Takie coś znalazłem. Czy w połączeniu z filtrem o zwiększonej przepustowości i zmianie softu ma prawo dać więcej mocy? Ma ktoś doświadczenia z tego typu modem?
https://fab9tuning.com/grams-nc-miata-7 ... ttle-body/
[NC] Przepustnica 70mm
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Sama przepustnica nie jest imho duzą restrykcją, już bardziej całość dolotu przed nią. Mozna to zobaczyć logując MAP, ciśnienie spada na wysokich obrotach.
Na Miatą.net ktoś adoptowal jakaś przepustnicę z chryslera zdaje się.
Dolot możnaby spróbować podobny jaki mają chłopaki w SpecMiatach
Na Miatą.net ktoś adoptowal jakaś przepustnicę z chryslera zdaje się.
Dolot możnaby spróbować podobny jaki mają chłopaki w SpecMiatach
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Dolot mam od Ramair więc o zwiększonej przepustowości, wąskim gardłem jest OEM przepustnica. 2500 trochę sporo a wydawało mi się kiedyś czytać, nawet nie wiem czy nie tutaj na forum, że ktoś zamontował większą przepustincę z innego auta. Możliwe że to było przy okazji sprzedaży auta @guardian ?
Ostatnio zmieniony 03 lip 2022, 10:28 przez Spaniard, łącznie zmieniany 1 raz.
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Też mi się wydaje troche dużo grosza jak na potencjalny przyrost
Obczaj to
https://mazdaspeedy.com/chrysler_74mm_dbw_upgrade/
przy użyciu Tapatalka
Obczaj to
https://mazdaspeedy.com/chrysler_74mm_dbw_upgrade/
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Dzięki, tam na miata.net na piątej stronie jest nawet post Guardiana więc dobrze pamiętałem.
Dla mnie za dużo rzeźby żebym sam się do tego dobrał, ale potwierdza to że większa przepustnica trochę mocy uwolni.
@Alex wysłałem priv, ale chyba masz pełną skrzynkę.
Dla mnie za dużo rzeźby żebym sam się do tego dobrał, ale potwierdza to że większa przepustnica trochę mocy uwolni.
@Alex wysłałem priv, ale chyba masz pełną skrzynkę.
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
nie mam, wiadomosc doszla a nawet CI odpisalem. Niemniej jednak zmotywowales mnie to poswiecenia parunastu min na klikanie by nieco ja oczyscic
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
jakis skrot, wnioski? bo Radzio jak zwykle wody nie żałuje
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Tylko w kwestii dolotu, mam taki sam Ramair i potwierdzam że dźwięk plus nie obcina osiągów w gorące dni bo jednak dostaje stałe świeże chłodne powietrze przez stożek w zderzaku. O większej przepustnicy nic się tam nie dosłyszałem przesuwając filmik.
O przepustnicy jest troche wiecej na filmiku gdzie stroja auto u Kivi'ego.
Wyszlo im ponad 200KM na przedliftowym 2.0 bez walkow, odcince 7200 - bardzo dziwne i optymistyczne wyniki.
https://www.youtube.com/watch?v=0Iav8DW ... zioFLATOUT
Wyszlo im ponad 200KM na przedliftowym 2.0 bez walkow, odcince 7200 - bardzo dziwne i optymistyczne wyniki.
https://www.youtube.com/watch?v=0Iav8DW ... zioFLATOUT