Ok dzięki, jesteś jak zawsze na posterunku.
![git :git:](./images/smilies/ok.gif)
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wtyczka jest z tyłu . Między pokrywą zaworów a grodzią. Od strony kierowcy z tego co pamiętam.Konioczynka pisze: ↑21 lip 2020, 19:47A jeszcze jedno pytanie z pytań tych "zająłem się mechaniką nie mając o tym zielonego pojęcia".
Kupiłem program diagnostyczny i wywaliło mi przednia lambdę a nie tylną.. (z tyłu już mam wpięty emulator). Wrzuciłem na telefon podgląd jak pracuje pierwsza i wskazuje ciągle 0 V.
Ma się rozumieć że trup ?
Pytanie nr dwa gdzie szukać wtyczki
https://zapodaj.net/images/5e1fa4d64ee17.jpg
I pytanie nr trzy - najłatwiej będzie tam sie dostać demontując zbiornik na płyn do spryskiwaczy?
I ostatnie, zajrzałem do przepustnicy wygląda na czystą ale oczywiście przeczyszczę - szmatka ze środkiem i wycieranie na silniku / demontaż i spsiukanie wszystkiego czy może środek Liqui Moly psikasz - odpalasz i tak cudujesz kilka razy ?
Zdjęcie nie trybi jakby coKonioczynka pisze: ↑22 lip 2020, 20:11Jeszcze powiercę dziurę w brzuchu może ktoś na coś wpadnie.
Kupiłem wersje rozszerzoną programu i lambda jednak śmiga. Tam gdzie lata prawie od 0v do 1v - była jazda na 2500/obr reszta to hamowanie czy inne drogowe sprawy. Więc wygląda na to, że działa sprawnie.
Po wykasowaniu błędu komp nie ma żadnych zastrzeżeń co do jej pracy.
Tylko i wyłacznie przy rozruchu silnika wywala za niskie wskazania sondy (poniżej zakresu). Także nie wiem czy jej wymiana coś pomoże (już jest w drodze więc zobaczymy) ale może kogoś coś oświeci gdzie może leżeć problem (?)
Zostawiam temat otwarty
Powinno wyświetlić się zdjęcie.
Jakie są wskazania przy rozruchu się nie dowiem bo mogę uruchomić skaner dopiero na pracującym silniku...
![]()
sonda lambda tak od razu po rozruchu nie dziala, musi sie rozgrzac by zaczela dzialac. by to przyspieszyc ma grzalkeKonioczynka pisze: ↑22 lip 2020, 20:11Jakie są wskazania przy rozruchu się nie dowiem bo mogę uruchomić skaner dopiero na pracującym silniku...
No ale do tego silniczek (też nasi tam byli) za 200 funtów to razem 300pirul pisze: ↑03 sie 2020, 17:39Oryginał 90 funtów jakby co
https://www.mx5parts.co.uk/window-regul ... p-754.html
Uzywka na ebayu za 30 funtów. Kompletna. Zamontowałem 6 mies temu i wszystko działa bez problemuMarcin M&S pisze: ↑03 sie 2020, 19:50No ale do tego silniczek (też nasi tam byli) za 200 funtów to razem 300pirul pisze: ↑03 sie 2020, 17:39Oryginał 90 funtów jakby co
https://www.mx5parts.co.uk/window-regul ... p-754.htmlznalazłem niby jakieś kompletne zamienniki za 400-500 zł ale nie wiem czy to coś warte
Ja na słuchawkach słyszę, ale to może dlatego, że wiem czego szukampistenbully pisze:Przykładam ucho do głośnika w lapkui nie wiem... Może to altek przy niskich obrotach?
Kup w intercarsie osłony z matiza, pasują, mam takie u siebie.Bless pisze: ↑08 sie 2020, 17:03Muszę kupić osłony końcówki drążków. Maglownica jest na regeneracji to robię cały komplet od razu. Moje (zakładam, że takie były) oryginalne osłony różniły się rozmiarami. Lewa osłona była dłuższa jak prawa. Patrząc na Car Karta jest zamiennik od Delhi, który ma takie same wymiary. Ktoś już coś takiego zakładał? nie robi to różnicy?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka