potrzebuję porad technicznych. Powoli wisi nade mną widmo wyciągania silnika 1.8 BP-ZE (tak bodajże jest oznaczany). Obecny uskutecznia taką zasłonę dymną że aż wstyd i włącza mi alarm pożarowy w garażu
![Boi się :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Opcje są następujące:
a - remont generalny obecnego BP-ZE
b - remont dołu + zastosowanie głowicy z BP-4W
c - zakup całego zdrowego BP-4W
d - zakup całego zdrowego 1.8 z NBFL z VVT - jakie oznaczenie silnika ?
e - swap na coś co nigdy w Miacie nie siedziało typu 13B lub inną motorownie
No i teraz moje pytania:
1. Czy kolektor wydechowy który siedzi w leciwym BPZE będzie pasował do BP4W / BP6D ?
2. Czy są różnice na głowicy od strony kolektora dolotowego pomiędzy tymi silnikami ? Mam obecnie ITB i zastanawiam się czy może ono współgrać z innymi silnikami
3. Jakie za i przeciw ewentualnie moglibyście wskazać dla powyższych opcji ?
Liczę na waszą pomoc chociaż w kwestii 2 pierwszych pytań
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)