Zimowe są jak nowe, a S001 ma 5-6mm bieżnika.
Tak się jeździ
![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Będzie jak ze mną po 7 latach na kozie: DLACZEGO DOPIERO TERAZ?!
to lekkie te GoodyearWojtek Wawa pisze: ↑19 lut 2021, 11:47Udalo sie w koncu zmierzyc, podaje masy opon, ktore dotad mialem w jednym miejscu:
Bridgestone Potenza S001 205/45R17 84W - 8.62 kg
Falken FK510 215/45 R17 - 9.3 kg
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 205/45R17 88Y XL - 8.35 kg
Udalo mi sie wiec zdjac po 1 kg z kazdego kola, bardzo mnie to cieszy.
Opona jest tak lepka, ze prawie zniszczylem nowa wage, bo podnoszac z niej AS5, waga sie przykleila, a potem spadlaDobrze, ze to 205, a nie jak poprzednie 215.
Dzięki za takie informacje
No i co w końcu wysłali? Jaki DOT?Wojtek Wawa pisze:Ja moge napisac o skapiec.pl i Goodyearach - wybralem najtanszy sklep (logistyka opon), co jest pewna loteria
1. czekamy do miesiaca na dostawe
2. nie wiemy czy opony beda swieze, czy dwuletnie
3. obowiazek odbioru, reklamowac mozna pozniej
4. numer listu przewozowego dostajemy, jak sie skontaktujemy z ich bok
5. faktury nie da sie latwo dostac (kiedys bylo latwiej, teraz gdzies trzeba sie zarejestrowac), ja akurat nie potrzebowalem, bo ND to nie jest samochod sluzbowy
6. wysylka zwykle jest z Niemiec, albo innego kraju, a siedziba firmy w Wiedniu
7. ceny zmieniaja sie nawet kilka razy dziennie, raz kosztuja 440 zl, raz 385 zl - ale oczywiscie jak juz placimy, to tyle co przy kliknieciu "kup teraz".
Ale zaplacilem za kazda z opon mniej niz 390 zl i mialem je u siebie niecale 3 tygodnie po... wyprodukowaniu w fabryce.
Kupowalem tam okolo 5 razy w ostatnie 8 lat i zawsze bylem zadowolony. Ale jest 7 wad, ktore opisalem.
Pozwolę sobie pociągnąć wątek w kierunku rozmiarowym.
Przy takiej zmianie rozmiaru na standardowych felgach jeździ się tak samo czy są jakieś różnice w stosunku do standardowych 205/45R17 (nigdy nie obczaiłem do końca tematu zmiany rozmiaru opon stąd pytam)?Wojtek Wawa pisze: ↑26 lut 2021, 18:02Leć w 215/45R17 jeśli naciąg Ci przeszkadza. To jest bardzo tani rozmiar (20% taniej niż 205/45R17), ja na standardowych kołach 17 nigdy nic nie przytarłem. Mam nadzieję, że inne ET tych przepięknych BBSów tego nie zmienia.
BTW te koła to moje ostatnie niezrealizowane marzenie motoryzacyjne...
Oo, nawet nie sprawdzałem cen (przy moich przebiegach to mogą być ostatnie opony które do ND kupię) ale to tym lepiejWojtek Wawa pisze: ↑26 lut 2021, 18:02Leć w 215/45R17 jeśli naciąg Ci przeszkadza. To jest bardzo tani rozmiar (20% taniej niż 205/45R17), ja na standardowych kołach 17 nigdy nic nie przytarłem. Mam nadzieję, że inne ET tych przepięknych BBSów tego nie zmienia.
BTW te koła to moje ostatnie niezrealizowane marzenie motoryzacyjne...
Dzieki, prokit to zdaje się -20 mm - więc tym bardziej powinno być dobrzeAaaA pisze: ↑27 lut 2021, 2:31215/45 e17 cup2 na 7 cali et45 cali (OEM) I et37 (alleggerita) odrobine obcieraly o plastiki wewnatrz nadkoli ta sama opona na 8 calach et45 nie obciera. Auto z prokitem na mazdowskich bilsteinach. Nie wiem czy kazda opona 215/45 r17 bedzie ocierac bo cup2 jest dosc "duza" -ma szeroki pas bieznika jak to SS ale warto o tym pamietac.