Falujące obroty
Jak w tytule
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Cześć czy ktoś z was wie co może być przyczyną falujących obrotów na biegu jałowym? Jak ściągam nogę z gazu np na światłach to obroty za każdym razem falują dokładnie trzy razy gdzieś pomiędzy 600 -1000 obrotów i później już jest równo. Nc 2.0 z 2009 silnik oem
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Wyczyść przepustnicę: szmatka plus nieco benzyny ekstrakcyjnej po zdjęciu rury dolotu.
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- byebye
- Donator
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 wrz 2020, 15:20
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Krzeszowice
Gdzieś w innym wątku było o triku "z miotłą": wyłączasz światła, klimę i całą inną elektrykę, blokujeszw pedał gazu na 3000 obrotów - po około 3 minutach obroty powinny spaść do obrotów jałowych. Podobno w ten sposób można nauczyć ECU obrotów
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Weźcie odpuścicie te szamańskie metody. Nigdy tak nie robiłem, ECU bywa u mnie baardzo często resetowane i naprawdę nie trzeba cudować. Wyczyścić przepustnicę i pierwszy cykl rozgrzewania w mieście załatwi sprawę.
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Zrobiłem tak jakieś 20 tys km temu. Dokładnie w ten sposób.
Nie kombinować, przeczyścic i już.
Na dzień dzisiejszy nic nie faluje.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Brudna przepustnica nie pracuje poprawnie przy małych wychyleniach i jak opisał kolega obroty lubią falować. Przy czystej problem zazwyczaj znika. Nie tylko w mx się tak dzieje.
Tylko nie trzyjcie szmatą zbyt zawziecie by nie usunąć lakieru uszczelniającego (też jest czarny jak i brud) z korpusu przepustnicy.
przy użyciu Tapatalka
Tylko nie trzyjcie szmatą zbyt zawziecie by nie usunąć lakieru uszczelniającego (też jest czarny jak i brud) z korpusu przepustnicy.
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Ja wypowiem się ze swojego doświadczenia jakie miałem z falującymi obrotami po kupnie NC.
Wiosną gdy auto ruszyłem po zimie zaczęło pojawiać się falowanie obrotów. Przepustnica została wyczyszczona i nie pomogło.
Dopiero "trochę" sprawniejsza jazda autem naprawiła to.
I tak robię teraz po okresie zimowym.
Wiosną gdy auto ruszyłem po zimie zaczęło pojawiać się falowanie obrotów. Przepustnica została wyczyszczona i nie pomogło.
Dopiero "trochę" sprawniejsza jazda autem naprawiła to.
I tak robię teraz po okresie zimowym.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Za każdym razem kiedy odłączy się akumulator i na nowo podłączy, obroty będą falować, to normalne . Komputer uczy się wolnych obrotów.
U mnie po odłączeniu Aku, obroty falują przez 2 dni, w moim przypadku oznacza to przejechanie 100 km.
U mnie po odłączeniu Aku, obroty falują przez 2 dni, w moim przypadku oznacza to przejechanie 100 km.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm