[połączony] klocki i tarcze hamulcowe do MX-5
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Uważasz że to za mały przebieg? Gdyby się zużyły po kilku tys. km to byłby mały przebieg a tak to aż za duży jak na intensywne używanie.
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
otoz wlasnie. w ciagu 46 tys km w NA zuzylem 6 kompletow klockow na przod i 2 na tył
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Jakie ferodo?Toma Sensei pisze: ↑07 lip 2020, 9:56
Wiem, temu też szukam jakiegoś rozwiązania, ostatnim razem kupiłem ferodo - ani to jakaś super rewelacja nie była, pyliły mocno, straciły się po 30 tyś.
Paleta jest mega bogata ds1.11 dsuno ds 3.12. tak na prawdę słabe to są tylko te najsłabsze i wiekowe już ferodo pokroju ds2500 a nowa seria hamuje na prawdę miło.
https://www.ferodoracing.com/products/c ... ds/ds3-12/
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Jeśli nie miałeś wcześniej styczności, to spróbuj sobie Stoptechy Sport. Ja mam je właśnie na przodzie (tył Textar). Wytrzymują mi 7 - 8 imprez typu MC, Trackday (ok. 1200 km na torze), do tego ok. 4000 km na zwykłych drogach. Według mnie to dobry wynik. Nie piszczą z OEM tarczami.
NB, 1/2NBFL, NC
- Toma Sensei
- Posty: 76
- Rejestracja: 02 lip 2017, 14:24
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Biorąc pod uwagę to, że w zasadzie rzadko dostawały wciery to dość krótki dystans, a grzaly się szybciej niż tunel środkowy
Ok, dziękuję za porady, macie jakieś źródełko stoptechów?sebapoz pisze: ↑07 lip 2020, 18:17Jeśli nie miałeś wcześniej styczności, to spróbuj sobie Stoptechy Sport. Ja mam je właśnie na przodzie (tył Textar). Wytrzymują mi 7 - 8 imprez typu MC, Trackday (ok. 1200 km na torze), do tego ok. 4000 km na zwykłych drogach. Według mnie to dobry wynik. Nie piszczą z OEM tarczami.
“Life is the same as when you're driving...sometimes you go faster by letting go of the accelerator"
W Polsce chyba tylko: bigbrake.pl
Przód Sport:
BigBrake - 309.08900
MidBrake - 309.06350
NB, 1/2NBFL, NC
No ale hamulce się zwykle grzeją przy hamowaniu, to zupełnie normalne zjawisko, 30k to nie jest krótki dystans.Toma Sensei pisze: ↑07 lip 2020, 18:38Biorąc pod uwagę to, że w zasadzie rzadko dostawały wciery to dość krótki dystans, a grzaly się szybciej niż tunel środkowy
Zacznij jeździć jak emeryt klocki wytrzymają dużo dłużej, zapomnij o wyścigach od świateł do świateł, dynamicznym pokonywaniu zakrętów z dohamowaniem przed zakrętem i podobnych zabawach wymagających hamowania
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
30k na klockach w mx5 to naprawdę dużo. Mój rekord w druga stronę to 1350km w tym jakieś 45km na Ułężu na 30leciu. Zaprawdę BluePrint to nie sa dobre klocki , OEM Mazda wytrzymuja 10 razy więcej (4-5 trackadyow po jakieś 100km każdy) a kosztują bodaj 129zl na allegrosz
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- hubike
- Posty: 53
- Rejestracja: 03 sty 2020, 20:06
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Świebodzice
Cześć, stoję przed zakupem tarcz + klocków do sportiva. Zastanawiam się nad kompletem Brembo (pełne tarcze 270, 276 + klocki na obie osie)
oraz
ZIMMERMANN SPORT (270mm, perforowane) i klocki ZIMMERMANN (przód) + tarcze ZIMMERMANN (276mm, pełne) i klocki ZIMMERMANN (tył).
