Od niedawna jestem posiadaczem MX5 NC Sport i byłem ostatnio nią pierwszy raz na Torze Poznań. Zakończyłem z małym niedosytem, bo po 16 okrążeniach skończyły mi się hamulce ( ), więc mam wrażenie, że nie doszedłem do końca możliwości samochodu.
Z tej okazji pytanie do doświadczonych upalaczy MX-5 - jakie są realne czasy do osiągnięcia stockowym MX5 NC na Torze Poznań? Ile jest jeszcze realnie do ugrania bez modyfikacji? (mój samochód to stock na Federalach 595 rs-r, best lap 2:03.3).
I z czystej ciekawości - o ile szybsze będzie stockowe ND?
Tor Poznań - czasy seryjnej NC/ND
Moderator: Moderatorzy
a jakie masz zawieszenie?
Mój Best to 1:58.1 - NC 2.0, B6 + Eibech Prokit, Kolektor od Five-a - tyle z modów reszta seria. Opona Fedek 595 RSR.
Klocki to polecam STOPTECH Racing - dają radę.
Mój Best to 1:58.1 - NC 2.0, B6 + Eibech Prokit, Kolektor od Five-a - tyle z modów reszta seria. Opona Fedek 595 RSR.
Klocki to polecam STOPTECH Racing - dają radę.
NB, 1/2NBFL, NC
Nie wiem dokładnie ile dodaje mocy ten kolektor, bo nie byłem na hamowni. O ile dobrze pamiętam, to były wzmianki, że podnosi o ok. 15 KM (chyba jest gdzieś wątek na forum o tym). Na torze byłem bez remapu.
Pamiętaj, że oprócz modowania samochodu, ważne też jest podnoszenie skila kierowcy. Tak wiec jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć... przypuszczam, że jak kolejny raz pojawisz się na TP w tym setupie auta to czasy będą lepsze.
Pamiętaj, że oprócz modowania samochodu, ważne też jest podnoszenie skila kierowcy. Tak wiec jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć... przypuszczam, że jak kolejny raz pojawisz się na TP w tym setupie auta to czasy będą lepsze.
NB, 1/2NBFL, NC