiast warto zauważyć, że - co widać na obrazkach w opisie do https://pl.aliexpress.com/item/1005004491309996.html - trzeba się upewnić, że będzie się miało źródło firmware'u. Na obrazkach jest screenshot z HiDrive'a, gdzie _były_ hostowane firmware'y Mazdy, ale już nie są. A upgrade firmware jest konieczny.
EDIT: Jak pogóglasz za tk78-66-9u0c w recenzjach powtarza się, że jakość jest zauważalnie gorsza niż oryginalny produkt. Aczkolwiek, co ciekawe, kable wyglądają podobno na przyzwoitsze.
EDIT: Jak pogóglasz za tk78-66-9u0c w recenzjach powtarza się, że jakość jest zauważalnie gorsza niż oryginalny produkt. Aczkolwiek, co ciekawe, kable wyglądają podobno na przyzwoitsze.
- irekJ
- Donator
- Posty: 2644
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Jeszcze szybki feedback na temat AAwireless:
https://www.aawireless.io/
Huawei P30 -> Działa 10/10, zero problemów, natychmiastowe łączenie, zero reconnectów itp.
Xiaomi 12X -> Działą mało stabilnie, łapie reconnecty czasem co godzinę czasem co 5 minut, jest to uciążliwe. Winny oczywiście jest telefon, prawdopodobnie funkcje oszczędzania energii, ciągle z tym walczę.
Ale sama kostka wydaje się być w 100% kompatybilna z ND2 z działającym po kablu AA.
https://www.aawireless.io/
Huawei P30 -> Działa 10/10, zero problemów, natychmiastowe łączenie, zero reconnectów itp.
Xiaomi 12X -> Działą mało stabilnie, łapie reconnecty czasem co godzinę czasem co 5 minut, jest to uciążliwe. Winny oczywiście jest telefon, prawdopodobnie funkcje oszczędzania energii, ciągle z tym walczę.
Ale sama kostka wydaje się być w 100% kompatybilna z ND2 z działającym po kablu AA.
-
- Donator
- Posty: 3674
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Zbieram się do instalacji AA u siebie. Moje radio ma soft w wersji 59.00.545. Rozumiem że muszę wgrać nowy soft zanim zacznę cokolwiek montować. Orientuje się ktoś czy da się go jeszcze pozyskać samemu czy zostaje tylko ASO.
Druga sprawa to port USB i kable. Mój lokalny (UK) dealer ma w systemie port ale nie widzi numeru części dla kabli. Internety mówią że numer części jest inny na różnych rynkach i ponoć u mnie numer C830-V6-60Z oznacza wiązkę o której mowa w tym poście. Problem w tym że ani jednej ani drugie ( ani portu USB) nie mogę znaleźć w epc mazdy - po wpisaniu numeru części wyświetla mi "brak danych"
Druga sprawa to port USB i kable. Mój lokalny (UK) dealer ma w systemie port ale nie widzi numeru części dla kabli. Internety mówią że numer części jest inny na różnych rynkach i ponoć u mnie numer C830-V6-60Z oznacza wiązkę o której mowa w tym poście. Problem w tym że ani jednej ani drugie ( ani portu USB) nie mogę znaleźć w epc mazdy - po wpisaniu numeru części wyświetla mi "brak danych"
Miałem ten sam problem jak chciałem zamówić w Carspeed. Wtedy zasugerowano mi że moduł USB występuje pod jednym numerem z wiazka i jest to zestaw... ale na 100% to pewien nie jestem... poza tym z tego co czytałem dobrze zamowic moduł usb od mazdy (producentem jest clarion) a kabelki zamowic z aliexpressmutra pisze: ↑20 paź 2022, 14:40Druga sprawa to port USB i kable. Mój lokalny (UK) dealer ma w systemie port ale nie widzi numeru części dla kabli. Internety mówią że numer części jest inny na różnych rynkach i ponoć u mnie numer C830-V6-60Z oznacza wiązkę o której mowa w tym poście. Problem w tym że ani jednej ani drugie ( ani portu USB) nie mogę znaleźć w epc mazdy - po wpisaniu numeru części wyświetla mi "brak danych"
-
- Donator
- Posty: 3674
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Masz rację. Oni to sprzedają jako kit: kable,port, pianka do owinięcia kabli i instrukcja za jedyne 220 funtów. Albo port za 80 i kable za 50 wolałbym nie płacić za kawałek taśmy i broszurkę . Mój problem polega na tym że nie mogę znaleźć żadnych części tego zestawu w epc mazdy :/.vodka pisze: ↑20 paź 2022, 15:50Miałem ten sam problem jak chciałem zamówić w Carspeed. Wtedy zasugerowano mi że moduł USB występuje pod jednym numerem z wiazka i jest to zestaw... ale na 100% to pewien nie jestem... poza tym z tego co czytałem dobrze zamowic moduł usb od mazdy (producentem jest clarion) a kabelki zamowic z aliexpressmutra pisze: ↑20 paź 2022, 14:40Druga sprawa to port USB i kable. Mój lokalny (UK) dealer ma w systemie port ale nie widzi numeru części dla kabli. Internety mówią że numer części jest inny na różnych rynkach i ponoć u mnie numer C830-V6-60Z oznacza wiązkę o której mowa w tym poście. Problem w tym że ani jednej ani drugie ( ani portu USB) nie mogę znaleźć w epc mazdy - po wpisaniu numeru części wyświetla mi "brak danych"
No i oczywiście jak nie wgram nowego softu do radia to i tak nic nie podziałam.
Ty miałeś u siebie odpowiednią wersję oprogramowania?
Na szczęście miałem nowy soft. Jeśli za graty masz zapłacić 220 łabędzi to może opłaca się im też zlecić montaz ustrojstwa? Mnie to wyszło łącznie 650 zł za graty i to dlatego, że spieszyło mi się z kablem i brałem z allegro za 200 zł..
Powiem Ci ze cena nie odbiega już mocno od rodzimej. Mi zawolali w ASO 1550 zł, ale to było dwa miesiace temu i podejrzewam, że może być drożej że względu na cenę dolara...
W sumie jak to tak policzyć, to za robotę biorą niemal identycznie jak w PL
W sumie jak to tak policzyć, to za robotę biorą niemal identycznie jak w PL