Mazda będzie jeździć jako daily, co któryś weekend wyjazd w góry, okazjonalnie tor. Proszę o pomoc w wyborze i ewentualne porady
oraz
ZIMMERMANN SPORT (270mm, perforowane) i klocki ZIMMERMANN (przód) + tarcze ZIMMERMANN (276mm, pełne) i klocki ZIMMERMANN (tył).
Mazda będzie jeździć jako daily, co któryś weekend wyjazd w góry, okazjonalnie tor. Proszę o pomoc w wyborze i ewentualne porady
Hubert
NBFL Sportive
NBFL Sportive
Tarcze Zimmermann nigdy mnie nie zawiodły, coat Z powinny spokojnie dać radę. Co do klocka możesz poszaleć i StopTech Sport dać
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Stoptech na ulice (i tor okazjonalny) to raczej przerost formy nad treścią. No ale kto bogatemu zabroni?
Tarcze z coat Z fajne, dłużej będą ładnie wyglądać
przy użyciu Tapatalka
Tarcze z coat Z fajne, dłużej będą ładnie wyglądać
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Witajcie, mam sprawę do rozwikłania. Moje auto to miata na rynek kanadyjski z motorem 1.8l z 1995 roku. Skończyły się klocki, zabrałem się za wymiane i ku mojemu zdziwieniu klocek ma wymiary około 110 szerokości, 40 wysokości czyli tak jak w small brakeu a nie mid braku... Czy to możliwe, żeby w tamtych latach był small brake w 1.8 czy ktoś po prostu wrzucił mniejszą tarczę po taniości i klocek? Jest to możliwe bez modyfikacji hamulców? Tarczy jeszcze nie mierzyłem dokładnie ale wydaje się że jest bliżej 230 mm a nie 250. Spróbuje wrzucić fote jak to wygląda
"Gertruda nie jest zabawką. To prawdziwa mała lokomotywa" - Tata Świnka
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
mysle ze rozne rzeczy sa mozliwe zwlaszcza w aucie ktore ma >20 lat
zmierz tarcze to sie wszystko wyjasni, mozesz tez dac fotke klocka. small rozni sie wyraznie od mid. ciekawe tez jaki zestaw masz na przodzie, czy czasem tez nie small
zmierz tarcze to sie wszystko wyjasni, mozesz tez dac fotke klocka. small rozni sie wyraznie od mid. ciekawe tez jaki zestaw masz na przodzie, czy czasem tez nie small
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
właśnie to jest przód a klocek wygląda tak:
jestem ciekaw czy po drugiej stronie jest tak samo osłona przeciwpyłowa wydaje się być dosyć duża- Załączniki
-
- 20200924_093204.jpg (2.54 MiB) Przejrzano 4100 razy
"Gertruda nie jest zabawką. To prawdziwa mała lokomotywa" - Tata Świnka
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
sorki, jakos sie zasugerowalem moze dlatego ze w niedziele robilem tylne w NA w takim razie pokaz tyl
zmierz klocki, przod smallbrake 110x47, midbrake 110x57
small od mid na przod podobno rozni sie jedynie tarcza i jarzmem, zaciski sa te same
zmierz klocki, przod smallbrake 110x47, midbrake 110x57
small od mid na przod podobno rozni sie jedynie tarcza i jarzmem, zaciski sa te same
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
1.6 nbfl - jestem właśnie przed wymianą klocków i tarcz (midbreak).
Na razie nie wybieram na tor, jednak lubię agresywną jazdę i wolałbym nie załować później, że nie wydałem paru groszy więcej..
Zestaw: klocki stoptech sport performance + tarcze textar to dobry wybór?
Będę malował również zaciski i szukam inspiracji. Czarna mazda z bordowym dachem i czarnymi felgami. Iść w bordo zaciski?
Na razie nie wybieram na tor, jednak lubię agresywną jazdę i wolałbym nie załować później, że nie wydałem paru groszy więcej..
