odchodzimy od tematu ale ciekawy wątek się zaczął. Kontynuujmy tutaj:
viewtopic.php?f=26&t=33424
może admin przeniesie część naszej dyskusji?
Drugi katalizator 1.8 NC
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4742
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Donator
- Posty: 2299
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Mi niedawno zbadali spaliny - brak prekata i drugi chyba 100 cpsi. Silnik był ciepły - 60 st tempersura oleju. Nie spodziewałem się badania spalin i nie przechodził badania. Ale wystarczyło dobrze zagrzać silnik i juz zmieścił się w normie.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 maja 2015, 13:57
- Model: NC
- Lokalizacja: Gdańsk/Kętrzyn/Czechowice-Dziedzice
Mądrość przez ciebie przemawia - mi wycieli.wromiata pisze: ↑28 cze 2021, 13:41Planuję wyciąć oryginalny kat zanim ktoś inny to zrobi. Chcę wrzucić AWG Polonez MO-S30 Euro 2 200 CPSI i zastanawiam się czy jest to inwestycja, która ma szansę się zwrócić. Tak mniej więcej jakie ceny oferowali Wam za kata. I czy ma ktoś może numery tego kata?
Ze swojej strony mogę dodać, że pierwszy kat (znajdujący się w kolektorze) da się sprzedać za 600 i znalazł się tylko jeden śmiałek, który go kupił po samych numerach, reszta chciała 150-200.
- Alex
- Donator
- Posty: 4742
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Seryjny silnik jest dość mocno przelany paliwem więc nie ma się czego bać. Sprawności drugiego kata sterownik nie weryfikuje, wyłącznie pierwszego w kolektorze więc żadnego check engine z tego powodu nie będzie
Co nie znaczy że nie warto stroić, zawsze warto. Owszem tym bardziej jest to konieczne im modów wiecej ale nawet na serii pewien efekt jest. Jezdzi się przyjemniej
Jako były uzyszkodnik 1.8 mam do niego pewien sentyment (syndrom sztokholmski?
) w związku z czym można liczyć na specjalnie niższa cenę strojenia
Co nie znaczy że nie warto stroić, zawsze warto. Owszem tym bardziej jest to konieczne im modów wiecej ale nawet na serii pewien efekt jest. Jezdzi się przyjemniej
Jako były uzyszkodnik 1.8 mam do niego pewien sentyment (syndrom sztokholmski?

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Nie wiem czy wyrazilem sie jasno, raczej nie 
Strojenie ma bardzo sens. Myslalem ze kolega wyzej pyta czy majac wystrojone juz auto, dorzucajac sportyw 2 kat, czy warto to dostrajac.
A to wydaje mi sie nie ma juz wiekszego sensu i znaczenia.

Strojenie ma bardzo sens. Myslalem ze kolega wyzej pyta czy majac wystrojone juz auto, dorzucajac sportyw 2 kat, czy warto to dostrajac.
A to wydaje mi sie nie ma juz wiekszego sensu i znaczenia.
- marzdin
- Donator
- Posty: 356
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Dokładnie właśnie tak, mam kolektor4-1 Five'a i u niego strojony silnik, myślę teraz o wałkach Catcams'a i sportowym katalizatorze, myśle zacząć od katalizatora i obawiałem się strojenia za każdym razem. Swoją drogą mając 2L i celująć w okolice 200KM wystarczy MO-S20 czy brać MO-S30 planuje Euro4 200 CPSI, (mam nadzieje że do NCFL ta norma wystarczy auto wyprodukowane grudzień 2010 pierwsza rejestracja 2011) jest jeszcze jedno pytanie czy oba tak samo szybko się będą rozgrzewały
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin