Cześć,
Ostatnio próbowałem dopasować dwie różne rozpórki kielichów w mojej NA (1990 bez abs) najpierw że Sportive a teraz Cusco . Niestety każda rozpórka blokuję się o zbiornik do spryskiwaczy.
Oczywiście wiem że można zmienić zbiornik na ten od Suzuki cappuccino. Można też kupić "tjuningową" wersję z ilmotorsports za worek złociszy ale po co skoro one mają bodajże 1.5 litra pojemności.
Z tego co widzę na zdjęciach różnych wersji NA/NAFL/NB/NBFL było kilka wariantów rozmieszczenia zbiornika ( w tym po gorącej stronie silnika) i w niektórych rozporki. Chciałbym zrobić takiego moda który pozwoli mi spokojnie zamontować rozporkę. Czy ktoś może mi podpowiedzieć numer części lub wersję NA NB z której mam kupić zbiornik?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Zbiornik płynu do spryskiwaczy różne warianty NA/NB
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
NA , do tego anglik i wersja ABS brzmi trochę jak ciężki temat do dostania od ręki. Tymczasem na olx/allegro i na forum jest sporo osób mających części z NB/NBFL i taką opcję bym preferował.TofikGST pisze:Szukaj od NA anglika z ABS wtedy masz zbiornik masz zbiorniczek montowany za zderzakiem przy chłodnicy a w dodatku z czujnikiem ilości. Najlepsza opcja jak nie masz A/C
Dodatkowo nie bardzo chcę montować cokolwiek przy zderzaku bo całkiem możliwe że po wakacjach wyląduje tam intercooler a w krótszym terminie coolant reroute.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Interesuje Cię zbiornik z krótką szyjką z NB/NBFL (drugie zdjęcie), najprościej będzie Ci go zamontować tam gdzie masz obecny, bo nie trzeba przenosić wiązki do silniczka ani rurek, może być potrzeba delikatnego przerobienia obecnego mocowania, nic skomplikowanego w każdym razie, no i będzie działać. Silniczki pasują wymiennie, gniazdo jest takie samo we wszystkich zbiornikach. U siebie też miałem ten wielki (wczesne NA), kupiłem na olx ten z NB (krótka szyjka) i bez problemu zamontowałem u siebie w miejscu fabrycznego, jak widać ma się dobrze wraz z OE rozpórką ze sportive'a:
Czyli podsumowując:
Każdy zbiornik z NAFL/NB/NBFL powinien podejść P&P albo po niewielkich przeróbkach w miejsce tego dużego baniaka z NA.
Wtedy unikamy większej zabawy z przeróbkami okablowania i rurek.
https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-s ... 7272008499
https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-s ... 7455155093
Przy okazji @pirul czy dobrze widzę że masz wyjęty przepływomierz i zamiast tego MAP sensor czy to jest po prostu standard dla 1.8 vvt z NBFL?
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Każdy zbiornik z NAFL/NB/NBFL powinien podejść P&P albo po niewielkich przeróbkach w miejsce tego dużego baniaka z NA.
Wtedy unikamy większej zabawy z przeróbkami okablowania i rurek.
https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-s ... 7272008499
https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-s ... 7455155093
Przy okazji @pirul czy dobrze widzę że masz wyjęty przepływomierz i zamiast tego MAP sensor czy to jest po prostu standard dla 1.8 vvt z NBFL?
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Nie każdy typ zbiorniczka będzie pasował, te co podesłałeś nie podejdą. Sam zbiorniczek wygląda tak:Ziolkov pisze: ↑19 maja 2021, 14:14Czyli podsumowując:
Każdy zbiornik z NAFL/NB/NBFL powinien podejść P&P albo po niewielkich przeróbkach w miejsce tego dużego baniaka z NA.
Wtedy unikamy większej zabawy z przeróbkami okablowania i rurek.
https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-s ... 7272008499
https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-s ... 7455155093
Przy okazji @pirul czy dobrze widzę że masz wyjęty przepływomierz i zamiast tego MAP sensor czy to jest po prostu standard dla 1.8 vvt z NBFL?
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
I u mnie z rozpórką Cusco też pasuje