Ściągałem juz kierownice w paru NC i zawsze były piny przy poduszce jak na filmikach i opisach, czyli czarne zawleczki i podnosimy piny. Dzis chcialem sciagnac kiere w mojej NC z USA i zdziwko. Nie ma czarnych zawleczek, zolte zawleczki odslaniaja piny, nigdzie nie widac pkt zaczepienia, ściąganie pod kątem, obrotem czy jakkolwiek inaczej powoduj niemal miażdżenie zatyczek. Nic nie idzie, ani na chama ani na prośbę. Podważałem, pchałem, szarpałem, nic. Żaden kąt, szczypak czy srubokręt nie rusza tego. Wszystko na granicy zniszczenia plastików wokoł pinow. Na jednym foto widać kable pod tą już żółtą zawleczką.
Szukałem na ebay, szukalem w google, youtube itp. Nigdzie nie widze tego typu pinów.Czy ktoś wie jak je zdjąć?
Nietypowe piny airbaga
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4587
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Może trzeba wsunąć gdzieś jakiś szpikulec? Albo coś nacisnąć?
Zrób zdjęcie makro obu wtyczek (tej rozebranej też) od gory
przy użyciu Tapatalka
Zrób zdjęcie makro obu wtyczek (tej rozebranej też) od gory
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Naprawde probowalem to podwazyc, podciagac, chwytac, szczypac i nic.
Na miata net napisali ze to nie sa kable od MX5 ani RX8, bo sama poduszka jest od RX8.
Tak wiec podejrzewam ze ktos wzial kable od jakiejs innej mazdy i moze na chama je wcisnal bo wygladaly podobnie?
Jedyne na co wpadlem to kupic nowy zwijak z kablami, nowa poduszke i podmienic ten zestaw wyciagajac kable z pinow, bo wyglada na to ze mozna je wyciagnac z zawleczek. Troche to widac na pinie gdzie zdjalem gorna zawleczkę.
Na miata net napisali ze to nie sa kable od MX5 ani RX8, bo sama poduszka jest od RX8.
Tak wiec podejrzewam ze ktos wzial kable od jakiejs innej mazdy i moze na chama je wcisnal bo wygladaly podobnie?
Jedyne na co wpadlem to kupic nowy zwijak z kablami, nowa poduszke i podmienic ten zestaw wyciagajac kable z pinow, bo wyglada na to ze mozna je wyciagnac z zawleczek. Troche to widac na pinie gdzie zdjalem gorna zawleczkę.
- Bartlomiej
- Donator
- Posty: 88
- Rejestracja: 15 sie 2021, 9:00
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Warszawa
@bjorm ja też miałem problem z wyciągnięciem tych wtyczek w NCFL z USA. Poduszka na stany jest dwunabojowa, na 99% nie kupisz takiej poduchy używanej. Wyrwałem na siłe te wtyczki, bo były zapieczone (możliwe, że po wystrzale albo ze starości) i oddałem do wstawienia nowych wtyczek, bo i tak składałem dwie poduszki w jedną - kupiłem używkę ori europejską i zmieniałem nabój na wersje dwunabojową. Całość wyszła ok. 600 zł. Wysyłałem do jakiegoś serwisu airbag pod Poznaniem ale nie pamiętam nazwy.
Normalnie powinny wyciągać się do góry takie wąskie zapięcia, po przeciwnej stronie od kabli.
Wrzucam fote jak wyglądały u mnie kostki po „wyrwaniu”
EDIT
Te zapięcia powinny się podnosić
Normalnie powinny wyciągać się do góry takie wąskie zapięcia, po przeciwnej stronie od kabli.
Wrzucam fote jak wyglądały u mnie kostki po „wyrwaniu”
EDIT
Te zapięcia powinny się podnosić
Dzieki za info.
Ja poszedlem inna droga i zamowilem zwijak CX7 z jednym kablem i poduszke CX7 z jednym kablem, ciekawe czy to zagada z ECU i nie wystrzeli.
Te zawleczki probowalem ciagnac do gory, nic nie szlo, a bylo na granicy zerwania juz tych wtyczek, tak sie juz ten plastik rozciagal.
Ja poszedlem inna droga i zamowilem zwijak CX7 z jednym kablem i poduszke CX7 z jednym kablem, ciekawe czy to zagada z ECU i nie wystrzeli.
Te zawleczki probowalem ciagnac do gory, nic nie szlo, a bylo na granicy zerwania juz tych wtyczek, tak sie juz ten plastik rozciagal.
- Alex
- Donator
- Posty: 4587
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Poduszka nie komunikuje się z autem. W chwili W sterownik podaje napięcie i bum. Jedyne ale jest takie że istnienie naboju jest monitorowane poprzez pomiar rezystancji i jeśli błąd jeśli nie mieści się w założonych ramach.
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt: