CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2021
Moderator: Moderatorzy
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
I dlatego wydało mi się to ciekawe. Dodatkowo całkowicie inaczej widać to z perspektywy kierowcy za kółkiem. A może te pachołki stały zbyt ciasno przy wejściu?
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- Domel
- Donator
- Posty: 371
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
próbowałem obu torów jazdy, najpierw klasycznie z wiekszym najazdem, potem na okrąglo, i też jestem zdziwiony po sprawdzeniu max. prędkości na następnej prostej wyniki było zawsze ok. 100km/h. Prędkości minimalne w zakręcie to ok. 50km/h .Pachołki stały dosyć szeroko. Może przy "klasycznym" za mocno hamowałem, Przy najlepszym kółku tak to wyglądało (tor lekko przesunięty do góry względem mapy):
- Załączniki
-
- jastrzab_plyta2.png (423.24 KiB) Przejrzano 2234 razy
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jak wrazenia po wczorajszej rundzie MMC Modlin? Mi się całkiem podobalo, lubię poznawać nowe miejsca 
Organizacja jak zwykle super
Tylko dlaczego zbiórka tak wcześnie rano?? W sobotę rano chętnie pospalbym godzinę dłużej
jazdy było i tak do porzygania się (90km) a chyba 2 sesje odpuściłem.
Sam tor krótki, techniczny, krety. Niestety bardzo małe marginesy jeśli coś nie wyjdzie. Dlatego od początku założyłem że chrzanić czasy auto ma wyjechać nietkniete. Udało się, a czas i tak wyszedł całkiem przyzwoity
Może wolniej to jednak szybciej 
Tor wymagający dla aut a dokładnie dla ich chłodzenia. Mimo że nie było jakoś specjalnie gorąco temp chlodziwa ostro szla w górę i niewiele dawało się z tym zrobić. Dobrze że kol Bartek podpowiedział mi by po zjeździe z sesji wyjechać za brame i zrobić kurs do ronda i z powrotem. Dopiero to pozwalało na jako takie schlodzenie auta ale nawet po tym z hamulcow i kol waliło gorąco


Organizacja jak zwykle super

Tylko dlaczego zbiórka tak wcześnie rano?? W sobotę rano chętnie pospalbym godzinę dłużej

Sam tor krótki, techniczny, krety. Niestety bardzo małe marginesy jeśli coś nie wyjdzie. Dlatego od początku założyłem że chrzanić czasy auto ma wyjechać nietkniete. Udało się, a czas i tak wyszedł całkiem przyzwoity


Tor wymagający dla aut a dokładnie dla ich chłodzenia. Mimo że nie było jakoś specjalnie gorąco temp chlodziwa ostro szla w górę i niewiele dawało się z tym zrobić. Dobrze że kol Bartek podpowiedział mi by po zjeździe z sesji wyjechać za brame i zrobić kurs do ronda i z powrotem. Dopiero to pozwalało na jako takie schlodzenie auta ale nawet po tym z hamulcow i kol waliło gorąco

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
z uporem maniaka zapytam tu, nie na FB. Jak się Wam podobało w Kielcach? Bo mi bardzo, podobnie jak rok temu, choć nitka zupełnie inna.
Organizacja wiadomo super, co nawet sam z siebie przyznał Yoshi z GT86PL
poranne wstawanie nadal mi się nie podoba
jak się okazuje nie tylko mnie
tor niebezpieczny, podobnie jak Modlin. Slowo klucz: "BANDY", w polaczeniu z kierowcami z napinką stworzyło mieszankę wybuchową. Ale czy to jest argument by rezygnować z rywalizacji na tym torze? Moim zdaniem nie, tym bardziej że niebezpieczeństwo w motorsporcie jest rzeczą współistniejącą, a napinka powoduje że de facto każdy tor staje się niebezpieczny. Poznań, Silesia, Jastrząb też
Organizacja wiadomo super, co nawet sam z siebie przyznał Yoshi z GT86PL
poranne wstawanie nadal mi się nie podoba


tor niebezpieczny, podobnie jak Modlin. Slowo klucz: "BANDY", w polaczeniu z kierowcami z napinką stworzyło mieszankę wybuchową. Ale czy to jest argument by rezygnować z rywalizacji na tym torze? Moim zdaniem nie, tym bardziej że niebezpieczeństwo w motorsporcie jest rzeczą współistniejącą, a napinka powoduje że de facto każdy tor staje się niebezpieczny. Poznań, Silesia, Jastrząb też
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Domel
- Donator
- Posty: 371
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
nom, Kielce to mój ulubiony tor, i mówię to bez ironii. Silezja chyba już mi się przejadła. Ten jest mocno techniczny, premiuje kierowców, a nie moc auta. Było by mi go żal, gdyby wypadł z kalendarza. I tak, też musiałem prostować zdeżak po przyłapaniu opon, ale to wyłacznie moja wina a nie opony.
A poranne wstawanie jest chyba koniecznością, bo odprawa. Choć pamiętam, że na treningach na Jastrzębiu robiono ok. południa drugą odprawę dla spóźnialskich, no ale jeździli pół dnia płacąc za cały.
A poranne wstawanie jest chyba koniecznością, bo odprawa. Choć pamiętam, że na treningach na Jastrzębiu robiono ok. południa drugą odprawę dla spóźnialskich, no ale jeździli pół dnia płacąc za cały.