tytusr pisze: ↑06 maja 2021, 0:45
Warto chyba jednak zainstalować niezależny czujnik ciśnienia i temperatury oleju w podstawce filtra. Macie jakieś propozycje co do zegarów? Jakie i gdzie w NC zamontować?
Warto, szczególnie gdy masz pod maską nieseryjne rozwiązania lub upalasz serię na torze.
luki_92_92 pisze: ↑06 maja 2021, 4:41
Autogauge premium + obudowa od malcolma robią robotę i wyglądają jakby stąd były, ja do siebie taki sam zestaw kupiłem
fotka z tematu malcolm_x jak coś
Potwierdzam, daszek od Malcolma to bardzo fajna opcja, miałem okazje widzieć na żywo - zegary wyglądają jakby miały tam być od początku.
Gdyby nie to, że zanim Malcolm się ujawnił zakupiłem UKP Pro, to i u mnie pod szybą znalazło by się to rozwiązanie. Tymczasem u mnie wygląda to tak (głośnik bose pozostał na miejscu):
- daszek2.jpg (303.85 KiB) Przejrzano 1449 razy
- daszek dla NCeka.jpg (227.29 KiB) Przejrzano 1449 razy
Plusem zegarów jest lepsza czytelność - w trakcie jazdy kątem oka szybciej zauważysz niebezpieczne wychylenie wskazówek niż odczytasz wartość wyświetlaną na wyświetlaczu.
W praktyce - w obu rozwiązaniach bez alarmu dźwiękowego lub najlepiej wizualno-dźwiękowego masz duże szanse przegapić moment, gdy sprawy zaczynają przybierać zły obrót (np zbyt wysoka temp oleju)...
Więc jeśli zegary to tylko z alarmem. W UKP alarmy można sobie dowolnie poustawiać, zarówno dla wartości min jak i max.
Możliwości UKP nie kończą się na wyświetlaniu ciśnienia i temperatury oleju, posiada kilkanaście wejść, m.in. dla czujników temperatur, prędkości, AFR, EGT, ciśnienia w dolocie, obrotów silnika itd. jest też wbudowany data-logger.
Dla wolnossaka UKP jest trochę na wyrost, natomiast przy doładowanym silniku pozwala zaoszczędzić nieco miejsca na dodatkowe zegary.