Zestaw: klocki stoptech sport performance + tarcze textar to dobry wybór?
Będę malował również zaciski i szukam inspiracji. Czarna mazda z bordowym dachem i czarnymi felgami. Iść w bordo zaciski?
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Zaciski w mx5 to nie jest coś czym się można chwalić . Czarny albo srebrny ocynkTomi3737 pisze: ↑25 cze 2021, 11:061.6 nbfl - jestem właśnie przed wymianą klocków i tarcz (midbreak).
Na razie nie wybieram na tor, jednak lubię agresywną jazdę i wolałbym nie załować później, że nie wydałem paru groszy więcej..
Zestaw: klocki stoptech sport performance + tarcze textar to dobry wybór?
Będę malował również zaciski i szukam inspiracji. Czarna mazda z bordowym dachem i czarnymi felgami. Iść w bordo zaciski?
Czarny zacisk. Klasa, klasyka i jednocześnie bardziej sportowy niż zwykle srebro
Dzieki Panowie za podpowiedzi, bedzie na czarno. Powyższy zestaw (klocki tarcze) wygląda ok?mutra pisze: ↑25 cze 2021, 12:32Zaciski w mx5 to nie jest coś czym się można chwalić . Czarny albo srebrny ocynkTomi3737 pisze: ↑25 cze 2021, 11:061.6 nbfl - jestem właśnie przed wymianą klocków i tarcz (midbreak).
Na razie nie wybieram na tor, jednak lubię agresywną jazdę i wolałbym nie załować później, że nie wydałem paru groszy więcej..
Zestaw: klocki stoptech sport performance + tarcze textar to dobry wybór?
Będę malował również zaciski i szukam inspiracji. Czarna mazda z bordowym dachem i czarnymi felgami. Iść w bordo zaciski?
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Ja na stoptechu nigdy nie jeździłem więc ci nie pomogę. Tarcze będą okTomi3737 pisze: ↑27 cze 2021, 18:31Dzieki Panowie za podpowiedzi, bedzie na czarno. Powyższy zestaw (klocki tarcze) wygląda ok?mutra pisze: ↑25 cze 2021, 12:32Zaciski w mx5 to nie jest coś czym się można chwalić . Czarny albo srebrny ocynkTomi3737 pisze: ↑25 cze 2021, 11:061.6 nbfl - jestem właśnie przed wymianą klocków i tarcz (midbreak).
Na razie nie wybieram na tor, jednak lubię agresywną jazdę i wolałbym nie załować później, że nie wydałem paru groszy więcej..
Zestaw: klocki stoptech sport performance + tarcze textar to dobry wybór?
Będę malował również zaciski i szukam inspiracji. Czarna mazda z bordowym dachem i czarnymi felgami. Iść w bordo zaciski?
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Potrzebujesz przewodów elastycznych na przód i jarzma na przód i tył.
W zależności od tego co masz aktualnie w aucie możesz wymienić pompę hamulcową na większą ale to akurat jest opcjonalne
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3777
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Podpowiecie?
Stoptechy Street do NA 95' z midbreakami to 308.06350 czy 308.05250 ?
Stoptechy Street do NA 95' z midbreakami to 308.06350 czy 308.05250 ?
- Załączniki
-
- Screenshot_2021-11-28-10-56-43-42_92b64b2a7aa6eb3771ed6e18d0029815.jpg (949.38 KiB) Przejrzano 2703 razy
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- Żółwik
- Donator
- Posty: 440
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
- Model: NA
- Wersja: 1.6 i NC 2.5
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Serię 5250/60 (przód/tył) ja mam, to te małe (235/231), pokazują na top brakes że 6350/60 wchodzą do 1.8, więc to będą midy. Nie wiem, czy dla Twojego stylu jazdy i generalnie na winkle nie będzie lepsza seria Sport niż Street, mi nawet Sporty zdarzyło się już przegrzać.
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3777
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Ale ty też masz midy... (?)
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba